ASMV 2015 järelkajad
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
ASMV 2015 järelkajad
Ilus laupäev oli - sai rabas jalutada.
Mõni hädine pilt, mis mobiiliga tegin: http://pilt.delfi.ee/album/303015/
Mõni hädine pilt, mis mobiiliga tegin: http://pilt.delfi.ee/album/303015/
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Mai 11, 2008 9:19 pm
- Asukoht: Vaida ja Pahkla mõisa taga põllul
Re: ASMV 2015 järekalajad
...hääled minu peas kinnitavad;ma olen täiesti terve!
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
- Lomp
- Rock Crawler
- Postitusi: 887
- Liitunud: K Nov 30, 2011 7:07 pm
- Asukoht: loksa/valgejõe/harjumaa
- Kontakt:
Re: ASMV 2015 järelkajad
Mõned klõpsud, mingihetk lisandub sinna veel pilte.
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 361&type=3
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 361&type=3
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: ASMV 2015 järelkajad
Kohtunike poolt siis kõigile võistlejatele suur tänu mõistva suhtumise eest meie töösse!
Tore oli, et teid oli nii palju osales. Järgmisel korral paigutame teid sinna vahvasse asulasse veel valutamalt, sujuvamalt ja mõnusamalt ära.
P.S.
Proovin lähiajal oma fotoklõpsud ka ära sorteerida ja üles laadida.
Tore oli, et teid oli nii palju osales. Järgmisel korral paigutame teid sinna vahvasse asulasse veel valutamalt, sujuvamalt ja mõnusamalt ära.
P.S.
Proovin lähiajal oma fotoklõpsud ka ära sorteerida ja üles laadida.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: ASMV 2015 järelkajad
Kõigepealt tänud, väga raske ja ägeda TR3 raja eest. Meie oleme väga rahul. Sai sõita ja sai vintsida. Natuke sai ka remontida . Lahedad olid ka kiired kruusalõigud, kus pidi pidevalt kiiruspiirangut jälgima. KP tähised olid vahel natuke nähtamatud, aga see on vist viimase otsa meeste häda. Kokkuvõttes TR3, super.
Aga, nähes rajal millistesse roika ja s... aukudesse turiste ja Tr1 saadeti, siis krt mehed, see on jama. Ma oleks TR1 või turist, mehena-naisena pärast lõpetamist või katkestamist, läinud peldiku taha ja löönud rusikaga vastu seina ja lausunud "T**A". Mingis mädavõsas, oli liikumisvõimetuid tillukeste ratastega pille, nagu putru. Olgem ausad, väsinud tr3 mehed, kes vist sõitsid lausa samal rajal, ei teinud nende elu lihtsamaks. Aga see kõik on ju vaid minu arvamus ja emotsioon...
Aga, nähes rajal millistesse roika ja s... aukudesse turiste ja Tr1 saadeti, siis krt mehed, see on jama. Ma oleks TR1 või turist, mehena-naisena pärast lõpetamist või katkestamist, läinud peldiku taha ja löönud rusikaga vastu seina ja lausunud "T**A". Mingis mädavõsas, oli liikumisvõimetuid tillukeste ratastega pille, nagu putru. Olgem ausad, väsinud tr3 mehed, kes vist sõitsid lausa samal rajal, ei teinud nende elu lihtsamaks. Aga see kõik on ju vaid minu arvamus ja emotsioon...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: ASMV 2015 järelkajad
erik kirjutas:Kõigepealt tänud, väga raske ja ägeda TR3 raja eest. Meie oleme väga rahul. Sai sõita ja sai vintsida. Natuke sai ka remontida . Lahedad olid ka kiired kruusalõigud, kus pidi pidevalt kiiruspiirangut jälgima. KP tähised olid vahel natuke nähtamatud, aga see on vist viimase otsa meeste häda. Kokkuvõttes TR3, super.
Aga, nähes rajal millistesse roika ja s... aukudesse turiste ja Tr1 saadeti, siis krt mehed, see on jama. Ma oleks TR1 või turist, mehena-naisena pärast lõpetamist või katkestamist, läinud peldiku taha ja löönud rusikaga vastu seina ja lausunud "T**A". Mingis mädavõsas, oli liikumisvõimetuid tillukeste ratastega pille, nagu putru. Olgem ausad, väsinud tr3 mehed, kes vist sõitsid lausa samal rajal, ei teinud nende elu lihtsamaks. Aga see kõik on ju vaid minu arvamus ja emotsioon...
