Tere. Valgustage mind mis tähendavad esimeste huubide peal :
1 varjant : AUTO
2 varjant : LOCK
Sai y61 endale just soetatud. Muidu tean, et on kas ON või OFF huubidel kirjas.
Siis kas stabi off asendis sõites on mingi kiiruse piirang ka ja kuidas keegi seda sisse välja lülitab? Diffri lukuga sama kuidas sisse lülitada ja välja, kas liikudes või seistes või kaua tuleb oodata?
Tänud kui viitsite vastata.
Patrol 2003 huubid
Moderaatorid: jr, Moderators
-
Erikoff
- Rock Crawler
- Postitusi: 507
- Liitunud: P Jaan 06, 2013 1:53 pm
- Asukoht: Pääsküla/Nõmme/Laagri/Männiku
Patrol 2003 huubid
Jeep GrandCherokee 2011 overland
Jeep GrandCherokee 285/75R16 Special track, 12000lbs vints.
Dodge RAM
F15
Mida võimsam Jeep, seda kaugemale on Patrolit vaja !
Jeep GrandCherokee 285/75R16 Special track, 12000lbs vints.
Dodge RAM
F15
Mida võimsam Jeep, seda kaugemale on Patrolit vaja !
Re: Patrol 2003 huubid
Difrilukk peaks olema lubatud kasutada kuskil kuni 30km/h. Kui kiirus üle selle, peaks kostuma vastav hoiatusheli. Lukk on siis sees kui diff lock tuli põleb. Kui vilgub siis kas läheb peale või maha. Kui tuli põlema ei hakka armatuuris kirjaga diff lock, siis tõenäoliselt ei funka. Lihtsaim probleem ehk vaakumvoolikutes või pumbas.
Diff lock läheb mul ka liikudes sisse. Vahest võtab ainult aega.
Hubidega on nii et kui lock siis esikardaan koguaeg järgi, kui auto siis kardaan ei tohiks järgi olla. Endal on lock peal koguaeg kuna autoga hakkab üks pool kõrisema kui tee august läbi sõita ja põrutada saab. See peaks aga tsipa rohkem küttekulu suurendama kui esisild pidevalt sees on.
Stabi off ei tea, nupp on armatuuris aga süsteem ise puudub. Räägaivad aga et mõttetu süsteem pidi olevat kuna varsti niikuinii lOpetab lepingu. Endal polegi taga stabika varrast ja ei oska ka puudust tunnetada sellest.
Diff lock läheb mul ka liikudes sisse. Vahest võtab ainult aega.
Hubidega on nii et kui lock siis esikardaan koguaeg järgi, kui auto siis kardaan ei tohiks järgi olla. Endal on lock peal koguaeg kuna autoga hakkab üks pool kõrisema kui tee august läbi sõita ja põrutada saab. See peaks aga tsipa rohkem küttekulu suurendama kui esisild pidevalt sees on.
Stabi off ei tea, nupp on armatuuris aga süsteem ise puudub. Räägaivad aga et mõttetu süsteem pidi olevat kuna varsti niikuinii lOpetab lepingu. Endal polegi taga stabika varrast ja ei oska ka puudust tunnetada sellest.
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
-
Erikoff
- Rock Crawler
- Postitusi: 507
- Liitunud: P Jaan 06, 2013 1:53 pm
- Asukoht: Pääsküla/Nõmme/Laagri/Männiku
Re: Patrol 2003 huubid
Okei, aga kui hubid auto peal ja paned seest 4 veo sisse, kas läheb? Ükskõik kas on lock või auto, väljavõttes tuleb tagurdada?
Jeep GrandCherokee 2011 overland
Jeep GrandCherokee 285/75R16 Special track, 12000lbs vints.
Dodge RAM
F15
Mida võimsam Jeep, seda kaugemale on Patrolit vaja !
Jeep GrandCherokee 285/75R16 Special track, 12000lbs vints.
Dodge RAM
F15
Mida võimsam Jeep, seda kaugemale on Patrolit vaja !
Re: Patrol 2003 huubid
Ma tegelikult ei saa ise sellest "auto" funktsioonist täpselt aru, kuidas ta töötab. Eks ta tunnetab kuidagi kui kardaan vahekastist vedama hakkab ning siis rakendub. Vb keegi targem parandab. Kui "lock" on, siis hakkab küll kohe esisild järgi. Ma olen talvel seda varianti tihtj kasutanud, kui jube libe on. Kuni 50km/h läheb suhteliselt probleemivabalt sisse. Suvel ei ole kuiva asfaltiga julgenud proovidagi, äkki on mingid tükid järgi pärast. Välja tuleb esisild ise, kui kangi liigutad. Minu arust isegi kiirusel pole vahet eriti. Vahel harva, kui ei tule välja, siis tagurdamine aitab.
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
-
Erikoff
- Rock Crawler
- Postitusi: 507
- Liitunud: P Jaan 06, 2013 1:53 pm
- Asukoht: Pääsküla/Nõmme/Laagri/Männiku
Re: Patrol 2003 huubid
Tänud igaljuhul, natuke targem ikka 
Jeep GrandCherokee 2011 overland
Jeep GrandCherokee 285/75R16 Special track, 12000lbs vints.
Dodge RAM
F15
Mida võimsam Jeep, seda kaugemale on Patrolit vaja !
Jeep GrandCherokee 285/75R16 Special track, 12000lbs vints.
Dodge RAM
F15
Mida võimsam Jeep, seda kaugemale on Patrolit vaja !