h.v kirjutas:Landy kirjutas:uurinud nii eripalgelise esmavaliku tagamaid.
Olgem ausad, neid kõiki kasutatakse tänapäaeval peamiselt sõiduautona, mitte pidevalt maastikul piire kombates. Viskasin välja lihtsalt need masinad, mis endale silma on jäänud ja meeldivad. Eesmärk on selgeks teha, kas leidub mõni tõsiseltvõetav alternatiiv niigi teada tuntud linnakatele. Valiku ühes otsas räägib rahuldamata edevus ja teises otsas selline tubli programm nagu excel, mis aeg-ajalt tagasi maa peale toob kui viie aasta kogukulud välja arvestada (ah, kui hullud need 20" talvekad ikka olla saavad @ RR sport

). Dacia saaks ilmselt exceliga hästi läbi, aga see ülejäänud kompott.....
TarviR kirjutas:Aga Toyota LC-d kas 120 või 150 oled kaalunud?
Ja endise volvo omanikuna ostaksin küll enne Uaziku või lada kui uuesti mõne volvo.
Länkarit olen isegi korraks kaalunud, aga kipuvad kõik väga suure läbisõiduga olema ja ausalt öeldes ei ole nii kolakat autot vaja ka. Toyota ridadest oli vanasti suur lemmik 4runner, mis oli paraja suuruse ja hea disainiga masin, aga neid ju enam ei ole. Täna justkui ei olegi enam sellist mudelit, mis oleks midagi suure maasturi ja tavalise linnamaasturi vahepealset. Jeep GC ilmselt kõige lähemal sellele.
Aga volvoga siis ei jäänud rahule, ülalpidamiskulud või muu, mis ei meeldinud?
Lc kohta väidetakse, et enamasti suurt remnonti enne 400 000 vaja ei ole. Ise ostsin üle 200k läbisõiduga auto sest oli soov saada 7 kohaline õhvedrustuseta eksemplar ja neid väga palju ei ole. Nüüdseks aasta sõidetud ja vahetusse läinud ainult veepump ning igaks juhuks ka piduritorud ning esimesed pidurisadulad vahetatud.
Volvo oli 4veoline, tõsi sõiduauto. Tehnika on neil siiski XC-ga suhteliselt sarnane. Selle auto puhul läks küll katki kõik, mis sai. Ka murphi seadused toimisid. Eriti see seadus, mis ütleb, et kui miski ei saa valesti minna, siis mingi asi ikka saab. Riknes kõik alates ABS pumbast, haldexist kuni erinevate andurite, turbo ja rattalaagriteni.
Ehk oli lihtsalt õnnetu eksemplar ja on ka paremaid. Ei tea.
Mõned ütlevad, et volvot näed kahes kohas. Uuena salongis ja hiljem remondis.