
ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Moderaator: Moderators
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
"Soodla keemiline" tähendas meie puhul seda, et peale selle läbimist sai autost vett välja lasta ja oma läbiligunenud asju tuulutada 

Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Sai käidud siis tavaturisti sõitmas.
Rada oli 4+. Oksapesu oleks võinud vähem olla ja muda tiba rohkem(või ei jõudnud me sinna)
Vintsi vedasime 2 korda. Korra Soodla salongipesus(kuhi jäi reg nr 506 MJF ja ilmselt leiab sealt ka ühe talvesaapa, kui keegi leidis/leiab andke teada). Ega sinna ju minema ei pidanud, aga
.
Tava hiluxiga oli rada(nii palju kui me läbisime) täiesti läbitav. Vähe kitsa võitu metsavahel oli, aga auto jäi terveks(v.a oksakriimud)
Tulemused- ilus informatiivne tabel ja hea, et korraldajad viitsisid sellega jännata. Võidu sõidetakse sportklassides.
Mükokratid
Hannes ja Mikk
Rada oli 4+. Oksapesu oleks võinud vähem olla ja muda tiba rohkem(või ei jõudnud me sinna)
Vintsi vedasime 2 korda. Korra Soodla salongipesus(kuhi jäi reg nr 506 MJF ja ilmselt leiab sealt ka ühe talvesaapa, kui keegi leidis/leiab andke teada). Ega sinna ju minema ei pidanud, aga

Tava hiluxiga oli rada(nii palju kui me läbisime) täiesti läbitav. Vähe kitsa võitu metsavahel oli, aga auto jäi terveks(v.a oksakriimud)
Tulemused- ilus informatiivne tabel ja hea, et korraldajad viitsisid sellega jännata. Võidu sõidetakse sportklassides.
Mükokratid
Hannes ja Mikk
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Kas seekord oli sael vette vähem, kui kevadel sinuga koos jää lõhkuimise akstiooni ajal?H.K kirjutas: Vintsi vedasime 2 korda. Korra Soodla salongipesus(kuhi jäi reg nr 506 MJF ja ilmselt leiab sealt ka ühe talvesaapa, kui keegi leidis/leiab andke teada). Ega sinna ju minema ei pidanud, aga.
Tava hiluxiga oli rada(nii palju kui me läbisime) täiesti läbitav. Vähe kitsa võitu metsavahel oli, aga auto jäi terveks(v.a oksakriimud)
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Landy kirjutas:Kui on pretensioone,siis saab need esitada peakorrraldaajale. Võimaik, et lõpptabeli koostamisel tehti muudatusi. Mina lahkusin kell 16:00 paiku ja selleks jaks saime kõik pildid lõpuks vaadatud ja esilagse tabeli kokku.Marlai kirjutas:Landy, kuidas see võimalik on? Kui briifingul öeldakse, et SP punktid PEAB võtma järjest, siis ei saa seda kokkulepet muuta ja punktide lugemisel "ah, arvestame ikkagi ära". See järjest võtmine kulutas piisavalt aega, et lõpptulemust oluliselt mõjutada.Ülevaatajatena ja arvestajatena olime seekord leebed ja arvestasime ka mitte järjest võetud punktid, kui kõik olid üles leitud.
Nagu sav...ar, küsid ühte aga vastuseks saad mingi häma. Ma ei räägi sellest, et tabel muutus vms. Küsimus endine, milline loogika on selles, et koosolekul öeldakse ühte aga pärast otsustatakse, et teeme hoopis teistmoodi. Kas see, et SP-de arvestuse reegleid muudeti, oli kellelegi kasulikum? Põhimõtteline küsimus.
Kui probleemi on võimalik sõnastada, on seda võimalik ka lahendada.
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Rajameistritele aga suured tänud. Igati mõnus ja huvitav oli. Igavust tundma ei pidanud, vintsi sai vedada ja ka pori ja vett oli piisavalt. Ausalt öeldes, ega nendelt meestelt lihtsat rada lootnudki saada - kõik väga hea. Ülimalt mõnusad 16h. Edu edasistel tegemistel.
Kui probleemi on võimalik sõnastada, on seda võimalik ka lahendada.
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Turist ei ole võistlusklass ja mis pretensioone seal esitatakse ?Landy kirjutas: Kui on pretensioone,siis saab need esitada peakorrraldaajale. Võimaik, et lõpptabeli koostamisel tehti muudatusi. Mina lahkusin kell 16:00 paiku ja selleks jaks saime kõik pildid lõpuks vaadatud ja esilagse tabeli kokku.
Tegelikult ei tohiks olla ka esikolmiku auhindu ja mingit kohatabelit . Auhindu peaks jagatama loosi teel olenemata nö.kohast .
