uuemad parketimaasturid 2015 keskel.

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
honduras
Fitting 38"
Postitusi: 324
Liitunud: R Jaan 14, 2011 11:54 am
Asukoht: Tartumaa Lääniste

Re: uuemad parketimaasturid 2015 keskel.

Postitus Postitas honduras »

Subaru diisel on hea väändega ökonoomne mootor, kuid vastupidavus on suht vilets ja 180 000 km on tavaliselt väntvõll pooleks.
Mets on teine kodu.
Monsterauto Box OÜ
Tel: 5291051
Kasutaja avatar
toi
Rock Crawler
Postitusi: 517
Liitunud: R Okt 02, 2009 10:06 am
Asukoht: Tallinn ja Viljandi

Re: uuemad parketimaasturid 2015 keskel.

Postitus Postitas toi »

Nissan Patrol Y60 2,8 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1292
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: uuemad parketimaasturid 2015 keskel.

Postitus Postitas honkomees »

toi kirjutas:Veel üks variant veel http://www.abcmotors.ee/soiduautod/kadjar/tutvustus
no renault legendaarse "töökindluse" juures võtaks ikka odava klooni dacia. Sealjuures pole tal isegi tehnilistes andmetes antud mõõte, eriti kliirensit. Milline nelikvedu tal on? Kui liba?
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
nasa
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: R Aug 04, 2006 2:52 pm
Asukoht: Eesti

Re: uuemad parketimaasturid 2015 keskel.

Postitus Postitas nasa »

honkomees kirjutas:
toi kirjutas:Veel üks variant veel http://www.abcmotors.ee/soiduautod/kadjar/tutvustus
no renault legendaarse "töökindluse" juures võtaks ikka odava klooni dacia. Sealjuures pole tal isegi tehnilistes andmetes antud mõõte, eriti kliirensit. Milline nelikvedu tal on? Kui liba?
Õnnestus mõni aeg tagasi kohata.
Manused
15C05438.jpg
15C05438.jpg (210.88 KiB) Vaadatud 4525 korda
Kasutaja avatar
tfr
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 61
Liitunud: E Apr 07, 2003 5:16 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: uuemad parketimaasturid 2015 keskel.

Postitus Postitas tfr »

honkomees kirjutas:
toi kirjutas:Veel üks variant veel http://www.abcmotors.ee/soiduautod/kadjar/tutvustus
no renault legendaarse "töökindluse" juures võtaks ikka odava klooni dacia. Sealjuures pole tal isegi tehnilistes andmetes antud mõõte, eriti kliirensit. Milline nelikvedu tal on? Kui liba?
See prantslaste töökindlus on umbes nagu korealaste oma, kus reaalsuses on asi ikka oluliselt paremaks läinud, aga 10-20 aasta tagustest legendidest on üsna raske lahti saada.

Ma pidasin 2011-2014 Kadjari eelkäijat Koleost - kokku ~70000km ja ainus probleem oli see, kui Lukoilist renditud käru oksüdeerunud pistik pidurdustulede kaitse läbi põletas ja selle peale mingi idioodikaitse rakendus ja käiku P pealt kätte ei andnud. Enne seda oli aastast 2006 Laguna, millel viie aastaga andsid saba ESP aju (see olla neil tõesti tüüpviga olnud ja vahetati tasuta ära ka peale garantii lõppu) ja üks ksenoonipirn.

Kadjar on ehitatud Renault/Nissani CMF platvormile ehk siis kogu põhi, veermik ja käiguosa on samad mis näiteks Nissan Qashqail ja X-Trailil. Ka nelivedu on sama ehk Nissani Allmode4x4i (sama on ka asenduseks soovitatud Dusteril).
'03 TrailBlazer
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1292
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: uuemad parketimaasturid 2015 keskel.

