2gen pajero tõstmine

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

kkaaleste
True Off Roader!
Postitusi: 1127
Liitunud: K Okt 08, 2014 8:59 pm
Asukoht: Harjumaa/Lääne Virumaa

2gen pajero tõstmine

Postitus Postitas kkaaleste »

Tere, küsiks nõu 94 aasta pajero tõstmise kohta.
Niipalju kui lugenud olen siis olen aru saanud, et kere tõste 2 puhul pole vaja hakata midagi ümber ehitama ega muid jubinaid vahetama?
Või saab veel tõsta?

Palju eest torsooni peale keerata annab? Ehk palju tõsta kannatab?

Kas taha originaal vedrule lasta tükid vahele teha või panna patrol Y60 vedrud?
Või soovitab keegi teisi vedrusi mis kohe alla sobiks?


Või soovitab keegi minna üldse mingit teist teedpidi?


Igasugune info on teretulnud.


Ja äkki leidub kellelgi mingisuguseid metallstange jooniseid?
Kasutaja avatar
CaveMan
True Off Roader!
Postitusi: 1059
Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
Asukoht: Tallinn ja Peetri
Kontakt:

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitus Postitas CaveMan »

Kõigepealt - mis eesmärgil tõsta vaja on? Kui kliirentsi suurendamise eesmärgil, siis keretõstest pole kasu. Kui vedrud tõstetud ja rehv ikka alla ei mahu, siis vaja keret upitada. Aga kui suurt rehvi alla soov siis panna on?

Natuke juttu siin ka: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=25&t=56212

Torsooni väga palju keerata ei saa. Aga see on lihtne tegevus ja selleks pole vaja midagi osta. Keera peale ja vaata mis juhtub. Vaata ka palju õõtsa piirajatele pärast ruumi jääb. Võid ka piirajad eemaldada aga ma ei tea mis siis juhtuma hakkab.
Y60 vedrud pidavat tõstma 4''. Kuuldatavasti siis vaja ka pikemad amorid panna juba.
Land Cruiser 100 2005, 4,2TD Aut - 33'' Cooper Discoverer STT PRO - Come Up DV-9
kkaaleste
True Off Roader!
Postitusi: 1127
Liitunud: K Okt 08, 2014 8:59 pm
Asukoht: Harjumaa/Lääne Virumaa

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitus Postitas kkaaleste »

285 75 16 lähevad arvatavasti alla.
Eile ühe inimese käest kuulsin,et pani y61 vedrud ja jäi väga hea.. y60-2" ja y61 4". Peab see paika?

Esimestega amorte vahetama ei pidanud, aga y61 omadega jääb juba amordi käik väikseks.


Ja ei olegi mingeid erilisi plaane, lihtsalt tõsta, suurem rehv alla ja nipet näpet veel... Väga suurt rehvi nii või naa ei pidavat kannatama ju. Sellesmõttes natuke õnnetuke see auto. Ei kannata suurt rehvi ja eest tõsta ka paha. Kas eest läheb siis väga jäigaks kui torsooni peale krudida? Osad räägivad, et läheb teised jälle et ei saa midagi aru.
kkaaleste
True Off Roader!
Postitusi: 1127
Liitunud: K Okt 08, 2014 8:59 pm
Asukoht: Harjumaa/Lääne Virumaa

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitus Postitas kkaaleste »

Kas Y61 vedrud sobivad? Kuulsin kuskilt et sobivad.

Kas Y61 esimesed ja tagumised vedrud ühesugused?
alla
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: T Dets 29, 2009 7:21 pm

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitus Postitas alla »

Kas see jääb kalliks http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=6&t ... 88#p344788 ?

Kas sul on 3 või 5 uksega ?
Kui on 3 ukseline siis pane taha 5 ukselise uued vedrud , ees keerad veits torsiooni ja asi ok.
kkaaleste
True Off Roader!
Postitusi: 1127
Liitunud: K Okt 08, 2014 8:59 pm
Asukoht: Harjumaa/Lääne Virumaa

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitus Postitas kkaaleste »

3 uksega. Mis selle 5 ukselise vedrud paremad on kui näiteks patroli omad?
Enamus kellega suhelnud olen, on pannud kas 60 või 61 vedrud..
alla
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: T Dets 29, 2009 7:21 pm

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitus Postitas alla »