Muidu on varsti jälle üks (või kaks) võistlusklass juures nagu neid praeguseid vähe oleks.
HM Racing Team
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 571
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Esikolmikus olid kóik punktid võetud vastavalt juhendile. Neile, kes ei saanud aru kuidas seotud punktidele läheneda, ei puuduta ega muuda lõpptulemust. Ländi tõi näite kus suur osa turiste ei saanud hakkama pildistamisega ega punktivõtuga vastavalt juhendile. Top 10 nes probleemid puudusid.
Katkiseid ja rikutud numbrilaudu leiab igalt võistluselt. Sama moodi nagu mõtetult ja sihilikult rikutut loodust. Turistid liiguvad enamjaolt mööda teed/sihti/jälge punktist punkti, seotud punktid seda eeldasidki. Uut sihti noorendikus turistil teha vaja pole!
Katkiseid ja rikutud numbrilaudu leiab igalt võistluselt. Sama moodi nagu mõtetult ja sihilikult rikutut loodust. Turistid liiguvad enamjaolt mööda teed/sihti/jälge punktist punkti, seotud punktid seda eeldasidki. Uut sihti noorendikus turistil teha vaja pole!
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Ma olen samal arvamusel. Mis tulemusi turistid üldse nõuavad? Turisti klassi eesmärk oli tulla ning legaalselt sõita kuskil metsavahel oma maasturiga (kuna korraldajad on nagunii maaomanikelt loa küsinud). See pole võistlus klass vaid kulgemine. Viimasel ajal on selle järjestuse tekitamine teinud asjast ikka päris võistluse. Muidu on nagu asjast suht savi, et las siis rahmeldavad metsas. Aga kui võistluse autasustamisel kulub suurem osa ajast turisti sõidust osavõtjatele plaksutamisele, siis minul tekkis küll nukker tunne. Näiteks TR3 klassi 4, 5 ja 6 koha meeskondadest (rääkimata kõikidest ülejäänud võistlejatest) ei räägitud mitte sõnagi - nendele korraldadakse tegelkult ju seda sõitu, maksavad rohkem raha, ehitavad oma autod reeglite päraselt, maksavad litsentside eest jne.Movistar kirjutas:Turist ei ole võistlusklass ja mis pretensioone seal esitatakse ?Landy kirjutas: Kui on pretensioone,siis saab need esitada peakorrraldaajale. Võimaik, et lõpptabeli koostamisel tehti muudatusi. Mina lahkusin kell 16:00 paiku ja selleks jaks saime kõik pildid lõpuks vaadatud ja esilagse tabeli kokku.
Tegelikult ei tohiks olla ka esikolmiku auhindu ja mingit kohatabelit . Auhindu peaks jagatama loosi teel olenemata nö.kohast .
Muidu on varsti jälle üks (või kaks) võistlusklass juures nagu neid praeguseid vähe oleks.
Viimasel 4x4 alakomitee koosolekul sai ka kohal käidud ning kõige suuremaks vaidlemiseks läkski turistide teemal. Kõik olid üksmeelel, et midagi tuleb muuta - kuidagi sealt turistist rahvas võistlema saada (mitte vastupidi, et TR3 autodega sõidetakse turisti). Mis täpsemalt ettevõetakse selgub arvatavasti järgmisel aastal.
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
LauriJ kirjutas:Ma olen samal arvamusel. Mis tulemusi turistid üldse nõuavad? Turisti klassi eesmärk oli tulla ning legaalselt sõita kuskil metsavahel oma maasturiga (kuna korraldajad on nagunii maaomanikelt loa küsinud). See pole võistlus klass vaid kulgemine. Viimasel ajal on selle järjestuse tekitamine teinud asjast ikka päris võistluse. Muidu on nagu asjast suht savi, et las siis rahmeldavad metsas. Aga kui võistluse autasustamisel kulub suurem osa ajast turisti sõidust osavõtjatele plaksutamisele, siis minul tekkis küll nukker tunne. Näiteks TR3 klassi 4, 5 ja 6 koha meeskondadest (rääkimata kõikidest ülejäänud võistlejatest) ei räägitud mitte sõnagi - nendele korraldadakse tegelkult ju seda sõitu, maksavad rohkem raha, ehitavad oma autod reeglite päraselt, maksavad litsentside eest jne.Movistar kirjutas:Turist ei ole võistlusklass ja mis pretensioone seal esitatakse ?Landy kirjutas: Kui on pretensioone,siis saab need esitada peakorrraldaajale. Võimaik, et lõpptabeli koostamisel tehti muudatusi. Mina lahkusin kell 16:00 paiku ja selleks jaks saime kõik pildid lõpuks vaadatud ja esilagse tabeli kokku.
Tegelikult ei tohiks olla ka esikolmiku auhindu ja mingit kohatabelit . Auhindu peaks jagatama loosi teel olenemata nö.kohast .
