
Ja seda siis Turist ja Turis+ klassides.
Lisainfo hakkab siia jooksvalt ilmuma koos juhendite ja muu vajalikuga.
Moderaator: Moderators
Tur+ on raskem ja mudasem.donalds kirjutas:krt, ma loll vist, ma ei saa aru mis vahe on turist ja turist+ ???
Kas kukepea tur sai läbitud?donalds kirjutas:ok et tavalise jeep`iga millel vints ja veoaasad saab lahingusse lennata???
hahahaaindrek79 kirjutas:Ei pea olema![]()
Sellisest täiesti piisab
https://www.youtube.com/watch?v=pLzuKcJ ... e=youtu.be
mihkelmihkel kirjutas:Tavalise Turisti suur eelis on see, et saad ise otsustada kui kaugele täpselt sa autoga lähed. Kas riskid tehnika lõhkumisega või mitte? Kas teed viimased sammud jala või proovid kuskilt ringiga läheneda? Valikuid kui palju.
Võistlusklassis ja eelmise aasta Sultsi TUR+ formaadis väga palju selliseid valikuid ei ole. Pigem ikka moodustavad punktid etteantud raja ja punkt tuleb kindlasti sõidukiga võtta. Jala võtmist ei ole.
Suvesõidul aga olid need TUR ja TUR+ mõisted vähe teises tähenduses. Suvesõidu TUR+ oli selline tavaline Sultsi või Kukepea turistirada.
Aga ootame korraldajapoolseid juhendeid kuidas selle aasta Sultsi formaat on. Kui sarnane nagu eelmine aasta, siis mina plaanin ikka tavalist turisti sõita. Mulle meeldivad need valikud sõidu planeerimisel lihtsalt. Igalepoole veel ikka ei roni selle autoga