Postitus Postitas honkomees »

tfr kirjutas:... See prantslaste töökindlus on umbes nagu korealaste oma, kus reaalsuses on asi ikka oluliselt paremaks läinud, aga 10-20 aasta tagustest legendidest on üsna raske lahti saada...
töö juures oli kaubik Renault Traffic/Nissan Primastar, krt sõita oli hea aga iga 15 000 hooldus tähendas kogu esisilla sisuliselt väljavahetamist + igasugu häirivad pisiasjad nagu ärakukkunud tagaklaas või lahtised tihendid ja plastpaneelid ehk polstri asendajad. No ja muud aeg-ajalt tekkinud rikked juurde. Ainuke hea asi oli mootor. See oli kasutusel 2007-2012/13. Pole nagu väga ammu.
Kui sisuliselt sama asja (Nissan-Renault-Dacia) saab odavamalt, miks siis juurde maksta. Polstri materjali eest, tänan ei! Käiguosa, mootor, nelivedu peab korralik olema, see salongi sisu on pohh. Mu aasta läbisõit on ca 50 tkm, st et auto peab sõitma, mitte remondis olema. Selleks pole mul võimalust ehk aega.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
h.v
Off Roader Wannabe
Postitusi: 27
Liitunud: R Jaan 29, 2010 5:06 pm

Re: uuemad parketimaasturid 2015 keskel.

Postitus Postitas h.v »

Lehe alguses olnud Subaru jutu jätkuks peaksid diisli töökindluse mured tänaseks uutel mudelitel lahendatud olema. Naljakas, kuidas ühe auto kohta võivad arvamused nii erinevad olla, minujaoks on kolme aastase kasutuse järel endiselt Subaru hinna ja selle eest saadava suhe uskumatult hea, sõites on endiselt emotsioon üleval, ei ole absoluutselt igav perekulgur. Aga eks see arvamus on suuresti subjektiivne ja sõltub sellest, mida auto juures enim hinnata.

Üks video ka päris asjalikust offroadist uue outbackiga, mida on küll veidi tõstetud originaaliga võrreldes
https://www.youtube.com/watch?v=FvhjZwT81UE
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: uuemad parketimaasturid 2015 keskel.

Postitus Postitas TiitR »

h.v kirjutas:Lehe alguses olnud Subaru jutu jätkuks peaksid diisli töökindluse mured tänaseks uutel mudelitel lahendatud olema. Naljakas, kuidas ühe auto kohta võivad arvamused nii erinevad olla, minujaoks on kolme aastase kasutuse järel endiselt Subaru hinna ja selle eest saadava suhe uskumatult hea, sõites on endiselt emotsioon üleval, ei ole absoluutselt igav perekulgur. Aga eks see arvamus on suuresti subjektiivne ja sõltub sellest, mida auto juures enim hinnata.

Üks video ka päris asjalikust offroadist uue outbackiga, mida on küll veidi tõstetud originaaliga võrreldes
https://www.youtube.com/watch?v=FvhjZwT81UE
Sealt samast natuke paremgi ülevaade: https://www.youtube.com/watch?v=lMe6RwF-tUc
Kasutaja avatar
tfr
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 61
Liitunud: E Apr 07, 2003 5:16 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: uuemad parketimaasturid 2015 keskel.

Postitus Postitas tfr »

honkomees kirjutas:
tfr kirjutas:... See prantslaste töökindlus on umbes nagu korealaste oma, kus reaalsuses on asi ikka oluliselt paremaks läinud, aga 10-20 aasta tagustest legendidest on üsna raske lahti saada...
töö juures oli kaubik Renault Traffic/Nissan Primastar, krt sõita oli hea aga iga 15 000 hooldus tähendas kogu esisilla sisuliselt väljavahetamist + igasugu häirivad pisiasjad nagu ärakukkunud tagaklaas või lahtised tihendid ja plastpaneelid ehk polstri asendajad. No ja muud aeg-ajalt tekkinud rikked juurde. Ainuke hea asi oli mootor. See oli kasutusel 2007-2012/13. Pole nagu väga ammu.
Ei kujuta ette, mida selle bussiga siis tehti, mul ühel tööprojekti vastaspoolel on 2008 Trafic ja ta just kiitis, et see on 7 aastat ainult piitsa saanud ja ei lagune kusagiltotsast.
honkomees kirjutas:Kui sisuliselt sama asja (Nissan-Renault-Dacia) saab odavamalt, miks siis juurde maksta. Polstri materjali eest, tänan ei! Käiguosa, mootor, nelivedu peab korralik olema, see salongi sisu on pohh. Mu aasta läbisõit on ca 50 tkm, st et auto peab sõitma, mitte remondis olema. Selleks pole mul võimalust ehk aega.
No kolmikust Qashqai-XTrail-Kadjar on viimane kindlasti kõige parema hinna/auto suhtega. Suuruselt on seal keskel (suurem kui Qashqai, nats väiksem kui X-Trail), hinna poolest on grammi võrra ehk üle Qashqai, samas varustus on jälle kõvasti parem.

