Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.
Plaan ehitada enda 66 tiba maastiku suutlikumaks.Tahaks siin kodukandis tiba müttamas käia ja ehk ka Klaperjahil vms.üritusel.Selleks on kindlasti vaja võimsamat ja kestvamat mootorit,kui originaal.Mehaanilise vintsi tahan alles jätta ja sellepärast peaks jätma ka originaal käigukasti.Korra käis mõte läbi,et osta näiteks Dodge Ram vms. kastikas ja kasutada sealt nii mootorit kui ka keret+ kasti aga siis vist ei saa Eestis võistlustele minna sest pole suure veoka kabiin
Täna käisin veoautode lammaris aga sealt pole küll midagi sobivat võtta.(Liiga suured või jõuetud)
Tuleb panna bentsukas ja kw peaks tehaseseades olema vähemalt 150.Parem oleks loomulikult 200+ kw
Hetkel on silma jäänud sellised mootorid
Audi S8 4,2 V8 250 kw
BMW 4,0 v8 210 kw
Volvo 2,8 turbo 200 kW
Mitsu evo 206 kw
Mercruiser 454 7,4 l http://www.soov.ee/parnumaa/Paadimootor ... m?ca=1&w=3
jne.
Kas keegi oskab soovitada veel mõnd head mootorit ,mida saaks suht väikese vaevaga niimodi 66-e kasti otsa panna.Vaheplaat sidur ja sisendvõll tuleb ikka ümber teha.
Võite muidugi üldse seda mõtet laita-kiita või mingeid muid soovitusi anda.
Ahti.
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Laivis peaks seal asenduseks olema miski suure töömahu ja pika kolvikäiguga variant. Ehk siis ära arstitud Armeerika rõõm. Seda siis koos ATM kastiga. Siis saab sidurdamisest lahti ja säilib võimalus ise manuaalselt käiku vahetada.
Üks asi on kerge sõidukas, teine asi 3t lolli rauda....
Hobujõud on mootoril vaid üks tahk, olulisem on ehk njutonmeeter. Gazi alateemas on mitu lehte erinevaid mootorijutte. Vana teema küll, kuid ega midagi radikaalset mootoriehituse vallas pole ka vahepeal juhtunud. Lisaks soovitaksin küll vints teha läbi vahekasti ja originaalkäigukast küll automaadi vastu vahetada. See sünkroniseerimata käigukast ei ole väga kiire ja suht tüütu on siiski selle käigukangi saagida. Rahulikul liikumisel kannatab ära, kuid erksa mootoriga ilmselt kepp kuubis.
Vahekasti pto pealt oli plaan panna tagumine vints aga samas võib ju olla tõesti ka ainult üks vints keskel.
AsTroSS kirjutas:Kui suur on eelarve Ram i soetamiseks?
Otsest eelarvet pole nii,et võid teha pakkumise sõnumina.
Saaks seda kindlalt teada,et kas sellise komboga,kus kasutaks all 66 raami ja sildasid ning peal oleks Ram,saab klapperil võistlema.
66-e enda kabiin on kasutus mugavuse poolest küll ikka jube
Neil sõiduka mootoritel on ju ka väänet ikka parasjagu (nt.audi üle 400 nm ja seda mootorit saab hiljem ka üle laadida)
GENERAATORITE , STARTERITE remont,testimine ja müük!
Carsmart Baltic OÜ Tartus Tähe 127 f
Ei ole küll proovinud aga teoreetiliselt peaks originaalmootorist ka arvestatava kw välja võluma (Megasquirt, väljalase, portimised jne,). ja küll ta kestab, hea õliga. Kõige mõttetum paistab an...lkasti külge teise mootori pookimine. Kui juba asisem mootor, siis ka automaatkast.
Külahull kirjutas:
... Lisaks soovitaksin küll vints teha läbi vahekasti ja originaalkäigukast küll automaadi vastu vahetada. See sünkroniseerimata käigukast ei ole väga kiire ja suht tüütu on siiski selle käigukangi saagida. Rahulikul liikumisel kannatab ära, kuid erksa mootoriga ilmselt kepp kuubis.
GAZ66 originaal (53-e) kast on sünkrodega 2.-4. käigul. Kui välja arvata kangi ebardlik asukoht, siis pole vahetamisega häda miskit.
Ehk oli ikka niimoodi, et 1-2 käik olid sünkroniseeritud ja edasi mitte? Sõidan ise 66 mitte küll igapäevaselt, kuid siiski aeg-ajalt ja ilma vahegaasita käike küll vahetada ei õnnestu ilma hirmsa raginata.
Rami kabiini võid kasutada kui see pärineb üle 3500kg ramilt. Nõutud on veoautokabiin ja paljud ramid ongi veoautod. Samas üle ei maksa selle hobujõuga pingutada ,sest koostöös suure traktorirattaga hakkavad sillad lagunema.
Külahull kirjutas:Ehk oli ikka niimoodi, et 1-2 käik olid sünkroniseeritud ja edasi mitte? Sõidan ise 66 mitte küll igapäevaselt, kuid siiski aeg-ajalt ja ilma vahegaasita käike küll vahetada ei õnnestu ilma hirmsa raginata.
Vastupidi, kolmas ja neljas käik on sünkroniseeritud. Peale selle on hammasrattad viltu hammastega, et oleks sujuv ja vaikne lülitus.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Külahull kirjutas:Ehk oli ikka niimoodi, et 1-2 käik olid sünkroniseeritud ja edasi mitte? Sõidan ise 66 mitte küll igapäevaselt, kuid siiski aeg-ajalt ja ilma vahegaasita käike küll vahetada ei õnnestu ilma hirmsa raginata.
Vastupidi, kolmas ja neljas käik on sünkroniseeritud. Peale selle on hammasrattad viltu hammastega, et oleks sujuv ja vaikne lülitus.
Viltune hammasratas veereb vaiksemalt kui sirgete hammastega ratas, aga käiguvahetuse sujuvusele ja vaiksusele ta küll mingit efekti ei oma, seda ülesannet täidavad ikka sünkronisaatorid.