Mats kirjutas:
Ja tulemused? Kuidas kärab? Jõud, pööramine, edasiminek mudas, jne...
Seni on ainukeseks proovikiviks olnud Navigatsioon, rohkem polegi aega metsa olnud minna
Aga selle võistluse põhjal võib küll öelda, et oleme rahul.
Metsas on abi kõvasti, jõust rohkem puudu ei jäänud kui varem.
Pööramisega on nagu on - pöörderaadius ikka suurenes, nagu oligi arvata. Metsas see väga palju ei häiri, sest kitsastes kohtades nikerdab ikka läbi (peab lihtsalt rohkem edasi-tagasi nõkutama). Häiris ainult Navigatsioonile omasel pulkadevahelisel sõidul (libe ja sile lumi-asfalt kate) - seal oleks küll paremat pöörderaadiust vaja olnud.
Kokkuvõttes soovitaks seda lahendust küll metsa-Suzukidele

Teostada ka suhteliselt lihtne.
Edit: Mis veel teostust puudutab, siis kahjuks unustasime pildid töö käigust jälle teha. Aga kui keegi ette tahab võtta, siis Ermo soovitusel ei keevitanud me mitte sattelliite omavahel kokku, vaid keevitasime pooltelje otsa hammasratastel kummalgi 4 vahet võrdsete vahedega kinni. See on veidikene abiks sirgel teel sõitmisel, sest annab veidi liikumisruumi siiski ja differ saab natukene oma funktsiooni ka täita.
Teine probleem oli meil töö käigus pooltelgede kätte saamisega laagripesast (ei olnud varem tagasilla omi lammutanud). Ermo soovitus oli ehitada miski kaadervärk, mille tööpõhimõttest ma ausaltöeldes päris lõpuni aru ei saanudki

Aga Rein soovitas lihtsalt tõmmata, mida me olime ka juba proovinud. No tõmbasimegi siis veel kõvemini ja tuli kah