Duster on muidu super auto oma hinnaklassis, aga minu jaoks isiklikult, kellel 2/3 sõitudest möödub Tallinna ummikutes tiksudes, on automaatkasti puudumine see "showstopper".
'03 TrailBlazer
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 948
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: uuemad parketimaasturid 2015 keskel.

Postitus Postitas ahto42 »

Ei tea kas tasub proovida esindusest mõnda müümata T31 X-traili küsida? Elektrividinaid ei ole küll niipalju kui T32'l aga T31on 2.0 automaat ja nelivedu. Seest ka suurem.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
tanel
Rock Crawler
Postitusi: 961
Liitunud: K Mär 29, 2006 11:23 am
Asukoht: Tallinn

Re: uuemad parketimaasturid 2015 keskel.

Postitus Postitas tanel »

Pajataks ka siis oma kogemustest. Naisele oli uut tranduletti vaja, Eediku Nõmme talvine teehoole tingib kliirensis oma ja no poolevedust siis ju ka enam ei hakka vaatama. Et väga suur ei tohiks ja ei peaks ka olema, mõte oli, et a la Avensise parajaks sõitmise asemel võiks kohe väiksema vaadata...
Kurat, see oli raske pähkel. Hind poldki otseselt kriteerium, pigem oli (poolirvitamisi) kõhklus, et kas lasta tärkaval keskeakriisil möllata või vaadata asju ratsionaalsest aspektist.
Diisel oli välistatud. Ei viitsi vaielda, naise auto, tema otsus. Ega ma ise ka teab mis diislipea pole..
Automaat kindlalt.
KIA ei meeldinud, sama Hondaga. Hyundaid ma ei hakanud mainimagi peale kellegi i40-s sõitmist, kus 30k peal pidev kärsakas üleval oli (ja mitte piduritest). Pluss täiesti elajalikult jõle sinine sise/kellade valgus, ma ei tea misuke idikas selle välja mõtles. Vanasti teati, et punase valguse pealt pimedusega kohanemiseks läheb vähim aega... minu silmad siniseid dioode ei talu.
Dacia ei tulnud tõsisemalt kõne alla muidugi.
X-trail on tuttaval, sees käidud, ring tehtud. Mkm.
Mitsu laitsin mina maha (Silberauto eksole). Sama siis a priori jeepide jmt kohta.
Mersu väikemaasturid rääkisid hinnakirjaga ise enda eest, pluss vt punkt üles.
Audi Q5 - tundus kallis ja whatnot, vaatama ei läind.
Teine Yeti - naise kommentaar selle auto kohta oli tsitaat rahvahuumorist, et "nigu litsimaja, sisse minna on piinlik, sees on päris tore samas". Ehk siis jäi välimuse taha.
X3 - peaaegu oleks vaatamiseks ja proovisõiduks läinud, tuleb nentida...
...midagi unustan kindlasti ära, aga nüüd siis käpaga katsumise juurde.

Salongi. RAV4 - meh. XC60 - holycrapmishind, meh.
Forester, XS (2,0 benss, 110 heppa või palju sel on). Istud sisse, jääd mõtlikuks. Käid salongis Outbackis sees, oled sama mõtlik edasi. Kuradi plastvannid. Okei, võtmed pihku, sõitma. Kurat, see oli elamus. Teistmoodi kokku võtta kui et "bella-paatide tootja on hakanud trolle tegema" ei oska. Lööd lapi põrandasse, ulub nagu kuri vaim kabelis ja liigutab end nagu jalaga perse saanud vana koer ukse eest. Jopakolla. Kontrollisin uste lukustumist, tagaukse lingi lahti laskmisel käis siuke plekine "plõm" nagu oleks vopsu vastu kaubiku kuuti andnud. Sain ka ehedalt aru mida sõber mõtles "stereo on otse prügikastikaup" lausega. Ilma naljata, mu wrankus oli parem "tümm" sees. Soolake sisse, krt.