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
-
- Rookie
- Postitusi: 19
- Liitunud: P Nov 23, 2014 9:46 pm
Re: ASMV 2015 järelkajad
TUR+ teine koht läks Nissan Terranole, millel ainult 31" ratas. Seega oli rada "jõukohane"
Re: ASMV 2015 järelkajad
Tere,
Tänud kõigepealt kõigile abistajatele, kes aitasid meid sellel raskel rajal.
(erilised tänud ühele mitsubishi autoga tiimile kelle plokiga soost välja vintsisime ja kes tänutäheks meie arvutis kaardi majanduse korralikult jooksma said)
Sõitsime Turist + rajal täieliku tänava autoga diisel cherokee,ilma tõstete ja lukkudetta ,snorklitetta, 31 " tolli rehviga.
kuna regamisel öeldi ,et Turist klassis ainult mööda kruusateed sõit ja Turist + klassis saate natuke vintsida ka.
Tegelikult ainult vintsismegi enamuse ajast.
Pühapäeva hommikul kella viieks olime sõitnud midagi 215 teekonnapunkti ja ära pildistanud 6. da kontrollpunkti,siis lõpetasime ja finississe,kuna kütuse näidik enam ei töödanud ajärgi jäänud kütte kogusest polnud ka enam aimu.
Sõitsime täpselt rada mööda ja ei jätnud ühtegi teekonnapunkti vahele.
Aga ,et Turist + pidi sõitma sama rada nagu Tr1 ajas lõpuks ikka vanduma küll.
Lõpu skooriks kaks mõlkis ust,küljekarp, ja istmepatjadeni vett täis auto,aga teinekord oleme targemad.
Kõigile edu ,
Tarmo
Tänud kõigepealt kõigile abistajatele, kes aitasid meid sellel raskel rajal.
(erilised tänud ühele mitsubishi autoga tiimile kelle plokiga soost välja vintsisime ja kes tänutäheks meie arvutis kaardi majanduse korralikult jooksma said)
Sõitsime Turist + rajal täieliku tänava autoga diisel cherokee,ilma tõstete ja lukkudetta ,snorklitetta, 31 " tolli rehviga.
kuna regamisel öeldi ,et Turist klassis ainult mööda kruusateed sõit ja Turist + klassis saate natuke vintsida ka.
Tegelikult ainult vintsismegi enamuse ajast.
Pühapäeva hommikul kella viieks olime sõitnud midagi 215 teekonnapunkti ja ära pildistanud 6. da kontrollpunkti,siis lõpetasime ja finississe,kuna kütuse näidik enam ei töödanud ajärgi jäänud kütte kogusest polnud ka enam aimu.
Sõitsime täpselt rada mööda ja ei jätnud ühtegi teekonnapunkti vahele.
Aga ,et Turist + pidi sõitma sama rada nagu Tr1 ajas lõpuks ikka vanduma küll.
Lõpu skooriks kaks mõlkis ust,küljekarp, ja istmepatjadeni vett täis auto,aga teinekord oleme targemad.
Kõigile edu ,
Tarmo
Re: ASMV 2015 järelkajad
Tere,
Kõigepealt tänud korraldajale S...KS raske raja eest
Meie suurimad seiklused algasid nagu ikka kohe suht alguses....miski paar tunnikest sõitnud avastasime, et kisub kole kuumaks massin...jäime seisma ja oh üllatust radikal kolmest kohast ribid katki....mõtlesime, et nu nii sõit sõidetud jälle selleks korraks. Aga korraga tekkis plaan, et prooovime, ehk kannatab katkised kohad näpitsatega kokku pressida. Mõeldud tehtud......ja ohhsa imet plaan töötas. Vesi sisse (koos lekkepeatajaga=igasugused rabatooted ) ja tuld. Mingi hetk kuskil suures vee ja oksaaugus kinni olles avastasime, et oh rõõmu vasak esirehv jookseb mõnusa veevulina saatel tühjaks....jälle mõte no nüüd on küll kõik, kuna suure kiiruga jäi JÄLLE rehvikompressor autosse installimatta. Siinkohal suured suured aitähhid Pridole ja Tyrgile, kes lahkelt meile õhku jagasid. Siis.....jälle kuum raibe..... vaatame radikas justkui ei leki, aga mega surve sees ja keeb nagu kuradima aurukatel......no mis nüüd siis....... selgus, et (meie uus, luiste poiste vana) visco vent on pillid kotti pannud. Õnneks selle jaoks oli meil juba rohi olemas. Rohud võetud ja sealt edasi läks kõik juba suht ludinal õnneks. Viimane lõpp rajast oli küll selline, et ausõna ajas oksele .... kraavkraavkraavkraavkraavkraav+vahepeal ka nunnu 3-ede tekitatud saja kildi sügavune rööbas....., mis on teatavasti tr-1he jaoks puhas rõõm sõita Ma ei taha teadagi mis seal hiljem saama oleks hakanud.
