indrek79 kirjutas:Huvitav pretsedent, varasemast ei meenu, et kunagi oleks kurdetud raja raskuse üle, pigem on kogu aeg häda, et kruusateed ja mõisad.
Iga uus on unustatud vana. Läbikäidud tee TR1-s, kerged, rasked, kerged, rasked jne.
indrek79 kirjutas:Nüüd tehti ometigi TUR seltskonnale korralik väljakutse. Kuivõrd sõidetakse ikkagi oma lõbuks, siis on alati võimalus rajalt maha keerat, kui auto küljest liialt pilpaid lendama hakkab.
Tänane tendents tundub olema vastupidine, kahjuks on tänane turist liialt orienteeritud tulemusele mitte tegevusele. Auhinnad lähevad järjest uhkemaks, mis on ilmselt seoses ka "veri ninast välja" sõitmisega. Auhindade jagamine, võistlemine ja võitmine võiks siiski jääda, nagu nimigi ütleb, võistlusklassidele. Kivi korraldajate ja AK, st. ka minu kapsaaeda.
Nii jätkates võib turistiga minna nii nagu läks vaba klassi populaarsusega. Tulid kaks (võidule pühendunud) autot, tegid platsi puhtaks, teistel kadus motivatsioon, lõppmäng. Peamine motivatsioon turistis peaks olema sõidurõõm, võidurõõm jäägu võistlejatele, ilmselt siis kaoks ära ka põhjus oma autot lõhkuda. Kui inimene siiski soovib oma- ja auto võimeid proovile panna, peaks see talle ainult rõõmu valmistama, mitte tekitama kibestumist ja halamist.
On tõesti tore, et 4x4 populaarsus on tõusuteel, loodan, et seekord lappama ei lähe. Tundub, et viimane aeg on ohjasid pingutama hakata.
Radade raskusastet kritiseerides ei tohiks unustada ka oluliselt muutuvaid rajaolusid. Rada teise läbija silmade läbi oli oluliselt erinev viiendale sõitjale nähtust, rääkimata viimase otsa meestest, öelduna läbi pealtvaataja silmade. Kas nad olid rasked või mitte, võin ainult oletada. Esimestele ilmselt normaalsed, teistele vist mitte, muutuja millega ongi korraldajal keeruline arvestada.
Osa postitusest sobiks ilmselt mõnda turistide teemasse, aga kuna soov ära öelda tekkis lugedes indrek79 postitust, siis läks nii. Ehk Landy aitab, ei tea ainult kuidas see sealses kontekstis paistab
Tänud korraldajatele tehtud töö ja pakutud elamuste eest.
Eero