KUKEPEA 2015 Turistisiklus
Moderaator: Moderators
- mud monster
- Rock Crawler
- Postitusi: 946
- Liitunud: P Aug 25, 2013 8:55 am
- Asukoht: Nõo
Re: KUKEPEA 2015 Turistisiklus
Eile õhtust hakkas jamasid nagu seene vihma sadama. aga kohal oleme ikka kuna see saab olema meie esimene Kukepea!

School Street Mud Monster team
Toyota Lc 80, 2x Jeep xj, Suzuki KQ 700 jn jn.
Mudasõbrad aastast 2007
aarnemud@gmail.com
tel.56463624 (telefoniga laulatatud pole ja sõnum sobib ka!)
Toyota Lc 80, 2x Jeep xj, Suzuki KQ 700 jn jn.
Mudasõbrad aastast 2007
aarnemud@gmail.com
tel.56463624 (telefoniga laulatatud pole ja sõnum sobib ka!)
- sportlane50
- Fitting 44"
- Postitusi: 432
- Liitunud: N Veebr 26, 2009 8:26 pm
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald / Harku vald
Re: KUKEPEA 2015 Turistisiklus
Paremusjärjestus


Anda rendile (auto)haagis Harjumaalt. Puksiirteenus.
+372 56 9I7 955
+372 56 9I7 955
Re: KUKEPEA 2015 Turistisiklus
Santehnik on sellise matemaatikaga väga rahul.sportlane50 kirjutas:Paremusjärjestus
Nrr'd ilmselt ka ...
- sportlane50
- Fitting 44"
- Postitusi: 432
- Liitunud: N Veebr 26, 2009 8:26 pm
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald / Harku vald
Re: KUKEPEA 2015 Turistisiklus
Läks veidi nihu jah kiirustades, elab vast üleKjen kirjutas:Santehnik on sellise matemaatikaga väga rahul.sportlane50 kirjutas:Paremusjärjestus
Nrr'd ilmselt ka ...
Anda rendile (auto)haagis Harjumaalt. Puksiirteenus.
+372 56 9I7 955
+372 56 9I7 955
Re: KUKEPEA 2015 Turistisiklus
Pole paha !
- saaremaaendel
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 100
- Liitunud: R Nov 28, 2014 8:40 pm
Re: KUKEPEA 2015 Turistisiklus
Mulle pakub natuke huvi kuidas sõit läks veokil ja neliveolisel sõiduautol.Olid need ju kaks äärmust.(Ei midagi isiklikku)
5230678
Re: KUKEPEA 2015 Turistisiklus
Meie-Oblää, nägime neid seal liini all kus ilgelt sügav kraav oli (vist 417 punkti lähedal) kust nad olid läbi tulnud või vintsitud ja loopisid autost vett välja ja üritasid pilli käima saada. Hiljem õhtul nägin neid staabi juurest ära sõitmas. Tublid ma ütlen. Ehk võtavad ise ka vaevaks siin kommenteerida.
saaremaaendel kirjutas:Mulle pakub natuke huvi kuidas sõit läks veokil ja neliveolisel sõiduautol.Olid need ju kaks äärmust.(Ei midagi isiklikku)
In Mud We Believe
Jeep WJ CRD : Patrol Y61 GU4
Jeep WJ CRD : Patrol Y61 GU4
- mihkelmihkel
- Fitting 38"
- Postitusi: 210
- Liitunud: R Okt 03, 2014 11:49 am
- Asukoht: Rakvere
Re: KUKEPEA 2015 Turistisiklus
Mind täitsa huvitaks ka see kogupunkti tabel või siis vähemalt see kellel on punktisumma sees see 200p muuseumi külastuse eest.
Ja seda kuidas Suzuki Baleno läbi kraavi tuli, oli päris lahe vaadata
Oma vintsi jõul igatahes said kraavist läbi ja pärast läks auto käima ka. Seal liinide all oli palju madalamaid kraave, mis autosid välja suretasid.
Ja seda kuidas Suzuki Baleno läbi kraavi tuli, oli päris lahe vaadata
Re: KUKEPEA 2015 Turistisiklus
Muuseumis käis kokku 31 seltskonda. Garaazi keldris koos autoga kahjuks ühtegi....
porivormel
tormi tamm
5179866
tormi tamm
5179866
- CayenneTurbo
- Rock Crawler
- Postitusi: 749
- Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm
Re: KUKEPEA 2015 Turistisiklus
Me liinide all ei ületanudki ühtegi kraavi. Ei olnud nagu puid kust vintsida.mihkelmihkel kirjutas:Mind täitsa huvitaks ka see kogupunkti tabel või siis vähemalt see kellel on punktisumma sees see 200p muuseumi külastuse eest.
