Polotrooper
Moderaator: Moderators
Polotrooper
Eks paljud vast teavad ja on antud masinatega mõningal määral kursis aga igatahes hakkab vaiksel valmima järjekordne jääraja hooldus sõiduk, kuna viimased talved on sellised nagu need on siis enamjaolt kastutan antud sõidukit metsas käimiseks...
Lähemalt saab lugeda AM foorumist: http://forum.automoto.ee/showthread.php ... 794&page=4
Mootor ja sillad pärinevalt Isuzu trooperilt, 2.8TD. Natuke raami ümber mootori jäi ka trooperi oma, ülejäänud raam on omalooming ja kere siis nagu näha, pärineb VW Pololt. Hetkel on veel puudu nii esimene sahk kui ka kõhualune sahk ning hüdropump. Hüdraulika jaoks läheb lisa roolivõimu pump peale ja kahene mehaaniline Monsun-Tison'i jagaja. Hetkel otsin gaz 69 vahekasti, nimelt tahaks taha otsale ühe lisa kardaani saada et järelkäru vedavaks teha, teate ju küll kui nukker on metsas käru tirida mis end ise edasi ei aita. Gaz 69 vahekast tagumisele kardaanile vahele ja voilaa, ülejäänud juba vormistamise küsimus. Põhja alla on selleks ka hetkel piisavalt ruumi mul jäetud, kui vahekast ja sahad küljes siis peaks masin ka enamvähem valmis olema.
Suveks lähevad välimisteks ratasteks samuti samasuured rattad nagu sisemised, talvel on parem kui välimised vähe väiksemad on...
Lähemalt saab lugeda AM foorumist: http://forum.automoto.ee/showthread.php ... 794&page=4
Mootor ja sillad pärinevalt Isuzu trooperilt, 2.8TD. Natuke raami ümber mootori jäi ka trooperi oma, ülejäänud raam on omalooming ja kere siis nagu näha, pärineb VW Pololt. Hetkel on veel puudu nii esimene sahk kui ka kõhualune sahk ning hüdropump. Hüdraulika jaoks läheb lisa roolivõimu pump peale ja kahene mehaaniline Monsun-Tison'i jagaja. Hetkel otsin gaz 69 vahekasti, nimelt tahaks taha otsale ühe lisa kardaani saada et järelkäru vedavaks teha, teate ju küll kui nukker on metsas käru tirida mis end ise edasi ei aita. Gaz 69 vahekast tagumisele kardaanile vahele ja voilaa, ülejäänud juba vormistamise küsimus. Põhja alla on selleks ka hetkel piisavalt ruumi mul jäetud, kui vahekast ja sahad küljes siis peaks masin ka enamvähem valmis olema.
Suveks lähevad välimisteks ratasteks samuti samasuured rattad nagu sisemised, talvel on parem kui välimised vähe väiksemad on...
Re: Polotrooper
Pilt autolehest:
Re: Polotrooper
Polotropper ikka
Re: Polotrooper
Vaatasin vähe ringi kuid vägapalju nagu maasturitele tehtud vedavaid kärusid silma ei jäänud...
Oleks hea vaadata mida võiks teisiti teha või mis on hästi lahendatud.
Idee nagu valmis ja teostuski enamvähem läbi mõeldud, aga alati on miskit mida saaks vb paremini teha.
Oleks hea vaadata mida võiks teisiti teha või mis on hästi lahendatud.
Idee nagu valmis ja teostuski enamvähem läbi mõeldud, aga alati on miskit mida saaks vb paremini teha.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Polotrooper
Land Rover on tootnud vedava sillaga haagiseid, kuid loobus neist, sest käru kippus autot juhtima.
http://www.4wdonline.com/Mil/LandRover/ ... ailer.html
http://www.allisons.org/ll/4/LandRover/FC101/
http://www.lrfaq.org/FC/FAQ.FC.powertrailer.html
http://www.unusuallocomotion.com/medias ... =r_950_950
Vedava sillaga volvo haagis:
https://www.youtube.com/watch?v=K4JwHQ0PbAU
http://www.4wdonline.com/Mil/LandRover/ ... ailer.html
http://www.allisons.org/ll/4/LandRover/FC101/
http://www.lrfaq.org/FC/FAQ.FC.powertrailer.html
http://www.unusuallocomotion.com/medias ... =r_950_950
Vedava sillaga volvo haagis:
https://www.youtube.com/watch?v=K4JwHQ0PbAU
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Polotrooper
Isiklikult käru diisli ja konksu jätaks siiski traditsioonilise lahendusena, käru ja auto vaheline kardaanirist peaks ehk olema topeltristiga ja nihutatud teljega.