Okei, keskeakriis siis keskeakriis. Unelmaautosse, NX 300h. Kohe visati võtmed pihku, anna minna (oli mingi kangem varustustase, tipp vist). Kurja, seal autos pidi ikka kaks korda asju vaatama. Ma olen lihtne mees, pole harjunud mingi touchpadiga sügama ja mööda menüüsid kündma. Minek - täiesti emotsioonitu, pane peale mis režiim tahad. Ainus proovitud auto elus, kus see ei häirinud - sisu oli ülimugav. Mark&Levinsoni lustikummut oli ikka HEA.
Piloodivahetus, mängisin kõrval oma istmega ja leidsin, et "põrgusse, kui kuhugi minek, siis selle autoga võid sa ise sõita, kallis, mina lasen selle istme lebosse, panen mingi hea musa peale ja limpsin õlut nagu kunn". Nii mugav oli.
Kokkuvõtvalt - sõitmine oli "nojah" aga mugavus sai minu jaoks uue etaloni (ma pole väga palju noobelmarkidega tutvust teind lähemalt).
Hiljem vaatasin 200t-d ka veebis, see oli juba veenvama minekuga. Aga, tõsi, hinnasildid on "mahedad"...

Tiguan. Veebis vaatad enam-vähem kokku, mille järele isutaks, mustaka Möllerisse. Müügitibi kukkus midagi eripakkumistest ja komplektidest seletama ja mingeid mõistlikke vastuseid ei andnud. No ei viitsinud kaua kuulata, aga sai siis 1,4 DSG tagumiku alla ja minek. Sõitis küll. Sõitis niipalju, et võttis mõtlikuks, kaldus isiklikuks lemmikuks kohe. Täitsa auto oli iseenesest. Mööndustega liikus isegi edasi, vähemalt rahakotti ei pidanud möödasõitudel hammaste vahele haukama, et mitte hirmust karjuda (vs see subaru tramm).
Siis jõudsime täpsustavate küsimusteni. Misasi oli "elektrooniliselt lukustuv diferentsiaal" saime alles Lasnamäe Mölleri inimestega mailitsi suheldes teada (pidurdatakse kurvis sisemist esiratast, 200+ euri).
Sama käis rehvirõhu andurite kohta.
Ja siis tuli välja, et 2,0 bensukat enam ei saa ja üldse bensukat neliveoga enam ei saa. ÄGE.

Nutt varuks, ühesõnaga. Mina läksin nädalaks kodust ära lõunaosariikidesse ja mingi hetk tuli naine värske XT forekaga järele. :D
Noh, kohe proovima siis. Sõidab küll. Linnas on lausa krapsakas, vägagi terav kohalt minnes. Maanteel "proovisurumistega" liigub normaalselt, nii 0-100 kui 70-130. Rool on okei, peeglid-istmed okei. Mis üllatab, on CVT toimetamine - ühtegi pretensiooni ei oska siiani nimelt tuua.
Ratas on suur. Aukude-muhkude triikimise koha pealt veenab. 18" rehve väga tihti jälle osta ei tahaks vist. Samas löödi pakkumisse HKPL 8 naastud sisse ja ma usun, et talvel peaks suvalises pudrus ja plögas irve näol olema...
Kaskovahe Yetiga on jälle pea 2x...
Kruusakal liikus minu üllatuseks paremini ja emotsionaalsemalt kui asfaldil, tõmbas lausa hästi, külje ette ajamise jätsin abieluõnne huvides 500 km sõitnud autol proovimata, raiesmikud kahel pool...

Aga siis tuleb interjöör. Tule jumal appi... vabandage seksistlikku väljendust, aga emasemaid põrandamatte pole ma vist kuskil näinud. Juhi oma on kahe 5-10 cm pikkuse plastnaga otsas. Sest noh, polstri külge neid nagasid panna on ilmselt liiga keeruline, peab ikka istmete alla need poltima ja mingid kraanad keset põrandat vedima.
Pagasiruumi põhjakate ujub ringi nagu pubeka meeleolu. Jälle - ei saa ju jumala eest midagi teisele poole liimida, et paigal püsiks. Yetist tulles vaatad neid "artefakte" nagu kits kinokuulutust ja lihtsalt ei saa aru, et mis mõttes ja miks?
Pagasiruumi kate, ruloo - materjal on nagu geotekstiil, vähe sellest, tõmbad välja - mõlemale poole jääb üle cm pilu. Kurat, kas 35k maksval autol on palju palutud, et asjad mõõtu lõigataks????
Lustikummut on parem kui ses enne proovitud isendis. Võiks isegi öelda, et käib kah, touchscreen ja mängib telefonist mussi üle sinihamba ja siuke harju keskmine (hinnaklassi arvestades).
Ja nüüd jõuame kellade juurde - käiku, trippi ja odot näidatakse aastal 2015 mingite multisegmentidega ja kütusenäidikusse laotakse mingeid kandilisi fibo plokke. Ma ei tea, kas see retro on taotluslik, aga no kurat, need displeid ei maksa nii palju, ma olen selles üsna veendunud. Octavia 3 MFD kellade vahel on nagu ulmefilmist selle kõrval...
Pult on ühesõnaga nagu traktoril. Toppige sinna istmetele kasvõi vaala eesnahka, aga see kellade ja mattide osa tekitab sarnase retrotripi nagu saksa dv pornokas või "ensv" vaatamine. Ehk tuleb millalgi facelift, just seestpoolt siis...
Äraspidine litsimaja - väljast on okei, sees ringi vaadata ei tohi; aga - tegutse ja päris okei on. :) Sõita, senise kogemuse põhjal, on tore. Vähemalt LIIGUB.