Ja seda kuidas Suzuki Baleno läbi kraavi tuli, oli päris lahe vaadataOma vintsi jõul igatahes said kraavist läbi ja pärast läks auto käima ka. Seal liinide all oli palju madalamaid kraave, mis autosid välja suretasid.
Esimene kord ja 45koht
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
Re: KUKEPEA 2015 Turistisiklus
Siin mõned pildid Augutäide tiimi poolt, ka Baleno allveelaevast
http://1drv.ms/1XikPU6
Meie teekond ja kõik punktid kaardil http://www.geoape.com/tracklogs/17102015-kukepea-5189
Ma pole varem Kukepeal käinud aga võrreldes käidud turistisõitudega oli väga positiivne, et lõpuks ometi olid punktid eri raskusastmetega ja oli vahe kas võtta autoga või jalgsi. See utsitas tegema valikuid teekonna ja punkti võtmise osas, kas kiiresti jalgsi või kulutada rohkem aega autoga võtmisele kui see ära tasus. Punktide raskus tundus ka täiesti normaalne, vähemalt meie autole. Saata võistlejad raha eest muuseumisse kus midagi vaadata ei saanud ajapuudusel ei olnud korraldajatest muidugi viisakas. Samuti jättis soovida eelinfo ja stardikorraldus. Ilmselt oli rajameister ka veidi optimistlik punkte nii suurele alale paigutades, läbisõit tuli päris suur aga liiga palju jäi käimata kahjuks. Siiski jääb see võistlus meelde positiivselt - ilus ilm, kihvt loodus, hea rada. Täna tulemusi nähes oli üllatus muidugi suur, positiivses mõttes, sest tegelikult sai tehtud suur prohmakas kaardilugemisel ja kaotatud üle poole tunni aega. Meie tiim ei saanud aru nendest raskusastmetest mis paberil kirjas olid, oletasime, et see näitab ligipääsetavust laevaga
Edaspidi võiks selle tulba vabalt ära jätta, punktisumma oleks piisav raskusastme kirjeldamiseks. Autoorienteerumises on punktide raskuastmed ja väärtused suht standartsed, seega tead vähemalt umbkaudselt ette kui keerulise punktiga tegu, soovitaks ka 4x4 sõitudel ehk selles suunas liikuda, siis oleks osavõtjatel lihtsam, kui kallis punkt, siis linnamaasturiga pole mõtet minna kui just jalgsi ei lähe.
Meie teekond ja kõik punktid kaardil http://www.geoape.com/tracklogs/17102015-kukepea-5189
Ma pole varem Kukepeal käinud aga võrreldes käidud turistisõitudega oli väga positiivne, et lõpuks ometi olid punktid eri raskusastmetega ja oli vahe kas võtta autoga või jalgsi. See utsitas tegema valikuid teekonna ja punkti võtmise osas, kas kiiresti jalgsi või kulutada rohkem aega autoga võtmisele kui see ära tasus. Punktide raskus tundus ka täiesti normaalne, vähemalt meie autole. Saata võistlejad raha eest muuseumisse kus midagi vaadata ei saanud ajapuudusel ei olnud korraldajatest muidugi viisakas. Samuti jättis soovida eelinfo ja stardikorraldus. Ilmselt oli rajameister ka veidi optimistlik punkte nii suurele alale paigutades, läbisõit tuli päris suur aga liiga palju jäi käimata kahjuks. Siiski jääb see võistlus meelde positiivselt - ilus ilm, kihvt loodus, hea rada. Täna tulemusi nähes oli üllatus muidugi suur, positiivses mõttes, sest tegelikult sai tehtud suur prohmakas kaardilugemisel ja kaotatud üle poole tunni aega. Meie tiim ei saanud aru nendest raskusastmetest mis paberil kirjas olid, oletasime, et see näitab ligipääsetavust laevaga
Grand Vitara
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: KUKEPEA 2015 Turistisiklus
Palun ringraja aegu mitte liiga tõsiselt võtta- tegu oli "tasuta lisateenusega" ( mõned seltskonnad palusid ja nii sai kõigil mõõdetud). Aega sai võetud käekellaga ja minutilise täpsusega (sekundeid ei lugenud ja seega eksimus kuni 2 min). Kasasutada kõlbavad tulemused suhtarvudena skaalal KIIRE- AEGLANE.
Kohtuniku poolt tänud laheda õhkkonna loomise eest! Visati lahedat nalja ja lõõbiti.
