Riigikogu valitud, nüüd valiks parketimaasturit.
Moderaator: Moderators
Riigikogu valitud, nüüd valiks parketimaasturit.
Tere kõigile. On tekkinud tõsine plaan soetada üks parketimaastur. Puhtalt sisetunde, planeeritava soetushinna, sobiva väljalaskeaasta ja välimuse põhjal on käesolevaks hetkeks jäänud valikusse alates 2013 aasta Toyota RAV4, Subaru Forester ja Honda CR-V. Auto peab olema automaatkastiga, bensiinimootoriga, nahksisuga. Muud lisad - mida rohkem, seda uhkem. Haagist vedada selle autoga ei plaani, auto leiab kasutust valdavalt Tallinna linnas. Loetletud mudelitest ei ole hetkel ise mitte ühegagi sõitnud, seega mingit eelinfot tegelikult ei oma nendest ühegi kohta, ühelgi tuttaval ka hetkel sellist autot vist peres ei ole, seega pöördungi küsimusega siia enne kui müügimeeste kiidulaulu kuulama lähen. Mida võtta, mida jätta? Miks ja milline on parim variant? Ootan igasugust informatsiooni antud mudelite kohta, alates sõiduomadustest ja hoolduskuludest kuni töökindluse ja koostekvaliteedini.
Parimat,
Erik.
Parimat,
Erik.
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
tel. 51O7O27
Re: Riigikogu valitud, nüüd valiks parketimaasturit.
Rav 4 minu arust neist kõige väiksem ,aga samas Foresterist palju mugavam.Salong tundub kvaliteetsem,sama tase nagu Hondal.Forester on seest selline suht kõva plastiga ja teostuselt võrdleks seda näiteks Hiluxiga.Ainukesena on vist Foresteril päris 4 vedu ehk siis püsiv.Vähemalt nii nad väidavad,kuigi AT on ikkagi ka mingit pidi elektroonikaga juhitav.Mul lähituttavatel on kõik kolm olemas,Rav4 ja Forester 2013-2014,Honda vist aastakese vanem.Mulle isiklikult meeldib neist Honda enim.Mõõtudelt vist suurim,salong kvaliteetne,2,0bens aut liigutab teda ka üsna reipalt.Kõik on muidugi suht uued autod,nii et peale hoolduse pole neil midagi tehtud.Hoolduse hinnad on kätte saadavad ja ma pole ka küsinud,mis maksab.Foresteril on tegelikult 3a hooldust tasuta.Honda ja Rav4 salong on minu arust vaiksem ka kui Foresteril.Juhtida jälle meeldis enim Foresteri.
See on selline subjektiivne arvamus,ei ole midagi mõõtnud ega süvitsi uurinud,mis või kuidas.
See on selline subjektiivne arvamus,ei ole midagi mõõtnud ega süvitsi uurinud,mis või kuidas.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Riigikogu valitud, nüüd valiks parketimaasturit.
Minu esivanem otsis ülemöödunud aasta lõpus endale uut linnamaasturit ja proovis kõik turul pakuvad isendid ära (Hyundai-st Toyotani). Enim meeldis RAV4, kuid hind koos soovitud varustega lõi eelarve klõhki. Lõpuks valis Kia Sportage (sobiva hinna ja hea varustuse tõttutõttu). Tõsi, otsis manuaal diislit.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Riigikogu valitud, nüüd valiks parketimaasturit.
Midagi eriti ei tea nendest, aga seda olen näinud, et Honda nelikvedu suhteliselt mõttetu asi. Olen neid hangest välja tõmmanud mitmeid ja alati on üks ja sama jama - esirattad täiega kaabivad (veojõukontroll väljalülitatud), aga tagarattad ainult kergelt puksivad kaasa.
Väidetavalt uuemal mudelil (2014 oli vist) olevat see süsteem ringi tehtud, aga hiljem selgus, et ikka sama mõttetu.
Natuke lugemist/vaatamist: http://www.carthrottle.com/post/attenti ... after-all/
Väidetavalt uuemal mudelil (2014 oli vist) olevat see süsteem ringi tehtud, aga hiljem selgus, et ikka sama mõttetu.
Natuke lugemist/vaatamist: http://www.carthrottle.com/post/attenti ... after-all/
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Riigikogu valitud, nüüd valiks parketimaasturit.
Töö juures sõidetud subaru ja raviga, subaru sidur on ikka tõeline ikaldus, seest väike kah, rav aga kuidagi vedel ja heliisolatsiion olematu, oma kastikas mudarehvidega asfaldil ka vaiksem. Ise vaataks škoda või nissani poole, viimane eelkõige neliveo poolest etem.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
- beginner
- True Softroader
- Postitusi: 1502
- Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
- Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu
Re: Riigikogu valitud, nüüd valiks parketimaasturit.
Ühel tuttaval eelmise põlvkonna Forester automaat+bensiin, teisel eelmise põlvkonna X-trail automaat+diisel. Senise sõidukogemuse põhjal eelistaks iga kell Nissanit. Subaru oli väga uimane oma kiluvattide kohta ja kast toimetas kah naljakalt. Maastikul proovida ei lubatud kumbagi 

Re: Riigikogu valitud, nüüd valiks parketimaasturit.
2014 Forester sõidab täitsa normaalselt 2,0 AT bensukas,aga müra on jah vali ning just see kõva plastik jäi nagu häirima.
Aga tuli meelde selline asi,et eelmine aasta käisin pikema otsa mööda lõuna eesti teid Ford Kugaga ja see oli väga OK auto.Mootor oli diisel ja kast automaat.Seest oli ta ikka neis teistest peajagu üle.Ruumi sama palju kui Volvo XC90-s.Rehvi müra oli üle keskmise vaikne.Mootor oli väga võimekas.Bensukas pidi veel äkilisem ja vaiksem olema.Sõitsime 4 täiskasvanuga ja küttekulu oli mingi 4,7.Möödasõidul läks sama hästi kui minu pregune Volvo 2,4D.Ainuke asi,mis häiris oli halogeen tulede puhul kaugtuled,mis olid nagu veits lahjad,aga siin võibolla ka see ,et mul muud autod xenonitega ja lihtsalt palju valgemaga harjunud.Hind neil vist küll veidi kallim,aga autot on selle eest ka jupp maad rohkem.
Aga tuli meelde selline asi,et eelmine aasta käisin pikema otsa mööda lõuna eesti teid Ford Kugaga ja see oli väga OK auto.Mootor oli diisel ja kast automaat.Seest oli ta ikka neis teistest peajagu üle.Ruumi sama palju kui Volvo XC90-s.Rehvi müra oli üle keskmise vaikne.Mootor oli väga võimekas.Bensukas pidi veel äkilisem ja vaiksem olema.Sõitsime 4 täiskasvanuga ja küttekulu oli mingi 4,7.Möödasõidul läks sama hästi kui minu pregune Volvo 2,4D.Ainuke asi,mis häiris oli halogeen tulede puhul kaugtuled,mis olid nagu veits lahjad,aga siin võibolla ka see ,et mul muud autod xenonitega ja lihtsalt palju valgemaga harjunud.Hind neil vist küll veidi kallim,aga autot on selle eest ka jupp maad rohkem.