Selline küsimus siis, et külmalt auto käima pannes väljub summutist mustad piisad millest jääb maha korralikult must laik. Ei ole nagu õli, turbo sisu sai alles hiljuti vahetatud. Kas võib olla liigses kütuses? Sooja mootoriga pole sellist asja täheldanud.
Mul jeep peale seismist jätab asfaldile alati suure musta tahmalaigu, täitsa tavaline asi
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Nii diiselkütus kui ka bensiin on teatavasti süsivesinikud. Süsivesinike põlemisel aga tekib vesi, ehk siis see, mis sumpast pritsib, on kütuse põlemissaadus. Silindrist väljub vesi küll auruna, aga külmas summutitorus kondenseerub aur veeks. Tahmane seepärast, et kütuse põlemisel tekib vahel tahma ka ja vesi uhab seda summutist välja. Soojast peast ei pritsi seepärast, et siis väljub vesi summutist auruna. Nii lihtne ongi.
Tänud vastuste eest. Kahtlustasin ka, et vesi ja tahm. Kuid soovisin kinnitust targemate käest. Kuni Pajeroni olen olnud petrolhead.
Mis keemia tundidesse puutub siis jah ei püsinud tundides. Irooniana töötan nüüd trükikojas kus on keemiaga möllamist kogu aeg