Grand Cherokee 2.7 probleem
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Grand Cherokee 2.7 probleem
Tere
Autoks 2003 GC, 2.7, auto minu käes üsna vähe olnud, kuid seni laitmatult käitunud. Täna trassil möödasõitu tehes ühtäkki kadus autolt vedu (mootor käis) ning veeres inertsist vaid edasi.
Parkisin teeservale - armatuuril oli põlema läinud mootorituli. Suretasin välja, vaatasin kapoti alla, seal ei suutnud midagi tuvastada. Auto käivitades oli kõik jälle OK. Mootorituli ei põlenud ning masin liikus nagu ennem.
Ca 15 min hiljem keerasin sisse tanklasse, peale tankimist käivitades tahtis auto esimest korda pikalt käiamist, enne kui käima läks.
Peale seda jälle kõik korras olnud. Ülejäänud selle päeva käivitused ja sõidud olid probleemivabad.
Mida siin kahtlusama peaks? Kütusepump või midagi muud?
Kuhu soovitate diagnosti viia, et anomaalia selgeks teha ja likvideerida?
Autoks 2003 GC, 2.7, auto minu käes üsna vähe olnud, kuid seni laitmatult käitunud. Täna trassil möödasõitu tehes ühtäkki kadus autolt vedu (mootor käis) ning veeres inertsist vaid edasi.
Parkisin teeservale - armatuuril oli põlema läinud mootorituli. Suretasin välja, vaatasin kapoti alla, seal ei suutnud midagi tuvastada. Auto käivitades oli kõik jälle OK. Mootorituli ei põlenud ning masin liikus nagu ennem.
Ca 15 min hiljem keerasin sisse tanklasse, peale tankimist käivitades tahtis auto esimest korda pikalt käiamist, enne kui käima läks.
Peale seda jälle kõik korras olnud. Ülejäänud selle päeva käivitused ja sõidud olid probleemivabad.
Mida siin kahtlusama peaks? Kütusepump või midagi muud?
Kuhu soovitate diagnosti viia, et anomaalia selgeks teha ja likvideerida?
Re: Grand Cherokee 2.7 probleem
Tere
Minul hakkasid igasugused anomaaliad sellest , et aku hakkas ära surema . Sai pandud uus aku peale ja nüüd on kõik ilus ja roosiline . Ma küll ei tea mis kandis elda , aga kui tahad teha diagnostikat soovitan minna Põlvasse Jaama tänavale number ka 52 80 938 . Mina käisin seal ja minule see töö ja kogu see protsess meeldis . Soovitan sinna minna .
Rivo
Minul hakkasid igasugused anomaaliad sellest , et aku hakkas ära surema . Sai pandud uus aku peale ja nüüd on kõik ilus ja roosiline . Ma küll ei tea mis kandis elda , aga kui tahad teha diagnostikat soovitan minna Põlvasse Jaama tänavale number ka 52 80 938 . Mina käisin seal ja minule see töö ja kogu see protsess meeldis . Soovitan sinna minna .
Rivo
Re: Grand Cherokee 2.7 probleem
Esijalgu kasuta 3x võtmekeeramis nippi ja vaata mis koodid auto sulle annab....
Kermo
53786526
53786526
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2480
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Grand Cherokee 2.7 probleem
Mersu pada...tuono kirjutas:...
Kuhu soovitate diagnosti viia, et anomaalia selgeks teha ja likvideerida?

Usaldusväärsed diagnostikud:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=17491
Asjalikuks tõdetut remondikohad:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=17491
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Grand Cherokee 2.7 probleem
Tänud soovituste eest.
Võtit keerates andis päris mitu veateadet:
0110 - Intake Air Temp Sensor Stuck
1130 - fuel rail pressure sensor
0340 - camshaft position sensor
1652 - data bus cable is shorted to ground
Oskab keegi pakkuda, mida see eurodesse ülekantuna tähendada võiks?
Samuti vb mõni soovitus, keda eelnevalt väljatoodud nimistust eelistada?
Võtit keerates andis päris mitu veateadet:
0110 - Intake Air Temp Sensor Stuck
1130 - fuel rail pressure sensor
0340 - camshaft position sensor
1652 - data bus cable is shorted to ground
Oskab keegi pakkuda, mida see eurodesse ülekantuna tähendada võiks?
Samuti vb mõni soovitus, keda eelnevalt väljatoodud nimistust eelistada?
Re: Grand Cherokee 2.7 probleem
1652 koodi järgi ma otsiks mingit lühises/lahtist juhet, mis kõiki andureid lolliks ajab.
Re: Grand Cherokee 2.7 probleem
1130 näitab lati survesolenoidi viga,tegelikkuses aga võib viga olla alustades torustikust(kuskilt tõmbab õhu vahele)lõpetades pihustite-solenoidi vahetusega)
Küsimus...ütlesid,et mootor käis edasi,kas reaalselt ka töötas,või vaatasid tahomeetri pealt,et pöördeid on.
Nukaanduri ja õhulugejaga seotud vigasid kohtab tihti,kuid 97 protsendil juhtudest viga tegelikkuses ei eksisteeri.
Küsimus...ütlesid,et mootor käis edasi,kas reaalselt ka töötas,või vaatasid tahomeetri pealt,et pöördeid on.
Nukaanduri ja õhulugejaga seotud vigasid kohtab tihti,kuid 97 protsendil juhtudest viga tegelikkuses ei eksisteeri.
Kermo
53786526
53786526
Re: Grand Cherokee 2.7 probleem
Just just ,kas ei tulnud kõvemini talda andes kütet piisavalt peale või hakkab mõni pihusti suure surve all nii palju lekkima et arvuti jätab auto seisma.Selles suhtes on need commonrailid mõnusad adrenaliini tekitajad,üritad suure rutuga mööda sõita ,ta raibe jääb kõige ebasobivamal hetkel lihtsalt seisma.
olge marurahulikud!
Re: Grand Cherokee 2.7 probleem
Pihustivahetus - see kõlab küll lõbusalt. Eriti kui tegemist peaks olema 4 või 5nda silindri pihusti vahetusega.
Re: Grand Cherokee 2.7 probleem
Ega siin vast midagi muud ei olegi kui solenoid klapp anuma otsas . Varsti ei lähe enam ültse käima
Minu kogrmus on näidanud .et kui käib korralikult ja ühtlaset siis pihusti viga ei ole!

Jeep
Re: Grand Cherokee 2.7 probleem
Hetkel käib küll ühtlaselt ja ilusti.
Aga soovitusi, kuhu auto tegemisse viia?
Aga soovitusi, kuhu auto tegemisse viia?
Re: Grand Cherokee 2.7 probleem
Klapp romulas 50,esinduses tutvuse korral 80,vahetamiseks kulub 15 minutit...Ise tehes tuleb kordades odavam kui kuhugi viia...
Kermo
53786526
53786526