Jeep GC 2.7 kiirendades tõmbab kinni
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Jeep GC 2.7 kiirendades tõmbab kinni
Tere
Mul on mure mida on hirmus raske ja keeruline seletada , aga ma proovin . Asi siis selline , et kui panna autokäima siis natuke aega käib kohapeal ja siis minna sõitma kui kiirendada natuke jõulisemalt tõmbab jõu täiega maha ja tagant käib ilge suits välja ja rahulikult kohapealt ära venitades ei tõmba mootorit kinni . Ei lähe mootori tuli ega mingi muu tuli ka põlema . Ja kui autoga juba sõidetud ja vaja kohalt võtta ei tõmba kinni . Juba segane ja keeruline jutt sai , aga lühitalt kui panna auto käima ja kohalt võtul kiirendada tõbmab mootoril jõu maha . See on ainult siis kui auto on just käima pandud . Muidu töötab ilusti ei ole sinist väljas , läheb käima ilusti . Ehk oskab keegi midagi tarka öelda asja kohta .
Rivo
Mul on mure mida on hirmus raske ja keeruline seletada , aga ma proovin . Asi siis selline , et kui panna autokäima siis natuke aega käib kohapeal ja siis minna sõitma kui kiirendada natuke jõulisemalt tõmbab jõu täiega maha ja tagant käib ilge suits välja ja rahulikult kohapealt ära venitades ei tõmba mootorit kinni . Ei lähe mootori tuli ega mingi muu tuli ka põlema . Ja kui autoga juba sõidetud ja vaja kohalt võtta ei tõmba kinni . Juba segane ja keeruline jutt sai , aga lühitalt kui panna auto käima ja kohalt võtul kiirendada tõbmab mootoril jõu maha . See on ainult siis kui auto on just käima pandud . Muidu töötab ilusti ei ole sinist väljas , läheb käima ilusti . Ehk oskab keegi midagi tarka öelda asja kohta .
Rivo
- Roostekoll
- Fitting 38"
- Postitusi: 391
- Liitunud: K Juul 31, 2013 9:24 pm
- Asukoht: Tallinnacundimeesükskorsakov
Re: Jeep GC 2.7 kiirendades tõmbab kinni
Tulistan puusalt, et ega kütsi pump mingit pidi niiskust ei saa? Niiskena juhtmed nu$$ivad ja pärast kuivatab ära?
Pole chero mees kunagi olnud ja chero hingeelu ei tunne aga upitan teemat
Pole chero mees kunagi olnud ja chero hingeelu ei tunne aga upitan teemat

Trolle pole olemas
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2480
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Jeep GC 2.7 kiirendades tõmbab kinni
Profülaktika mõttes võiks ju ÕKM ära vahetada, kuid õigem oleks minna asjalikku kohta juhtme otsa ja külma mootoriga sõites kiigata, mille üle auto tegelikult kurdab.
Pistikud ja voolikud võiks muidugi üle mudida, välistamaks lihtviisilist murdumist...
Pistikud ja voolikud võiks muidugi üle mudida, välistamaks lihtviisilist murdumist...
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Jeep GC 2.7 kiirendades tõmbab kinni
enda cherokeel oli sama jama, vaata pihustid üle,
Re: Jeep GC 2.7 kiirendades tõmbab kinni
Toite süsteem tuleb üle vaadata, kas pihustitega või lati regulaatoriga on jama. Kuidas muidu käima minek on külmana, vajab ta pikka ketramist? Tasuks kontrollida ka kütte filtri, soe kütus on viskoossem kui külm ning alati variant et tõmbab õhu vahele.
Re: Jeep GC 2.7 kiirendades tõmbab kinni
Soe kütus ei ole küll viskoosem, kui külm kütus.MaxK. kirjutas:Toite süsteem tuleb üle vaadata, kas pihustitega või lati regulaatoriga on jama. Kuidas muidu käima minek on külmana, vajab ta pikka ketramist? Tasuks kontrollida ka kütte filtri, soe kütus on viskoossem kui külm ning alati variant et tõmbab õhu vahele.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2480
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Jeep GC 2.7 kiirendades tõmbab kinni
Ja kuidas peaks seda tegema inimene, kes ei ole isegi pihustite tagasivoolude hulka üles tähendanud?MaxK. kirjutas:Toite süsteem tuleb üle vaadata, kas pihustitega või lati regulaatoriga on jama. Kuidas muidu käima minek on külmana, vajab ta pikka ketramist? Tasuks kontrollida ka kütte filtri, soe kütus on viskoossem kui külm ning alati variant et tõmbab õhu vahele.
Palju võib olla. Asjalik Diagnostik saab juhetpidi kätte, mille üle auto ise kurdab. Ning siis hakkab seda praavitama. Iseasi, et neid asjalikke vähe on. Enamus kustutab aga hoolega veakoode

Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Jeep GC 2.7 kiirendades tõmbab kinni
V6sa. Äkki oskad suunata mõne asjaliku diagnostiku juurde? Tallinna piirkonnas.
Re: Jeep GC 2.7 kiirendades tõmbab kinni
Tallinna piirkonnas võite proovida Top Partsi, neil on 2.7 mured suht igapäevased. Ning ei tasu unustada et tegu siiski diisliga, mõni korralik diislikeskus peaks probleemist ilusti jagu saama.
Re: Jeep GC 2.7 kiirendades tõmbab kinni
Pihust-latianduri vigade puhul suretab mootori üldse välja ja seda sagedamini just sooja mootoriga...
Ise hakkaksin viga otsima turbo poolepealt,geomeetrija-vaakumvoolikud-solenoid jne..
Keera autol 3 korda süüde sisse-välja ja vaata mis koodid odomeetri peal näitab,tuleb odavam kui diagnostiku juurde minna ja ega diagnostik rohkem asju teada ei saa kui auto sulle ütleb!
Ise hakkaksin viga otsima turbo poolepealt,geomeetrija-vaakumvoolikud-solenoid jne..
Keera autol 3 korda süüde sisse-välja ja vaata mis koodid odomeetri peal näitab,tuleb odavam kui diagnostiku juurde minna ja ega diagnostik rohkem asju teada ei saa kui auto sulle ütleb!
Kermo
53786526
53786526
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2480
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Jeep GC 2.7 kiirendades tõmbab kinni
Vale! Diagnostik (just Diagnostik!) saab autost jooksvaid andmeid vaadates päris palju säärast kätte, mida auto ise talle kuidagi öelda ei oska.kermo kirjutas: ...
ja ega diagnostik rohkem asju teada ei saa kui auto sulle ütleb!
Suvaline tont KTSi Hiina klooniga pole veel diagnostik, kuigi veakoode saab tema abiga ju kustutada. Säärased ei oska jah muud teha, kui korrata auto öeldut.
Tallinnas on kaks kohta, kus on MB padade diagnostika võimekus olemas: Lesven OÜ ja Hort auto. Mõlemas on tööl Diagnostik! Teoorias on ka Silberis, kuid praktikas ei viitsi nad süveneda ja vahetavad esimese asjana aju. Siis pihustid. Siis pumba. Ning lõpuks joodavad kokku katkenud juhtme, kui klient nendega piisavalt kaua on jaksanud jageleda. Enamus ju ei jaksa...

Lisaks julgen oma kogemuse alusel soovitada Tabasalust Ivarit (http://foorum.clubmb.ee/showthread.php? ... #pid151387), kuid tema juurde on keerukas pääseda. Ning kuna ta ületüratööd ei tee, siis võib auto tegeliku veani jõudmine võtta kaua. Elektriauto diagnostika ei ole lihtne töö.

Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...