Kõigepealt tuli lappida üks tagaratta koopas olev roostene koht.. lõikasin mädanenud osa välja, pritsisin roostesurmaga asja üle:

Kui viimane oli oma töö teinud, siis paikasin koha ära komposiidiga (epo):

Moderaator: Moderators
Neil on ka umbsete pooridega matti, mis ei ima vett sisse,rvv337 kirjutas:no viis tõstan kattevaiba üles ja kisun mati alt välja
Ma ei tea, palju ehituses kasutataval montaaživahul ja paadivahul vahet on, aga ehitusvaht on kõige hullem sitt üldse, mida kereõõnsustesse lasta. Töötab nagu happesvamm, kui korra auto ära töötled, on teada, et autol on aasta-paari pärast kuusakoski teekond ees. 4 mm patroli raamist olid kolme aastaga räbalad taga, lammutasin sõrmedega raami tükikaupa vahu ümbert ära. Ja ega paatidel seda vahtu vist ka metallkonstruktsioonidesse lasta?Andrus Michelis kirjutas:Kah puhtalt targutamine aga: Mis välistab paatides kasutatava vahu kasutamise autode soojustamisel ja tühimike täitmisel? Peaks olema ju mitte märguv, hea soojuse ja müra isolatsioon. Lisaks ei lase mudal koguneda erinevatesse raami- ja põhja all olevatesse õõnsustesse, kui need vahuga täita.