Linnamaasturite safari vol.3
Moderaator: Moderators
- kiiking
- Julgeb Organiseerida
- Postitusi: 477
- Liitunud: L Jaan 06, 2007 10:15 pm
- Asukoht: Viimsi-Mähe
- Kontakt:
Muuda oma suhtumist ja sa ei jää millestki ilma! Kui sinu jaoks on metsas sõitmine nökerdamine ja muidu seismine, siis anna minna mööda trassi tallinn-tartu-pärnu ja tagagsi tallinnP6tu kirjutas:Amm,kas mul on kõrvade vahel hetkel tühi maa või jäin ma tõesti millestki ilma?kiiking kirjutas:KRT
Tead p6tu, kui inimene on loll ja ennast ise ei ravi, siis on ka Eesti meditsiin võimetu.
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 482
- Liitunud: T Mär 18, 2003 9:43 pm
- Asukoht: Tallinn, Õismäe; Helsingi, Lassila
- Kontakt:
IE kasutajatele: http://phidias.archimedes.ee/~tom/auto/ ... astur3.swfhide kirjutas:Mul ka IEga ei avanenud, ehkki viimane flash olemas. Tulirebasega kõik ok.
Näitab suuremalt kui tulirebasega aga suht ok.
Ei takista vallid, ei takista kraav...
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav;
; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav;

Tagasiteel Tallinna Nissan 200-ga (või mis iganes roostes kaheukseline raibe tal oli) sõitnud kutsikale "tt mit tont komando" kommete õpetamise üritus oli osakonda "Priceless" kuuluv üritus.
"Kullinlento" karmaosasto vastu aitab vaid "Ei Ongelmia" konstruiosasto
Unterschrift: tt winschmann und kiibits.
Unterschrift: tt winschmann und kiibits.
- P6tu
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 138
- Liitunud: E Juun 26, 2006 11:47 pm
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
...kas mainisin,et see on minu jaoks metsas sõitmine...kiiking kirjutas:Muuda oma suhtumist ja sa ei jää millestki ilma! Kui sinu jaoks on metsas sõitmine nökerdamine ja muidu seismine, siis anna minna mööda trassi tallinn-tartu-pärnu ja tagagsi tallinnP6tu kirjutas:Amm,kas mul on kõrvade vahel hetkel tühi maa või jäin ma tõesti millestki ilma?kiiking kirjutas:KRT
Tead p6tu, kui inimene on loll ja ennast ise ei ravi, siis on ka Eesti meditsiin võimetu.
Ütlesin vaid,et oli palju selliseid kohti ja see on osa sellest,millest mrtn ilma jäi.
Eks siis räägin pikalt,mis toimus pärast grillimist.Kui eksin millegagi,siis parandage mind.
Sõitsime siis edasi mööda radu ja nagu eelnevalt mainitud,ei teadnud keegi,mis ees ootab ja kuhu tee viib.Seega oli läbitud parajalt palju lompe ja mudaseid lõike segatud osati jää lahmakatega teel ning lumega.Tegime peatuse kellegi talu juures,kelle maal me sõitsime ja kuna leidsin just sobiva hetke tagumisele autole pilgu viskamiseks,pidurdati ees ja sai siis ühele tegelasele tagant sisse põrutatud.Kahju: ees olnud maasturil tagumine stange ning tagumise luugi link,minul aga parem esituli,stange,suunatuli ja esitiib.Sai siis kiirteenidust osutatud ja masinad sõidukõlbulikuks tehtud.Sõit jätkus.Veel lompe ja muda ning möllu kui palju ja kõik autod olid ühtlaselt pruuni kattega.Tuli esimene suurem ristmik ning tehti peatus.Pärast mõne aegset ootamist tuli teade,et tuleb otsad ringi keerata.Sai siis nõnda tehtud ja kogu kolonn ringi keeratud.Sõitsime edasi avastades veel libedaid kurve,mudaseid lõike ja jää tükkidega segatud lompe.Kuskil sai siis hetkeks asfaldile ja kuna eesmärk oli ikkagi teelt väljas sõitmine,siis taas metsa ja see kord sai kuskil raba vahel liigeldud.Lund jagus kõigile ning rööpad olid sügavad ja sõimist küllaga.Kuna tegemist oli rabaga,siis oli ka sellised väga pehmeid "muda aukusi".Sai siis nendest läbi sõidetud ning ühes jäin kinni kah aga sealt sai siis teiste meeste käte abiga ruttu välja ja edasi.Rada muutus kitsamaks ja tee olud raskemaks.Tagaratta veoga oli tee läbimatu ning mõtlema pidi samuti,sest lihtsalt läbi oli võimatu sõita.Tee kitsenedes tuli sõita siis ka kuuse ja mändide latvade alla.Peeglid tuli kindluse mõttes sisse keerata ja eeldatavasti mõningatel ka antenn maha keerata või ära peita.Sõit jätkus ja jõudsime esimese kraavini.Seal siis oli mul taguratta vedu vaid ja sai veidike kaabitud kraavi teist serva ja seega siis teistele kraavi läbimist raskemaks tehtud.Ei olnud midagi hullu ja sõit jätkus.Tee muutus veidike avaramaks ning peeglid võis taas omale kohale keerata.Ilmus läbitamatu lõik ja taas otsad ringi keeratud nõnda veel paar korda.Lõpuks leidsime uue toreda metsatee otsakese,kus sai ka linnamaasturitega sõita ja nõnda siis liiklesimegi ja siis taas jõudsime üks hetk asfaldile.Sealt viis juba teeke platsile,kus siis sai nii öeldes teekond lõpetatud.
Loodan südamest,et ei jätnud midagi vahele aga see oli siis kondikava koos peale kasvatatud lihaga.Nüüd puuduvad vaid pildid.
PS! Palun andestada trükivead

no 1 nolk, kas sel load olidki, tegi säärast möödasõitu pimedas kurvis, et lahutas teda vastutulnud transitist loetud meetrid. no siis kuni teel tallinnani kollektiivselt - meiega yhinesid ka opel omega ja mingi hõbedane mahtuniversaal - selgitasime kiirustamise mõtetustkiiking kirjutas:Appiiwansuli kirjutas:Tagasiteel Tallinna Nissan 200-ga (või mis iganes roostes kaheukseline raibe tal oli) sõitnud kutsikale "tt mit tont komando" kommete õpetamise üritus oli osakonda "Priceless" kuuluv üritus.
Seleta uuesti. Ma äkki vanamoodne aga siit ei saanud küll muffigi aru.
