Uaz raami lühemaks lõikamine
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Uaz raami lühemaks lõikamine
hädasti oleks vaja uaz raami kohendada ,eest ja tagant lühemaks,samas oleks vaja ka keskelt jupp välja lõigata ...tekkis küsimus et millisest kohast raami keskosas oleks tark jupp välja lõigata ,et aparaat pärast pooleks ei läheks keskelt, Kui kellelgi on tegemist olnud samalaadse tööga ja väga kade ei ole, kogemuste jagamisel ,või tulemuste näitamisel,oleks mul asja vastu suuremat sorti huvi.
Ette tänades silver 5221232
seff@hot.ee
tr3 ootab ilmselt mind...
Ette tänades silver 5221232
seff@hot.ee
tr3 ootab ilmselt mind...
lõigata sirgest kohast vajalik jupp välja, väike faas kokku keevitatavatele servadele anda -
seejärel keevitada kokku ning lihvida õmblus sirgeks
nagu poleks keevitust olnudki ... ja siis pikk plaat valmistada u. 3 - 5 mm
raami kõrgune ja mida pikem seda parem ... ja see siis poltida raami välis kyljele !
( vähemalt nii tehakse veoautodega ja toimib kyll )
uazil vist karp raam .... põimõttelt sama protseduur
seejärel keevitada kokku ning lihvida õmblus sirgeks
nagu poleks keevitust olnudki ... ja siis pikk plaat valmistada u. 3 - 5 mm
raami kõrgune ja mida pikem seda parem ... ja see siis poltida raami välis kyljele !
( vähemalt nii tehakse veoautodega ja toimib kyll )
uazil vist karp raam .... põimõttelt sama protseduur
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
keskosa...
raam ei ole ju keskelt paralleelne et pärast ots otsaga kokku sobib....sellelst küss tekkiski,
Kas siis keevitada üksteise peale raami otsad või...
tegemist uaz bussi raamiga ,peaks vist ühesugune olema teiste uaz raamidega.
Kas siis keevitada üksteise peale raami otsad või...
tegemist uaz bussi raamiga ,peaks vist ühesugune olema teiste uaz raamidega.
Re: keskosa...
http://www.uaz.wozniakiewicz.pl/linki.php
seal palju linke ja muud huvitavat. võib- olla isegi jooniseid või pilte
seal palju linke ja muud huvitavat. võib- olla isegi jooniseid või pilte
kellelgi kohalikust rahvast
thnx linkide eest,enamusest saan samapalju aru kui "kits kuulutusest"
Kas aga on mõni liikur ka ette näidata kohalikul rahval ,millel raami keskelt timmitud ja mõni muu kere peale istutatud vms...
Kas aga on mõni liikur ka ette näidata kohalikul rahval ,millel raami keskelt timmitud ja mõni muu kere peale istutatud vms...
Re: kellelgi kohalikust rahvast
omal täielik originaal. üx mõte veel - proovi vedrudega liikuda ja lõika siis kusagilt lihtsalt ots maha 
Karpraami keevitamisel:
1. 90 kraadist ristlõiget mitte kunagi teha
2. 90 kraadist keevist mitte kunagi teha
Pikikarpi nurga alla lõikused ja keevitused on head, kuna keevitamisel muutub metall kuuma tõttu hapramaks ja kaotab osa oma elastsusest. Seega on mõistlik jaotada stressipiirkond suurema ala peale. Kui nüüd on 90 kraadine lõige ja keevis, siis muutub üks koht keset raami jäigaks ja hapraks. Kui aga teha lõige ja keevis nurga all, siis hajub jäikus suurema ala peale ja oht mõranemiseks/murdumiseks on väiksem.
Kui nüüd tahta veel lappidega tugevdada raami, siis soovitan lapid neetida kuumnetidega raami külge. Tõsi too eeldab spets tööriistade olemasolu, mis on olemas vast ainult suuremates metallitöötlusfirmades. Kodustel tingimustel lihviks keevise raami küljes tasaseks väljastpoolt ja paigaldaks ühe pika lapi üle "õmmeldud" ala. Lapp peaks ulatuma üle keevise mõlemilt poolt vähemalt 50mm. Lapi kinnitaks raami külge keevistega paralleelselt mööda raami, ehk siis ülevalt ja alt. Keevis ei tohi olla üks pikk õmblus, muidu muutub liiga suur osa raamist hapraks tänu kuumale. Õmblused võiks olla näiteks 1" pikad ja 1" vahedega. Samuti jälgida lapi keevitamisel seda, et ei keevitaks läbi raami. Tuli hoida rohkem ikka lapi peal ja sedasi siduda lapp raamiga. Too lihtsalt selleks, et liialt raami ei kuumutaks. Samuti lasta jahtuda peale igat õmblust nii raamil kui lapil, ühe jutiga ei ole soovitav lappi kinni keevitada. Lapp võiks olla raamist ligi 2x paksem.
Ja kui raam on tagant kinnine, siis tuleb ta lahti lõigata, et saaks ka seestpoolt diagonaallõike ilusti kinni keevitada. tagantpoolt pole vaja maha lihvida, kuna sinna lappi ei tule. Pärast lihtsalt väljalõigatud osa tagasi keevitada sissepoole või teha uus tükk, et ta kattuks lõigatud servadega.
1. 90 kraadist ristlõiget mitte kunagi teha
2. 90 kraadist keevist mitte kunagi teha
Pikikarpi nurga alla lõikused ja keevitused on head, kuna keevitamisel muutub metall kuuma tõttu hapramaks ja kaotab osa oma elastsusest. Seega on mõistlik jaotada stressipiirkond suurema ala peale. Kui nüüd on 90 kraadine lõige ja keevis, siis muutub üks koht keset raami jäigaks ja hapraks. Kui aga teha lõige ja keevis nurga all, siis hajub jäikus suurema ala peale ja oht mõranemiseks/murdumiseks on väiksem.
Kui nüüd tahta veel lappidega tugevdada raami, siis soovitan lapid neetida kuumnetidega raami külge. Tõsi too eeldab spets tööriistade olemasolu, mis on olemas vast ainult suuremates metallitöötlusfirmades. Kodustel tingimustel lihviks keevise raami küljes tasaseks väljastpoolt ja paigaldaks ühe pika lapi üle "õmmeldud" ala. Lapp peaks ulatuma üle keevise mõlemilt poolt vähemalt 50mm. Lapi kinnitaks raami külge keevistega paralleelselt mööda raami, ehk siis ülevalt ja alt. Keevis ei tohi olla üks pikk õmblus, muidu muutub liiga suur osa raamist hapraks tänu kuumale. Õmblused võiks olla näiteks 1" pikad ja 1" vahedega. Samuti jälgida lapi keevitamisel seda, et ei keevitaks läbi raami. Tuli hoida rohkem ikka lapi peal ja sedasi siduda lapp raamiga. Too lihtsalt selleks, et liialt raami ei kuumutaks. Samuti lasta jahtuda peale igat õmblust nii raamil kui lapil, ühe jutiga ei ole soovitav lappi kinni keevitada. Lapp võiks olla raamist ligi 2x paksem.
Ja kui raam on tagant kinnine, siis tuleb ta lahti lõigata, et saaks ka seestpoolt diagonaallõike ilusti kinni keevitada. tagantpoolt pole vaja maha lihvida, kuna sinna lappi ei tule. Pärast lihtsalt väljalõigatud osa tagasi keevitada sissepoole või teha uus tükk, et ta kattuks lõigatud servadega.
+372 5028488