Kohtuniku poolt tänud laheda õhkkonna loomise eest! Visati lahedat nalja ja lõõbiti.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: KUKEPEA 2015 Turistisiklus
Tere
Head soovitused on paremaks turistiseikluse korraldamiseks väga teretulnud ja oodatud.
Ma omalt poolt siis kommenteeriks natuke, miks raja loomisel seekord sellised valikud.
Kõigepealt siis see kerge, keskmine raske.
Lähtutud oli siis eelkõige oksapesu ja muudest auto välimust kahjustavatest faktoritest. Ehk siis kerge punkt ei oleks pidanud põhjustama autole vee ja oksa kahjustusi, need olid eelkõige neile, kes oma autoga plaanisid esmaspäeval jälle tööle sõita vms.
Samas ei pannud meelega neid kõiki 5 punkti väärtusega, kuna sellisel juhul poleks ju poe maasturiga mingit n.ö konkurentsis püsimise võimalust. Keskmised ja rasked olid eelkõige neile, kes tahtsid pori, vett ja turnimist. Rasketesse punktidesse sukeldumine ei pidanud automaatselt tagama edu nende ees, kes tulid oma igapäeva autoga, vaid lihtsalt rohkem offroadi.
Kuna tegemist oli ju eelkõige seiklusega, siis ei tahtnud, et kõik 9 tundi oleks metsas poris ja roobastes.
Rajameister ei olnud optimistlik, rajameistrid eeldasid, et kohale tuleb 40+ autot ja kui kõik hanereas punkti juures ootavad on ka halvasti, sellest tulenevalt üritasime hajutada seiklejaid võimalikult suurele alale. Kõigi punktide võtmine ei pidanudki olema võimalik, ega eesmärk. Pigem eeldasime, et valitakse endale mingid piirkonnad. See et kohale tuli nii palju seiklejaid oli väga meeldiv üllatus.
Mis poleemikat tekitanud kaevanduse punkti puutub, siis ise olen käinud aastaid sellist võistlust sõitmas Leedus http://www.mototourism-rally.lt/en/mtr/ ... 2015-info/
Seal on igal aastal mingid kontroll punktid, kuhu saab ainult piletiga, tuleb matkata jala kilomeetreid või lahendada ülessandeid. Endale on see alati tundunud meeldiva vaheldusena. Samas on alati selliste punktide väärtus olnud ka tublisti suurem, sest seal kulub reaalselt aega.
Samuti olid natuke leidlikuse ja huumori võtmes garaasi punkt ja talisupluse punkt. Me ei eeldanud, et iga viimane auto võetakse juppideks ja pannakse garaasis kokku tagasi, või et kõik tegelevad talisuplusega.
Üritasime teha hästi mitmekesist seiklust. Kui midagi peaks oelma rohkem või vähem, siis andke aga teada.
Lugupidamisega
Raido
Head soovitused on paremaks turistiseikluse korraldamiseks väga teretulnud ja oodatud.
Ma omalt poolt siis kommenteeriks natuke, miks raja loomisel seekord sellised valikud.
Kõigepealt siis see kerge, keskmine raske.
Lähtutud oli siis eelkõige oksapesu ja muudest auto välimust kahjustavatest faktoritest. Ehk siis kerge punkt ei oleks pidanud põhjustama autole vee ja oksa kahjustusi, need olid eelkõige neile, kes oma autoga plaanisid esmaspäeval jälle tööle sõita vms.
Samas ei pannud meelega neid kõiki 5 punkti väärtusega, kuna sellisel juhul poleks ju poe maasturiga mingit n.ö konkurentsis püsimise võimalust. Keskmised ja rasked olid eelkõige neile, kes tahtsid pori, vett ja turnimist. Rasketesse punktidesse sukeldumine ei pidanud automaatselt tagama edu nende ees, kes tulid oma igapäeva autoga, vaid lihtsalt rohkem offroadi.
Kuna tegemist oli ju eelkõige seiklusega, siis ei tahtnud, et kõik 9 tundi oleks metsas poris ja roobastes.
Rajameister ei olnud optimistlik, rajameistrid eeldasid, et kohale tuleb 40+ autot ja kui kõik hanereas punkti juures ootavad on ka halvasti, sellest tulenevalt üritasime hajutada seiklejaid võimalikult suurele alale. Kõigi punktide võtmine ei pidanudki olema võimalik, ega eesmärk. Pigem eeldasime, et valitakse endale mingid piirkonnad. See et kohale tuli nii palju seiklejaid oli väga meeldiv üllatus.
