Turbo rôhu tôus!
Moderaatorid: jr, Moderators
Turbo rôhu tôus!
Täna sôites tähendasin et turbo on tõstnud survet nissan patrolil y61 l-oskab keegi anda nôu millest see tingitud ja mida kontrollida . Survetõus kella järgi miski 0,3-0,4 bari tahab avarii reziimi taguda!
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834
Re: Turbo rôhu tôus!
Kas sellel mingit rõhuandurit ei ole?tasuks seda vaadata. Diagnost seadmega saad võrrelda, et kas nn aju näit erineb tegelikkusest, või vnt hoovastiku keegi näppinud.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: Turbo rôhu tôus!
On omal diagnost seade ja ka kell armatuuril! Sealt selle vahe sõites avastasin, olin kogu päeva sõidus ja diagnost pole saand veel teha! Kui küttefiltri kinni tõmbab kas võib ka tõsta survet-miski loogiline seletus peab olema sellel, juhtus sisuliselt hoopealt!
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834
Re: Turbo rôhu tôus!
Ehk hakkab wastegate kinni jääma kinnisesse asendisse...
566kuus üheksa995
tauris.vijar@gmail.com
tauris.vijar@gmail.com
Re: Turbo rôhu tôus!
Sai puhastatud andur ja kontrollitud torud ja voolikud, käidud dignostiga kallal ja mure läinud! Milles asi oli ei tea siiani! 
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834
Re: Turbo rôhu tôus!
Põhiviga ikka turboõhu ja väljalaskevaheline hoovastik.Jääb kinni.ST.kui turborõhk suur,peab avama väljalaskele lisaklapi.Vist nii käis 
PS.Turbo on üldjuhul ikka käeulatuses,liiguta hooba mis ühendab turbo mõlemat poolt.See peab kergelt liikuma.Ühes otsas membraan,teises lihtsalt klapp,nagu karpal.See puha mehaaniline värk.Andurid mingi muu jama jaoks.
PS.Turbo on üldjuhul ikka käeulatuses,liiguta hooba mis ühendab turbo mõlemat poolt.See peab kergelt liikuma.Ühes otsas membraan,teises lihtsalt klapp,nagu karpal.See puha mehaaniline värk.Andurid mingi muu jama jaoks.
Re: Turbo rôhu tôus!
Asi lõppes sellega et turbo sai otsa ja läks garantii korras vahetusse turbotukku! Anti uus asemele!
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834
Re: Turbo rôhu tôus!
Y61 originaal turbol ei ole mitte mingit lisaklappi.Tegemist on VNT turboga,kus turborõhku muudetakse turbo sees olevate labade nurkade muutmisega.Turborõhku kontrollib andur (asub intercooleri küljes),andur annab ajule infot,mis omakorda juhib vaakumklappi,sealt edasi juba turbo küljes olevat mehhaanilist klappi.Põhiviga ikka turboõhu ja väljalaskevaheline hoovastik.Jääb kinni.ST.kui turborõhk suur,peab avama väljalaskele lisaklapi.Vist nii käis
Re: Turbo rôhu tôus!
Just- turbo oli juba algselt defektiga ja võll lendas pooleks lõpuks- nüüd uus peal ja eks näis mis saab!
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834
Re: Turbo rôhu tôus!
Esimene turbo vahetus võttis aega miski 8 tundi nüüd suudan vahetada 2 tunniga 
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834