ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Moderaator: Moderators
- mihkelmihkel
- Fitting 38"
- Postitusi: 210
- Liitunud: R Okt 03, 2014 11:49 am
- Asukoht: Rakvere
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Väga põnev arutelu TUR, TUR+ ja VABA klasside olemusest ja tulevikust on käima käinud mõlemas ASMV järelkaja teemades. Selle Turistide ja muude klasside tuleviku kohta võiks luua lausa eraldi teema (et ta ei oleks siin segamini järelkaja muljetega).
Loeks huviga ja prooviks ka ise arutelus kaasa lüüa. Aasta on saanud nüüd juba Turisti sõidetud ja hetkel kuskile võistlusklassi ei kiirusta, aga suure tõenäosusega jõuame ka üks hetk võistlema.
Loeks huviga ja prooviks ka ise arutelus kaasa lüüa. Aasta on saanud nüüd juba Turisti sõidetud ja hetkel kuskile võistlusklassi ei kiirusta, aga suure tõenäosusega jõuame ka üks hetk võistlema.
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Tervitus kõigile!
Sai käidud ka sõitmas TUR-i,peaks ütlema et läbi aegade kõige parem rada,KIIDUSÕNAD korraldajatele.Sai normaalselt lc61 vintsiga lõpuks töötada,muidu oli tunne ,et sai see sõbra autole ilma asjata külge pandud!Vabandused ka mõne TR3 ekipaazi ees jalus tolknemise pärast!
Sai käidud ka sõitmas TUR-i,peaks ütlema et läbi aegade kõige parem rada,KIIDUSÕNAD korraldajatele.Sai normaalselt lc61 vintsiga lõpuks töötada,muidu oli tunne ,et sai see sõbra autole ilma asjata külge pandud!Vabandused ka mõne TR3 ekipaazi ees jalus tolknemise pärast!
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Aga kõvemad mehed arvavad, et peaks kohe laksust võistlusklassi minema, proovimata esialgu nö lahjemaid variante? Lisaks miks ma peaksin ostma litsentsi omale terveks aastaks, kui mul on lisaks offroadile ka muid hobisid ja äkki jõuan ainult 2x aastas üritusele? Mul auto kasutuses ka väljaspool aega millal offroadi võistlused toimuvad.
Sõitsime varasemalt pika Pajeroga, masinaga mis on eelkõige tööloomaks autohaagise vedamisel. Nüüd osalesin teisel üritusel pisikese Pajeroga ja karta on, et suure Pajeroga ei lähe mingit ilma muutma ning uue väikesega tahan enne sisse sõita ja autot tunnetama õppida reaalses olustikus ju. Alatasa viu viu ja viu igast suunast. Sama hästi võib siin postitused lugemata jätta, järgmised üritused toimuvad ikka endistviisi ja sama noodiga.
Meile meeldis TUR+ rada väga, aga praeguses olekus ei mahu auto võistlusklassi sisse, lisaks jällegi asjaolu, et ma kasutan sõidukit ka muul ajal kui ainult võistlusrajal. Lisaks on sada muud asja ajada peale offroadi ja igale võistlusele ei jõua ilmselt nii või naa. Esialgu ehmatas veidi ühisstardi teade ära, kohe lõi silme ette mingid kaadrid romuralli stseenist pudelikaela juures. Aga ennäe, sain lausa esimeste seas sealt läbi. Esimene auk eraldas terad sõkaldest ja harvendas koormust, mis peale ühisstarti tekkida võis.
5+, meile meeldis väga. Nakatasime ka uue inimese offroadi pisikuga.
Ehk saan millalgi mingi klipi videojuppi ka meie päevast kokku pandud.
Siiri, Kaija, Joonas, Taavi
Mini Mitsu
Sõitsime varasemalt pika Pajeroga, masinaga mis on eelkõige tööloomaks autohaagise vedamisel. Nüüd osalesin teisel üritusel pisikese Pajeroga ja karta on, et suure Pajeroga ei lähe mingit ilma muutma ning uue väikesega tahan enne sisse sõita ja autot tunnetama õppida reaalses olustikus ju. Alatasa viu viu ja viu igast suunast. Sama hästi võib siin postitused lugemata jätta, järgmised üritused toimuvad ikka endistviisi ja sama noodiga.
Meile meeldis TUR+ rada väga, aga praeguses olekus ei mahu auto võistlusklassi sisse, lisaks jällegi asjaolu, et ma kasutan sõidukit ka muul ajal kui ainult võistlusrajal. Lisaks on sada muud asja ajada peale offroadi ja igale võistlusele ei jõua ilmselt nii või naa. Esialgu ehmatas veidi ühisstardi teade ära, kohe lõi silme ette mingid kaadrid romuralli stseenist pudelikaela juures. Aga ennäe, sain lausa esimeste seas sealt läbi. Esimene auk eraldas terad sõkaldest ja harvendas koormust, mis peale ühisstarti tekkida võis.
5+, meile meeldis väga. Nakatasime ka uue inimese offroadi pisikuga.
Ehk saan millalgi mingi klipi videojuppi ka meie päevast kokku pandud.
Siiri, Kaija, Joonas, Taavi
Mini Mitsu
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Lihtsalt huvi tekkis, et mis on tur+ autol nii erilist, et ei mahu näiteks vabaklassi?
Sellest saan aru, et paljud ei mahu tr1 klassi.
Kõik nühkisid ju sama rada, aga konkurents haledalt väike.
Lisaks sõidutulemustele tuleks ka aasta tulemus, kui teid ühes klassis rohkem oleks, mitte igal mehel oma klass. Tulemusi ju tahate .
Lihtsalt tulemustega tekkib sellest kohe sport, siis pole kaugel esimesed protestid jne hala,"näe tema sõitis 38"rattaga jne jne".Need kõik asjad tulevad!
Plast maasturitele ja proovijatele jääbki tur lõbusõiduks.
Kes TR3 jne pillidega tahavad käia komme ära võtmas, võivad ka arvestuseväliselt tr1-e rada nühkida
Aastane litsents on kõikse odavam asi, (äkki oli 20euri).
Lihtsalt mõtted ,kuidas oleks mõistlikum neid asju teha
Sellest saan aru, et paljud ei mahu tr1 klassi.
Kõik nühkisid ju sama rada, aga konkurents haledalt väike.
Lisaks sõidutulemustele tuleks ka aasta tulemus, kui teid ühes klassis rohkem oleks, mitte igal mehel oma klass. Tulemusi ju tahate .
Lihtsalt tulemustega tekkib sellest kohe sport, siis pole kaugel esimesed protestid jne hala,"näe tema sõitis 38"rattaga jne jne".Need kõik asjad tulevad!
Plast maasturitele ja proovijatele jääbki tur lõbusõiduks.
Kes TR3 jne pillidega tahavad käia komme ära võtmas, võivad ka arvestuseväliselt tr1-e rada nühkida
Aastane litsents on kõikse odavam asi, (äkki oli 20euri).
Lihtsalt mõtted ,kuidas oleks mõistlikum neid asju teha
Proto
53951597
53951597
- saldion
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 148
- Liitunud: E Okt 01, 2007 11:03 pm
- Asukoht: Harjumaa Kose
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Tere ka meie poolt....
Põhja-Nõrava ORT tänab korraldajaid meeliülendava ürituse ja veel ägedama raja eest. Maani kummardus. Samuti suured tänud Oliverile, kes meie niva raudtee ääres mülkast kiiremini välja aitas, ja ei näe mingit põhjust tema nime sõimusõnana kasutada nagu ta soovitas...
mõtted liiguvad meilgi sportklassi poole, ent nagu paljudel teistelgi, tr1 nõuetele ei vasta(kardetavasti) ja vaba jaoks ikka lahja tundub... sõitsime Mini-Mitsuga paaris ja ikka pagana lõbus oli...
Vingujaid on paraku alati ja selle vastu ei saa.... isegi vanajumal taevas pole kõigile meelejärgi.
Edu edaspidiseks ja rohkelt muda.
E: sõitsime siis tur+ valge nivaga...
Põhja-Nõrava ORT tänab korraldajaid meeliülendava ürituse ja veel ägedama raja eest. Maani kummardus. Samuti suured tänud Oliverile, kes meie niva raudtee ääres mülkast kiiremini välja aitas, ja ei näe mingit põhjust tema nime sõimusõnana kasutada nagu ta soovitas...