Mis poleemikat tekitanud kaevanduse punkti puutub, siis ise olen käinud aastaid sellist võistlust sõitmas Leedus http://www.mototourism-rally.lt/en/mtr/ ... 2015-info/
Seal on igal aastal mingid kontroll punktid, kuhu saab ainult piletiga, tuleb matkata jala kilomeetreid või lahendada ülessandeid. Endale on see alati tundunud meeldiva vaheldusena. Samas on alati selliste punktide väärtus olnud ka tublisti suurem, sest seal kulub reaalselt aega.
Samuti olid natuke leidlikuse ja huumori võtmes garaasi punkt ja talisupluse punkt. Me ei eeldanud, et iga viimane auto võetakse juppideks ja pannakse garaasis kokku tagasi, või et kõik tegelevad talisuplusega.
Üritasime teha hästi mitmekesist seiklust. Kui midagi peaks oelma rohkem või vähem, siis andke aga teada.
Lugupidamisega
Raido
1 Hobujõud
Re: KUKEPEA 2015 Turistisiklus
Hullud veokaga, mille hellitusnimi on Volvo Linnamaastur, saavutas keskmisest osalejast natuke rohkem punkte, olles seal tabelis kirja läinud puntide põhjal 24/25 kohalsaaremaaendel kirjutas:Mulle pakub natuke huvi kuidas sõit läks veokil ja neliveolisel sõiduautol.Olid need ju kaks äärmust.(Ei midagi isiklikku)
Sõiduki omapäraks oli see, et tegemist oli 1957a toodetud täiesti tehaseseades Volvoga, millel isegi vintsi ninal ei ole, kuna see on hoopis kusagil kõhu all.
Tippkiirus maanteel peaaegu 70km/h. Pinnasteedel umbes pool eeltoodust, kuna 3t koorma vedamiseks mõeldud lehtvedrude vedrutamisvõime tühjalt ei erine eriti puupaku omast. Roolivõim puudub üldse, aga ma võin isikliku kogemuse põhjal kinnitada, et Zil 157 on veel raskem rool. Juhiukse aken ei püsinud ka üleval, aga see ei tähenda midagi, kuna kabiinis oli mujal ka piisavalt avasid kangide ja pedaalide ümber, pealegi kaardivaataja on ahelsuitsetaja. Istmed on ilmselt vanade spartalaste nõuannete põhjal disainitud sirgest ja kergelt polsterdatud vineeritahvlist. Mugavusvarustusena on salongis malmist valatud õhukollektoriga kütteseade. Kui hommikul esiaken härmas on, siis esiklaasi saab avarama vaate nimel üles tõsta. Autol on ka töötav suunatuli. See asub taga vasakul.
Piloot sai juhiload 21a tagasi ja on selle ajal jooksul läbinud erinevate C kategooria sõidukite (mis kõik ühe erandiga on juhist vanemad olnud)) roolis kiire rehkenduse põhjal lausa 1200km. Nii et küllaltki staažikas, aga liikluses tasub distantsi hoida. Umbes 200m tagapool on veel ohutu.
Kaardivaataja on ka lausa legendaarsete kogemustega, nii varus ta juba päev varem autosse 21 purki gin longerot nimelist energiajooki ja need olid õhtuks täiesti otsas. Nii et alles Serengeti lauaviin ajas öisel tagasiteel kerge une peale. Mille Volvo küll ära rikkus, kuna kütuse lõppemisel oli vaja esmalt õiendada kanistriga (sellega sai piloot hakkama), seejärel pidi ta esmalt kütust üles pumpama ja seejärel ka veel kütuse filtrit puhastama. Igal juhul me olime kl 12.30 nagu kõpsti Päälinnas tagasi.
Kaardid ja nende vaatamiseks vajalik tarkvara tekkis meile alles kohapeal nagu iseenesest arvutisse.
Kütust kulus täpselt paagitäis + kanistritäis, aga ma ei oska öelda, mitu liitrit see on.
Ürituse korralduse pool meeldis väga, kuna puudus see stardi ja tehnoülevaatuse bürokraatlik asjajamine, punktide vaheliste pikkade ülesõitude jaoks polnud linnamaastur mitte just kõige optimaalsem valik, aga see ei puuduta nüüd küll mitte kuidagi korraldajaid, ja kuna nii piloot kui kaardivaataja on põlemad päritolupõhiselt ääremaade entusiastid, siis vähetuntud kohaliku piirkondliku muuseumi olemasolugi tutvustus 4x4 ürituse osana on igati tervitatav. Punktide valik raskusastmete ja kirjasaamise viiside järgi liigitatult - vanad kreeklased ütleksid: väga demokraatlik.