Nüüd ostlemiskogemustest.
Unelmaauto ja Lexus - ei ühtki probleemi. Peaaegu süümekad jäid, et kaup tegemata jäi. Ja ega see kaup väga kaugele jäänudki... Ainus üllatav moment, et minu kommentaar teravama minekuga harjumise kohta ei toonud kaasa 200t esile toomist ja välja pakkumist, takkajärele nentides.
Möller - suur pudrutamine ja mulje jäi, nagu ostaks jäätist. Küsimused olid no-no, tahad siis võta komplekt ja krt muidu on ilge tüli ja projekt...
Autospiriti vanad ei viitsinud pakkumist saata.
Mariine omad saatsid kohe. XT ooteaeg oli x kuud.
Autospiriti omad võtsid jalad tagumiku alt välja ja tegid paar kiiremat liigutust ehk siis veeretati salongist auto välja nii proovisõiduks kui müügiks. Alet sai ka normaalselt. Hetkel siis vist tuuga XT proovimisega... :lol:

Standardküsimus, millega salongitöötajalt vaip alt tõmmata: "kas rehvirõhu mõõtmine käib ABS toonvöö pealt või on eraldi andur veljel, ehk siis: kas saab kodus tungi ja mutrivõtmega suve- ja talverattaid vahetada või peab midagi autole tutvustama ja kalibreerima iga kord?" (küsimus ajendatud mõttest, et kas võtta teine jooks velgi juurde kohe).
Ainus, kes näost näkku puusalt ära vastas, oli Unelmaauto mees. Detailselt, et "eraldi andur, kõik 8 tehakse autole tuttavaks, edasi võid vahetada, mingit tundlikkust ei ole ja täpsustamist, et mis anduriga velg kuskil nurgas on".


Kokkuvõte - sittagi pole osta poest kui sa selline rott oled, et 60k letti lüüa ei kannata. Peale seda kui Yetilt 1,8 pada maha kakuti ja haagiste masside kallale samas mindi jne, kalduks ise vist XT foreka poole. Ehk realiseeruvad järgmine aasta kuulujutud Snowmanist vmt Škoda suuremast parketikast. Kui sinna mootorit ka peale pakutakse, siis ehk tuleks jutuks, alla 200 hp soolake endale sisse need sahvrid. Hetkel on aga paraku enda jaoks nii, et kui autosse sisse vaadata, siis võtaks Octavia Scouti. Kui kliirensile ja läbivusele tähelepanu pöörata, siis tuleks samasugune "traktor" ikka valida vist...
Kui raha poleks küsimus, siis vähemalt Unelmaautos oleks stressivaba see kõik...

Eks nüüd näis, see ndlvahe esimene pikem ots endal kettas selle forekaga ja talvel tahaks selle neliveo toimetamise tarkuse ja ESP ja selle kustu löömise ulatuse selgeks saada... miskit eredamat lisada tuleb, siis täiendan.
tegime pulli, aitab
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1292
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: uuemad parketimaasturid 2015 keskel.

Postitus Postitas honkomees »

Nojah, mu nõudmised palju tagasihoidlikumad kui Tanelil (eelarve kah, ega üle 25 ei taha pangale võlgu jääda), eriti siis salongisisu jm nn ägeda alal, nagu kiirendus. Peamised nõudmised asjalik nelivedu ja min remondivajadus elik rahuldav vastupidavus. No ja ise võiks normaalselt sisse mahtuda ka, laiuses mõtlen ma. Eks mul ka auto naise ja laste kasutamiseks, aga kuna nemad siiski sõidavad harva, siis ülejäänud päevil kasutaks ka ise odavamate sõidukuludega masinat kastika asemel, nagu praegugi.