Vingujaid on paraku alati ja selle vastu ei saa.... isegi vanajumal taevas pole kõigile meelejärgi.
Edu edaspidiseks ja rohkelt muda.
E: sõitsime siis tur+ valge nivaga...

Hea sõna ja revolvriga saavutab palju rohkem kui ainult hea sõnaga!!!
Navigeerimis(tarkvara) koolitus - ideed ja ettepanekud
Ma olin ka tol hetkel seda meelt, ning väljusin ruumist kui neid lõputult vahvaid nimesi ette hakati lugema...enne oli ikka väike lootus, et saaks mingi diplomigi, et võistlusel ikka käidud või nii...LauriJ kirjutas: Aga kui võistluse autasustamisel kulub suurem osa ajast turisti sõidust osavõtjatele plaksutamisele, siis minul tekkis küll nukker tunne. Näiteks TR3 klassi 4, 5 ja 6 koha meeskondadest (rääkimata kõikidest ülejäänud võistlejatest) ei räägitud mitte sõnagi - nendele korraldadakse tegelkult ju seda sõitu, maksavad rohkem raha, ehitavad oma autod reeglite päraselt, maksavad litsentside eest jne.
CanAm 1000XXC´21, Polaris Sportsman 1000 XP S`20,
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Suur tänu ka turisti tiimi Turbotigu poolt rajameistritele!! Vähemalt Lumetaadiga oli teil kokkulepe saavutatud, mis meenutas vägisi aastaid tagasi sama üritust Sirgalast tulles

Sai tehtud mõningased klõpsud ka enda fotokaga.
https://www.facebook.com/siilu.lend/med ... nref=story


Sai tehtud mõningased klõpsud ka enda fotokaga.
https://www.facebook.com/siilu.lend/med ... nref=story
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Suured tänud ka Suht Savi tiimi poolt 
Rada oli super.