Patroli vedrudest ei tea midagi.
Lihtsalt kirjeldasin seda mis tehtud on ja mis toimis.
Kui oled tark patroli vedrudest siis on sul ju kõik vastused olemas .
kkaaleste
True Off Roader!
Postitusi: 1127
Liitunud: K Okt 08, 2014 8:59 pm
Asukoht: Harjumaa/Lääne Virumaa

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitus Postitas kkaaleste »

Kui ei tea siis ei tea. Ma ei küsiks siin seda sinu ja teiste käest kui teaksin.
Küsisin sinult milleks need 5 kohalise omad paremad on kui neid soovitasid ja nägu näha ei tea sa ka ise midagi.
Tänud!
alla
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: T Dets 29, 2009 7:21 pm

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitus Postitas alla »

Kui paned 3 ukselisele 5 ukselise vedrud saadki omale piisava tõste .
5 ukselise vedru on pikem .
Sellise triki tegin siis oma autole ja rõhutan ,et need olid uued vedrud.
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitus Postitas Maasturid »

Lühikese Pajero tagumise osa tõstmiseks on need vedrud hea lahendus.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
sportlane50
Fitting 44"
Postitusi: 432
Liitunud: N Veebr 26, 2009 8:26 pm
Asukoht: Harjumaa, Kose vald / Harku vald

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitus Postitas sportlane50 »

Taha topeltvedrud (üksteise sisse)
Anda rendile (auto)haagis Harjumaalt. Puksiirteenus.
+372 56 9I7 955
kkaaleste
True Off Roader!
Postitusi: 1127
Liitunud: K Okt 08, 2014 8:59 pm
Asukoht: Harjumaa/Lääne Virumaa

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitus Postitas kkaaleste »

Maasturid kirjutas:Lühikese Pajero tagumise osa tõstmiseks on need vedrud hea lahendus.

Palju need juurde annavad? Oskab keegi öelda, miks patroli vedrusi keegi ei soovita? Mis neil viga? Saaks vastuse, unustsks selle môtte peast ära.
Kasutaja avatar
rixi
Mudder
Postitusi: 83
Liitunud: R Apr 16, 2010 8:45 pm
Asukoht: Hiiumaa

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitus Postitas rixi »

Mida sa jaurad oma Patroli vedrudega! Pane need alla ja siis räägi meile kui kõva sul on :-)

Need sinu 285 75 16 lähevd Pajerole taha alla igast asendist, olenemata sellest mis vedrud sul seal on või mida sa sinna paned ja punkt

Esimeste ratastega saad natuke nuputada sest segama hakkavad: stbika varras (võlusõnaks on negatiivne ofsett), plaststange nurk (millele annad uue kuju ) ja porilapats (mille eemaldad)
Kasutaja avatar
CaveMan
True Off Roader!
Postitusi: 1059
Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
Asukoht: Tallinn ja Peetri
Kontakt:

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitus Postitas CaveMan »

rixi kirjutas: Esimeste ratastega saad natuke nuputada sest segama hakkavad: stbika varras (võlusõnaks on negatiivne ofsett)
Äkki see isegi ei hakka segama. Nimetatud rehv on tollimõõdus 33 ja laiusega 11,5. Mul 12,5 käib üheltpoolt ainult natuke vastu kui täesti välja pöörata ja teiselt poolt üldse mitte.
Land Cruiser 100 2005, 4,2TD Aut - 33'' Cooper Discoverer STT PRO - Come Up DV-9
kkaaleste
True Off Roader!
Postitusi: 1127
Liitunud: K Okt 08, 2014 8:59 pm
Asukoht: Harjumaa/Lääne Virumaa

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitus Postitas kkaaleste »

rixi kirjutas:Mida sa jaurad oma Patroli vedrudega! Pane need alla ja siis räägi meile kui kõva sul on :-)

Need sinu 285 75 16 lähevd Pajerole taha alla igast asendist, olenemata sellest mis vedrud sul seal on või mida sa sinna paned ja punkt

Esimeste ratastega saad natuke nuputada sest segama hakkavad: stbika varras (võlusõnaks on negatiivne ofsett), plaststange nurk (millele annad uue kuju ) ja porilapats (mille eemaldad)

Aaga vôibolla meeldib jaurata :D
Seda ju küsisingi, et mis pôhjus, et mitte panna.
Sain vastuse-liiga jäik!
Lihtne, ma ei tea milleks need eelmised postid:D

Ja see, et rehv mahub see selleks.
Plaan teha tôste ja nii ongi.
Patroli vedrud jäävad mängust välja.
Tänud, selle ühe ja konkreetse lause eest!
Vasta

Mine “Mitsubishi”