räägime 10-15 aastapärast uuestilinnuke kirjutas:No vot,ei saa mina aru nende elektrikate propagandast selles foorumis.![]()
![]()


Moderaator: Moderators
räägime 10-15 aastapärast uuestilinnuke kirjutas:No vot,ei saa mina aru nende elektrikate propagandast selles foorumis.![]()
![]()
Lõpuks on ka teema pealkirjaga natuke kokkuminev positus
CÄÄRFIILD kirjutas:Audi tutvustab oma elektrimaasturi prototüüpi
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=25078
Pea 8 aasta jooksul kui see teema on aktiivne olnud ei ole mingit suurt revolutsiooni toimunud.CÄÄRFIILD kirjutas:Pole vist kaugel ajad ,kui TR-1 sõidetakse elektrimootoritega liikuritega!
http://www.tarbija24.ee/?id=51539
Kuniks akud endiselt nii mannetu kilo/kilovati suhtega on, siis jah. Elektrimootori sirinat kuuleb vaid vintsides.Movistar kirjutas: Pea 8 aasta jooksul kui see teema on aktiivne olnud ei ole mingit suurt revolutsiooni toimunud.
Seega ei usu,et ka järgmise 8 jooksul TR1-d metsas elektri jõul liikuma hakkavad
Nov 25, 2008 anttix kirjutas: Ok, aga veame kasti õlle peale kihla, et aasta pärast ei ole turul mitte ühtegi 100% elektriautot, mille parameetrid oleks võrreldavad (erinevus alla 15%) minu aastast 1996 pärit tehaseseadetes 4x4 Huidai Galloperi nimelise rondiga. Parameetrid siis: kiirendus, tippkiirus, maastikusuutlikkus, läbitav distants ühe "paagitäiega".
Jan 12, 2010 anttix kirjutas: Vahepeal on minu "pärs" auto vanemaks jäänud st. nüüd on mul 1986. a pärit LC70.
Jan 17, 2011 anttix kirjutas: Võrdluse aluseks võtame nagu ka eelmine kord tehaseseadetes LC70-e.
Jan 2, 2012 anttix kirjutas: Võrdluse aluseks võtame nagu ka eelmine kord tehaseseadetes LC70-e.
Noh elektriautode propageerijad, kas võtate kihlveo vastu aastaks 2016?Feb 11, 2014 anttix kirjutas:Seekord on lausa kaks aastakest mööda veerenud (jäin tukkuma vahepeal, sügavad vabandused). Võrdluse aluseks võtame seekord Jeep Liberty 2008, järjepidevuse huvides võib võrrelda ka tehaseseadetes LC70-ga.
Nov 25, 2008 anttix kirjutas: Ok, aga veame kasti õlle peale kihla, et aasta pärast ei ole turul mitte ühtegi 100% elektriautot, mille parameetrid oleks võrreldavad (erinevus alla 15%) minu aastast 1996 pärit tehaseseadetes 4x4 Huidai Galloperi nimelise rondiga. Parameetrid siis: kiirendus, tippkiirus, maastikusuutlikkus, läbitav distants ühe "paagitäiega".
Jan 12, 2010 anttix kirjutas: Vahepeal on minu "pärs" auto vanemaks jäänud st. nüüd on mul 1986. a pärit LC70.
Jan 17, 2011 anttix kirjutas: Võrdluse aluseks võtame nagu ka eelmine kord tehaseseadetes LC70-e.
Jan 2, 2012 anttix kirjutas: Võrdluse aluseks võtame nagu ka eelmine kord tehaseseadetes LC70-e.
Feb 11, 2014 anttix kirjutas:Seekord on lausa kaks aastakest mööda veerenud (jäin tukkuma vahepeal, sügavad vabandused). Võrdluse aluseks võtame seekord Jeep Liberty 2008, järjepidevuse huvides võib võrrelda ka tehaseseadetes LC70-ga.
Noh elektriautode propageerijad, kas võtate kihlveo vastu aastaks 2017? Võrdluse aluseks võtame kolm-ühe-hinnaga Jeep Liberty 2008, LC70 ja Galloperi trio.Jaan 21, 2016 anttix kirjutas:Ja taaskord jäin kaheks aastaks tukkuma (mis teha, elektriauto areneb niiii aeglaselt .....).
Võrdluse aluseks võtame taaskord Jeep Liberty 2008, järjepidevuse huvides võib võrrelda ka tehaseseadetes LC70-ga ning seekord olen eriti armuline, kannatab ka aastast 1996 pärit tehaseseadetes 4x4 Huidai Galloper (rahu tema põrmule). Kas kuulsite? Kolm ühe hinnaga! Kõrgelt arenenud tehnoloogia abil ei tohiks olla raske seljatada üks 30a vana primitiivne diisel või 20a tagune riisirakett ....
Vinge tulevikutehnika abil vedelkütusega võrreldava energiatiheduse saavutamine ei peaks ju olema võimatu ülesanne? Või on? Kui nii, siis äkki peaks selle elektrijama üldse ära lõpetamav6sa kirjutas:Sul on lähteülesandes sees üks võimatu klausel: läbisõit paagitäiega. Kuniks vedelkütusega võrdse energiatihedusega salvestusvõimalust ei ole leiutatud ....