Rada oli super.
Metsas näeme rsk!!!
viis kaks null neli kaks viis kaks
viis kaks null neli kaks viis kaks
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Oioio, TUR+ III on siiski minu käes.
Kõikide turistide diplomid kah minu käes.
Kõikide turistide diplomid kah minu käes.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Kogu TUR+, TUR ja TR0 arutelu liiub nüüd vudinal siia:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=3&t=9925&start=300
AITÄH!
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=3&t=9925&start=300
AITÄH!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Ritsu tänab rajameistrit suurima kummardusega. Nii head rada pole vist varem sõitnud, kuigi offroadis juba aastast 2002.
Vähe kruusateed, punktid lähestikku, sõidu pikkus paras ja aeg läbimiseks täpselt see, mida ootasin.
Punktide raskused parajad.
Ka Garmin aknagepsuga saab sõita
Väga kihvt...pange sama edasi!!!
Väike yuutuub ka:
Tervitustega
Vähe kruusateed, punktid lähestikku, sõidu pikkus paras ja aeg läbimiseks täpselt see, mida ootasin.
Punktide raskused parajad.
Ka Garmin aknagepsuga saab sõita

Väga kihvt...pange sama edasi!!!
Väike yuutuub ka:
Tervitustega
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Tänud korraldajatele ka Tiim Obljää poolt. Sõitsime TUR+ ja rada oli raske, aga ei kurda. Mis ei tapa, teeb tugevaks. Suured tänud tegelastele kes aitasid meid tagasi vintsida seal esimese pildipunkti turbas. Meie vintsil rauges jõud (tuleb uus ja tummisem muretseda), kuna istusime ikka väga sügaval sees. Samuti tahaks tänada oranzi TR3 meeskonda nr 309 SERENGETI , kes järgmisel turbalõigul ennast meie kõrvale kinni parkisid ja pärast meid kenasti välja aitasid. Ja siis saabus meie Fronterale see saatuslik kraav teises pildipunktis. Suurest vintsimisest sulasid vintsi juhtmed ära ja palju polnud puudu kui oleks ka leegi üles võtnud. Välja saime tänu headele kaasvõitlejatele - tänud rohelisele Jeep Cherole labida ja vintsiploki eest ja Opelile kes meid välja ja teeäärde tiris. Ootasime korraldajat kellele sai helistatud et meid koju tiriks aga ei tulnud kedagi, ju oli kiire. Jätsime akule ainult elutähtsad juhtmed ja saime staapi sõita. Ja keegi siin tundis muret, et isegi Turistid tuuakse käruga kohale, siis näe läkski käru vaja. Oli tore niikaua kui seda sõitu oli, järgmine kord uuesti.
Tiim IMWB Obljää
Tiim IMWB Obljää
Viimati muutis siim76, T Nov 24, 2015 9:28 pm, muudetud 1 kord kokku.
In Mud We Believe
Jeep WJ CRD : Patrol Y61 GU4
Jeep WJ CRD : Patrol Y61 GU4
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Oskad sa öelda mis kellaajal see abipalve umbes võis olla? Isiklikult sai mitmele autole abiks oldud. Võimalik, et ressursid olid võitlejate aitamisega hõivatud.siim76 kirjutas:. Ootasime korraldajat kellele sai helistatud et meid koju tiriks aga ei tulnud kedagi, ju oli kiire. Jätsime akule ainult elutähtsad juhtmed ja saime staapi sõita.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Landy kirjutas:Oskad sa öelda mis kellaajal see abipalve umbes võis olla? Isiklikult sai mitmele autole abiks oldud. Võimalik, et ressursid olid võitlejate aitamisega hõivatud.siim76 kirjutas:. Ootasime korraldajat kellele sai helistatud et meid koju tiriks aga ei tulnud kedagi, ju oli kiire. Jätsime akule ainult elutähtsad juhtmed ja saime staapi sõita.
Kuskil 14.00 ja 15.00 vahel ma arvan.
In Mud We Believe
Jeep WJ CRD : Patrol Y61 GU4
Jeep WJ CRD : Patrol Y61 GU4
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Kui ma kohale jõudsin, lohistati teie risu just teepeale välja.
Meie alustasime kaugemalt ja liikusime lähemale laiba korjamisega.
Meie alustasime kaugemalt ja liikusime lähemale laiba korjamisega.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.