Kokkuvõttes.....teise autona oli suhteliselt sõidetav veel see rada, aga vaadates mingeid pilte, mis seal hiljem toimus siis........ilmselt oleksime rajalt maha keeranud.
Priit
Kõigepealt tänud korraldajale S...KS raske raja eest
Meie suurimad seiklused algasid nagu ikka kohe suht alguses....miski paar tunnikest sõitnud avastasime, et kisub kole kuumaks massin...jäime seisma ja oh üllatust radikal kolmest kohast ribid katki....mõtlesime, et nu nii sõit sõidetud jälle selleks korraks. Aga korraga tekkis plaan, et prooovime, ehk kannatab katkised kohad näpitsatega kokku pressida. Mõeldud tehtud......ja ohhsa imet plaan töötas. Vesi sisse (koos lekkepeatajaga=igasugused rabatooted ) ja tuld. Mingi hetk kuskil suures vee ja oksaaugus kinni olles avastasime, et oh rõõmu vasak esirehv jookseb mõnusa veevulina saatel tühjaks....jälle mõte no nüüd on küll kõik, kuna suure kiiruga jäi JÄLLE rehvikompressor autosse installimatta. Siinkohal suured suured aitähhid Pridole ja Tyrgile, kes lahkelt meile õhku jagasid. Siis.....jälle kuum raibe..... vaatame radikas justkui ei leki, aga mega surve sees ja keeb nagu kuradima aurukatel......no mis nüüd siis....... selgus, et (meie uus, luiste poiste vana) visco vent on pillid kotti pannud. Õnneks selle jaoks oli meil juba rohi olemas. Rohud võetud ja sealt edasi läks kõik juba suht ludinal õnneks. Viimane lõpp rajast oli küll selline, et ausõna ajas oksele .... kraavkraavkraavkraavkraavkraav+vahepeal ka nunnu 3-ede tekitatud saja kildi sügavune rööbas....., mis on teatavasti tr-1he jaoks puhas rõõm sõita Ma ei taha teadagi mis seal hiljem saama oleks hakanud.
Kokkuvõttes.....teise autona oli suhteliselt sõidetav veel see rada, aga vaadates mingeid pilte, mis seal hiljem toimus siis........ilmselt oleksime rajalt maha keeranud.
Priit
2018 "Lendav Draakon" TR1 177
- Madlobster
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 114
- Liitunud: L Mär 28, 2015 11:41 am
- Asukoht: Laagri
Re: ASMV 2015 järelkajad
Rada kuni 97-98 punktini (seal lõppes meie tehnika elujõud) oli puhas komm!!!!
Sealt siis meid kaardi rakenduse sättimise eest ka välja aidati ja TR3 sabas tee peale veeti.
Kuni sinnani siis läbitav tegelikult väga vähese vintsimisega (eeldas rahulikku lähenemist, lahtiseid silmi ja loovat mõtlemist (meil jäi neist mõnes kohas natuke puudu ))
See aasta siis olin tagapingil aga jrg aasta olen roolis.
Esikohta püüdma ei tule aga võitlusvalmidus on nii suur, et esikümnesse kui tehnika ei purune tahaks mahtuda.
Korraldajatele TÄNUD!!!
Kuigi TUR+ ei ole karikasari ja paljud tulevad nädalavahetuseks rappa toredat ööpäeva veetma siis mingi arvestus kohtade kohta peaks ikka olema ja on ebaaus kui reeglitest õieti aru said, raiskasid oma võistlusaja, kütte ja tehnika sellele, et reeglitest kinni pidada nullitakse arvestuses, et ah arvestame neid ka, kes ei saanud aru või ei püüdnudki punkte vaid tulid lihtsalt kaema.
Maailm sellest küll katki ei lähe ja need punktid patta panna ei sünni, et neid hädasti vaja oleks kuid ilma mõõdupuuta võib kodukandi rabaserva ka kündmas käia. Eks enamasti sõidaks/ja ka sõidetakse just for fun aga tõsifänn soovib ikka ausa lati peal vaadata, kus ta tase on ja kui kaugel on konkurendid.
Sealt siis meid kaardi rakenduse sättimise eest ka välja aidati ja TR3 sabas tee peale veeti.
Kuni sinnani siis läbitav tegelikult väga vähese vintsimisega (eeldas rahulikku lähenemist, lahtiseid silmi ja loovat mõtlemist (meil jäi neist mõnes kohas natuke puudu ))
See aasta siis olin tagapingil aga jrg aasta olen roolis.
