Tervist. Kõrvade vahel kummitab idee ühest nimetatud markidest teha 4x4 matkaauto siberi avarustes liikumiseks. Töömasinatega milledega olen kokku puutunud on matkamiseks üks oluline miinus - suur kütusekulu. Ei näe põhjust miks mootor peab kõrgemal käigul 1700 pööret minutis tegema kui ka 1000-1100 pöörde juures jätkuks sitkust ristlejat edasi vedada.
Kas kellegis teadmisi kuidas nimetatud masinatel mootori ja kasti vahelist koostööd optimeeritakse või kus vastavat asjaliku infot saaks?
Exksursion ja F250
Moderaator: Moderators
Re: Exksursion ja F250
Sorry. Kiiruga tehtud kaunikene,kirjavigu nii et tapab 

Re: Exksursion ja F250
Aavo, palun loe Raidi reisi teemat (kasutaja Metsik), exiga ja 250-ga pole seal midagi teha......
Edit: näpukas
Edit: näpukas

Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4495
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Exksursion ja F250
Krt ei mäleta meid seal eriti liikuvat. Varuosadega võib olla seis kehva.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
5249634
Re: Exksursion ja F250

Reisikirju hakkan otsima. Tehnilist infot seal ei peaks kajastuma aga mine sa tea

F250-id olen Baikali ümbruses oma silmaga liikumas näinud. Kuidas seal varuosadega lood on selle küsimusega peab tegelema. Võibolla tundub utoopia aga olen arvamusel ,et kui masin on korralikult reisiks ette valmistatud siis ei tohiks midagi kaelamurdvat ka juhtuda. Õige info ongi korraliku eeltöö aluseks. Igal juhul minul õnnestus remondivabalt Baikali reis ära teha. Tõsi sõiduautoga valisin ikka federaalteid, reeglina on need paremas seisus. Nüüd on huvi kaugemale pääseda, sinna kuhu ilma kõrge neliveota minema ei hakkaks.