Muidu on varsti jälle üks (või kaks) võistlusklass juures nagu neid praeguseid vähe oleks.
Viimasel 4x4 alakomitee koosolekul sai ka kohal käidud ning kõige suuremaks vaidlemiseks läkski turistide teemal. Kõik olid üksmeelel, et midagi tuleb muuta - kuidagi sealt turistist rahvas võistlema saada (mitte vastupidi, et TR3 autodega sõidetakse turisti). Mis täpsemalt ettevõetakse selgub arvatavasti järgmisel aastal.
ma sõidaks vabalt mingit muud klassi, kui ma vähe rohkem matsu jagaks, kahjuks veel turistina sõites navigeerimsega suuremad probleemid kui arvata, auto pole kah veel nii ära sõidetud et 100% usaldus tekkiks... ja kurb et pole kõik nii rikkad kui sina, teie, et ehitate kohe tr3 auto endale... ma aasta ehitand ja pole veel snorklinigi jõudnud, kuigi tungivat vajadust pole vist, sai seal sultsil 40m esiklaasini vees lastud kyll, õnneks vesi mootorini ei jõudnud, õhifiltri väänasin kuivaks ja asu laks edasi... kahjuks enne lõppu lõpetas genekas normaalse koostöö...
Aega läheb aga asja saab...
Donald
58290905
Donald
58290905
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Olen isegi mõelnud kõrgemasse klassi, kui Tur.
Hetke Jeep veab mul käru ja toimetab maal.
Tr1 klassi ei kõlba, kuna pole tehase mootorit, ega tule ka kunagi tagasi. Sõidan sõidule ise kohale ja omal jalal ka ära.
Soovin lihtsalt vahel metsas legaalselt "urrata" ja seda tulemuse peale.
Hetke Jeep veab mul käru ja toimetab maal.
Tr1 klassi ei kõlba, kuna pole tehase mootorit, ega tule ka kunagi tagasi. Sõidan sõidule ise kohale ja omal jalal ka ära.
Soovin lihtsalt vahel metsas legaalselt "urrata" ja seda tulemuse peale.
Jeep XJ 2.5TD (OM602 edition)
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Rene kirjutas:Olen isegi mõelnud kõrgemasse klassi, kui Tur.
Hetke Jeep veab mul käru ja toimetab maal.
Tr1 klassi ei kõlba, kuna pole tehase mootorit, ega tule ka kunagi tagasi. Sõidan sõidule ise kohale ja omal jalal ka ära.
Soovin lihtsalt vahel metsas legaalselt "urrata" ja seda tulemuse peale.

uuel hooajal vb miskit muud sõitma, kes teab...
Aega läheb aga asja saab...
Donald
58290905
Donald
58290905
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Kuivõrd TUR klassides on sõitjaid üle ja VABA klassides on puudu, siis et saada päriselt võistlejaid juurde, võiks äkki väikese formaalse vangerduse teha?
Jeep Grand Cherokee ´96 4.0 7" Long Arm +35x12,5R15 +Detroit TrueTrac 2x, sõidab Soome off-road maastikul.
TR3 beginner
TR3 beginner
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Lisaks on kuulda, et navigeerimisega pole kõik kodus, ehk siis teadjamehed võiksid korraldada huvilistele teemakohase workshopi. Isegi sai Ozi-ga jännatud, enne kui asi sujuma hakkas.
Jeep Grand Cherokee ´96 4.0 7" Long Arm +35x12,5R15 +Detroit TrueTrac 2x, sõidab Soome off-road maastikul.
TR3 beginner
TR3 beginner
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Tere.Metsakunni tiimile väga meeldis tur+ rada.Erilised tänud boobile,uputajale ja patroli tiimile,kes meid püsti aitasid.Kohtade arvestus peaks jääma,muidu kaob motivatsioon...Tur ja tur+ võiksid jäädagi ametlikeks safariteks võistlusmomendiga.
Mitsu 3.2DiD,
300GD
300GD
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4707
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: ASMV 2015 turistiseikluse järelkajad
Kui keegi esikolmikust tunneb huvi väljateenitud auhindade vastu, siis võib minuga ühenduda.'
TUR esikolmik minu käes ja TUR+ II koht kah.
Üldiselt on selle turistivärgiga see, et nagu Einstein ütles: "Inimeste rumalus ja universum on piiritud, ent viimases väites ma kahtlen."
Haters gonna hate enivei
TUR esikolmik minu käes ja TUR+ II koht kah.
Üldiselt on selle turistivärgiga see, et nagu Einstein ütles: "Inimeste rumalus ja universum on piiritud, ent viimases väites ma kahtlen."
Haters gonna hate enivei

Asjas sees 2005. Sügissõidust.