Esikohta püüdma ei tule aga võitlusvalmidus on nii suur, et esikümnesse kui tehnika ei purune tahaks mahtuda.
Korraldajatele TÄNUD!!!
Kuigi TUR+ ei ole karikasari ja paljud tulevad nädalavahetuseks rappa toredat ööpäeva veetma siis mingi arvestus kohtade kohta peaks ikka olema ja on ebaaus kui reeglitest õieti aru said, raiskasid oma võistlusaja, kütte ja tehnika sellele, et reeglitest kinni pidada nullitakse arvestuses, et ah arvestame neid ka, kes ei saanud aru või ei püüdnudki punkte vaid tulid lihtsalt kaema.
Maailm sellest küll katki ei lähe ja need punktid patta panna ei sünni, et neid hädasti vaja oleks kuid ilma mõõdupuuta võib kodukandi rabaserva ka kündmas käia. Eks enamasti sõidaks/ja ka sõidetakse just for fun aga tõsifänn soovib ikka ausa lati peal vaadata, kus ta tase on ja kui kaugel on konkurendid.
Pigi peab per*e minema!
- CaveMan
- True Off Roader!
- Postitusi: 1043
- Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
- Asukoht: Tallinn ja Peetri
- Kontakt:
Re: ASMV 2015 järelkajad
Ma ei tea mis regamisel öeldi aga foorumis eelnevalt oli küll räägitud, et TUR+ sõidab TR1 rada.tar.mo kirjutas: kuna regamisel öeldi ,et Turist klassis ainult mööda kruusateed sõit ja Turist + klassis saate natuke vintsida ka.
Land Cruiser 100 2005, 4,2TD Aut - 33'' Cooper Discoverer STT PRO - Come Up DV-9
Re: ASMV 2015 järelkajad
Kõik, mis ei tapa, teeb vigaseks Minu tuttavatest pidasid kolm tavalist turistiekipaaži oma rada pigem lihtsaks, nii et valikuvõimalust oli ka nö linnaautodele. Kui tur+ sõidab tr1 rada, kes sõidavad võistlejatena peaaegu 33" ratta ja ettevalmistatud autoga, siis võiks aru saada, et harrastajana väiksema rattaga ja ettevalmistamata autoga ei saa seal rajal olla lihtne. Tur+ mõte on ja võikski jääda lihtsalt harrastajatele mõnus võimalus hästi ettevalmistatud radadel oma suhteliselt reeglitevabalt ettevalmistatud autoga sõita ning võistelda ennekõike iseendaga. Liigselt kohtadearvestusele rõhudes areneb sellest mingi "handicapped" tr3 võistlusklass, mida tuleb lõpuks hakata ikkagi kuidagi reguleerima ja esialgne mõte kaob ära. Võistlusklasse on praegu piisavalt, et iga võistelda soovija kuhugi natuke vaeva nähes ära mahuks.
Re: ASMV 2015 järelkajad
TR3 rookied ka said väärt õppetunni. Esiteks, ehkki sul on äge TR3 auto, ei maksa 100-ga igasse kraavi sisse kihutada ja alles pärast avastada, et see on põhjatu, vintsi jaoks punkte pole ja ankruga võib soojärvest kala püüda, sest tõmmata pole temaga midagi, ega kusagilt:) Samuti sai selgeks, et 300 laiuse traktorirehviga 2T auto all on soo peal, kus isegi kõndimine keeruline, päris raske sõita:) või isegi võimatu:) Aga õnneks jäi auto terveks ja tänud kellelegi, kes meid oma Toyotaga lagedalt ära tiris ja tänu sellele saime juba õhtul kodus saunas mõnuleda:)
Siinkohal ka tänu Uputajale, kes kutsus lahkesti tagasi soo peal sõitmist harjutama. Koos õige rehvi ja veidi kergema autoga oleme varsti platsis:)
Indrek
Siinkohal ka tänu Uputajale, kes kutsus lahkesti tagasi soo peal sõitmist harjutama. Koos õige rehvi ja veidi kergema autoga oleme varsti platsis:)
Indrek
Jeep Grand Cherokee ´96 4.0 7" Long Arm +35x12,5R15 +Detroit TrueTrac 2x, sõidab Soome off-road maastikul.
TR3 beginner
TR3 beginner
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: ASMV 2015 järelkajad
No, no ankur on väga abiks asi, me polnud ka seda ennem pmst käes hoidnud, aga ASMV`l päästis see meid aga korduvalt, isegi ei saa aru, kuidas varem üldse hakkama saadi. Ja 2+++ tonni kaaluva masinaga ja traktori rehviga saab soos sõita küll, ainult see vajab teistsugust lähenemist ja aega kulub palju.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.