Mõtlen miskit sellist:
Tuhlasin enda varudes ja ühtegi hetkel ei leidnud, kui kellegil mõni üle võib julgelt pakkuda...
Mõtlen miskit sellist:
Tuhlasin enda varudes ja ühtegi hetkel ei leidnud, kui kellegil mõni üle võib julgelt pakkuda...
Re: Polotrooper
Põllumajanduses erinevate mõõtudega lainurk kardaane kasutuses, milleks leiutada.
Proto
53951597
53951597
Re: Polotrooper
Ega kellegil parasjagu Isuzu trooperile esimest vasakut pooltelge pakkuda poleks? Hetkel veel toimetab aga keerates teeb ikka mehist häält, välimine ots on täitsa õhtal omadega...
Re: Polotrooper
Olen nüüd mõningal määral masinat testinud ja arvan et on aeg kaarrehvid alla aretada, siinkohal on on puudu kaarrehvidele kaks velge, ehk on kellegil müügiks?
Re: Polotrooper
Ära nüüd liiga suurt ampsu kah võta
Kaarrehvid on oluliselt suuremad, kui Tr3 pillidel, aga meil vähemalt portaalsild, mis leevendab umbes 2x.
Kaarrehvid on oluliselt suuremad, kui Tr3 pillidel, aga meil vähemalt portaalsild, mis leevendab umbes 2x.
Proto
53951597
53951597
Re: Polotrooper
Praks1 kirjutas:Ära nüüd liiga suurt ampsu kah võta
Kaarrehvid on oluliselt suuremad, kui Tr3 pillidel, aga meil vähemalt portaalsild, mis leevendab umbes 2x.
Saan täiesti sellest kahtlusest aru, endalgi kerge kartus et ei pea vastu... Tagasillaga pole probleemi, see on jäik ning kestab, esimestele lääbadele peaks kohe tugevdused peale keevitama ja uued puksid sisse suruma... Mis veel muret teeb on esimese otsa vedrustuse pikkus mis on selliste rehvide jaoks praktiliselt olematu... Oleks kasvõi jäik sild eest nagu patrolil, siis see juba pool võitu.
Mul siin enamjaolt sood ümberringi ning seal liikumiseks on vaja väga palju kandepinda, kaarrehvid säästaks ka mingil määral pinnast...
Eilsed pildid soopeal olevatest teedest... Ega hetkel sinna asja polegi, suvel vähe kuivem ja siis on vaja küll ringi liikuda koos haagisega...
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: Polotrooper
35 tolli rehvidega saab juba trooperi sillast magusalt pulkasid kätte.
Tagumine pooltelg kannab vaid üherealise kuullaagri peal.
originaalsed ülahõõtsa puksid ei kesta absoluutselt.
See esisilla modimine suurema sillakäigu saamiseks on paras ettevõtmine,
aga suurte rataste jaoks oleks ikka talasildu vaja.
kui ma nüüd ei eksi, siis on kaarrehvidega ka 66 sildadest juppe tunud
Tagumine pooltelg kannab vaid üherealise kuullaagri peal.
originaalsed ülahõõtsa puksid ei kesta absoluutselt.
See esisilla modimine suurema sillakäigu saamiseks on paras ettevõtmine,
aga suurte rataste jaoks oleks ikka talasildu vaja.
kui ma nüüd ei eksi, siis on kaarrehvidega ka 66 sildadest juppe tunud
Viimati muutis tuningman, N Apr 16, 2015 5:04 pm, muudetud 1 kord kokku.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: Polotrooper
Paljud nõrga silla mehed on hädas 850mm rehviga ja sina tahad sinna umbes 1200mm otsa lajatada,mis kaalub 100+kg. Edasised järeldused tee ise.
Proto
53951597
53951597
Re: Polotrooper
Tuleb Uhti masinast šnitti võtta, 66 sillad....