Aga nagu aru saan siis peale Subaru ja Nissan-Renault-Dacia norm nelivedu nagu polegi?
Millised on rahva arvamused uuest Vitarast, kuidas selle nelivedu toimib ja üldse?

Kõike lugedes jääb tunne, et ei jäägi midagi muud üle kui võtan lihtsalt veel ühe kastika ca 25 k€, saan kliirensi ja neliveo ja ka suht norm vastupidavuse minu praegust D-Maxi hinnates.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Kasutaja avatar
ahto42
Rock Crawler
Postitusi: 948
Liitunud: T Mai 11, 2010 7:49 am
Asukoht: Tartu-Luunja

Re: uuemad parketimaasturid 2015 keskel.

Postitus Postitas ahto42 »

Nissanil saab jah siduri kardaani ja tagadiffri vahel lukku panna(kuni 40kmh, soovutavalt ainult pehmel pinnasel, kuna keskdiffer puudub). Seega pole mingit momendi ümberjagamist kõige ebasobivamal hetkel.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Kasutaja avatar
mrtn
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 186
Liitunud: E Veebr 19, 2007 2:14 pm
Asukoht: 59°28'57.44"N / 25°01'47.77"E
Kontakt:

Re: uuemad parketimaasturid 2015 keskel.

Postitus Postitas mrtn »

Teate, kui oleks pappi ja mõistust olnud, oleks 2005 (viimane tootmisaasta) mitu HR-V-d varuks ostnud. See on asjalikkuse ja vastupidavuse etalon. Juhitavus on nagu sportautol.

Linnamaasturite Nokia 5110.
Mennäänx mettään!
kummist
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 168
Liitunud: T Mai 28, 2013 3:08 pm

Re: uuemad parketimaasturid 2015 keskel.

Postitus Postitas kummist »

mrtn kirjutas:Teate, kui oleks pappi ja mõistust olnud, oleks 2005 (viimane tootmisaasta) mitu HR-V-d varuks ostnud. See on asjalikkuse ja vastupidavuse etalon. Juhitavus on nagu sportautol.

Linnamaasturite Nokia 5110.

Paraku on täna enamuse asjadega nii.

Sõiduautod reeglina (kõik mis ei ole mõeldud kauba vedamiseks) on täna selliselt disainitud, et peale liisingperioodi (5a) hakkab asi lagunema ja peadki minema võtma järgmise auto. Õnneks (veel!) pole sellist asja juhtunud kommertstranspordis (Volvo, Scania, MAN jne.), kuid selline ökonoomitamine on tabanud juba väikesi veoautosid ja kaubikuid.

Suuresti on selles süüdi tarbija. Kiire näide, Toyota Hiluxi 3 liitrisele mootorile heidetakse ette kõikides reviewdes ja foorumites, et sitt mootor kuna võrreldes 2.5 liitrisega on hobuseid/kW-sid lisandunud liiga vähe. Ja kurdetakse ka selle üle, et liiga vähe mugavussüsteeme. Halloo? Selle kolme liitrise mootori idee ongi selles, et sama jõud/koormus jaotuks suurema pindala peale silindri/kolvi seinas ja seetõttu on võimalik suurem läbisõit.

Vaatasin, et volkari uued mootorid bussidel on 2! liitrised ja 130+kW! Ja siis kurdame, et sitad mootorid ja saavad ruttu otsa. Tarbija ise nõuabki halbu autosid, sest vahitakse ainult kW-si ja tõmmet/kiirendust.

Ma saan aru, et sportauto või sedaani ostjad vahivad pidevalt numbreid ja arvutavad kW hinda, aga et selline jaburus on hakanud toimuma sõna otses mõttes tarbesõidukite sektoris näitab vaid inimeste taset. Fordi eurokastikad pidid ka Toyotast paremad olema, sest saab rohkem vidinaid selle raha eest ja sellised "tõsised" mõttekäigud kõikjal foorumites. Tarbija on teinud selleks kõik, et autotootjad nihutaksid oma prioriteete (vastupidavus ei ole oluline, oluline on bells and whistles per $).
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”