Ranger Wildtrak 3,2 2011-2018
Moderaatorid: jr, Moderators
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Kus kohast sa 3,2 L Transisti said? 4x4?
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
See peaks eelmise generatsiooni Transit olema.Andrus Michelis kirjutas:Kus kohast sa 3,2 L Transisti said? 4x4?
Uued Transitid on kahjuks ainult 2,2L mootoritega.
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Ei ole 4x4 aga on tagavedu
aasta on jah 2011 ehk eelmine gen.
mootor sama 147kw ja 470 väänet

aasta on jah 2011 ehk eelmine gen.
mootor sama 147kw ja 470 väänet
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Kas oli selline sümptom, et lõnksatab aegajalt ja jäi lampi seisma.Paned uuesti käima, teeb mõned korrad veel ja laseb jälle edasi sõita. Eriti olen seda tähendanud, kui kiirendad?sitikass kirjutas:Nii. Edukalt teenindusest tagasi. Üle eile õhtul siis viskas abs, veojõu kontrolli ja mootori tulukesed armatuuri. Täna siis anti teada ,et abs kaabel oli katki . Katkine koht oli tagasilla parema poole peal.
Autol sai kaks aastat just täna täis. Joppas veel aga enam mitte. Kahe aasta jooksul siis neli korda oli teeninduse abi vaja.
Endal saadanas teeb sellist asja aegajalt.Homme sain teenindusse aja-ehk leiavad hädale ravi.
Viimati muutis AINIONU, E Veebr 09, 2015 7:13 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Aga siiski ehk on keegi chippinud seda mootorit
ehk kuidas tunne on just koormaga
mul buss 24/7 täismassi ligidal 3400 kg seega just see koormaga tulemus pakub huvi
ehk kuidas tunne on just koormaga
mul buss 24/7 täismassi ligidal 3400 kg seega just see koormaga tulemus pakub huvi
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Kukkus jokutama jah. Aga see kadus ära peale 40 kilometer.AINIONU kirjutas:Kas oli selline sümptom, et lõnksatab aegajalt ja jäi lampi seisma.Paned uuesti käima, teeb mõned korrad veel ja laseb jälle edasi sõita. Eriti olen seda tähendanud, kui kiirendad?sitikass kirjutas:Nii. Edukalt teenindusest tagasi. Üle eile õhtul siis viskas abs, veojõu kontrolli ja mootori tulukesed armatuuri. Täna siis anti teada ,et abs kaabel oli katki . Katkine koht oli tagasilla parema poole peal.
Autol sai kaks aastat just täna täis. Joppas veel aga enam mitte. Kahe aasta jooksul siis neli korda oli teeninduse abi vaja.
Endal saadanas teeb sellist asja aegajalt.Homme sain teenindusse aja-ehk leiavad hädale ravi.
Kui elus ei vea, siis 4x4 iks veab!
+47 40726287
+47 40726287
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Usa turule tehakse 3,2 ja V6 3,6 vist oli maht.Rainer kirjutas:See peaks eelmise generatsiooni Transit olema.Andrus Michelis kirjutas:Kus kohast sa 3,2 L Transisti said? 4x4?
Uued Transitid on kahjuks ainult 2,2L mootoritega.
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
jah usa turule küll nagu nii mõndagi muud huvitavat
kahjuks mitte siiapoole suurt lompi
kui saan aega ja võimalusi siis lähen käin VKM-I jutul ja vaatab mida see motor praegu toodab ja mida teha annab
sõitmine on siiani küll vaid lust
kahjuks mitte siiapoole suurt lompi
kui saan aega ja võimalusi siis lähen käin VKM-I jutul ja vaatab mida see motor praegu toodab ja mida teha annab
sõitmine on siiani küll vaid lust
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1970
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Kellel plaanis Rangeril 2012- esimesi piduriklotse vahetada siis teadmiseks, et need maksavad Infos täpselt 314.25.-!!!
Ühele masinale just paigaldati.
Aga veebruari lõpust peaks mul olema samale masinale pakkuda klotse hinnaga 49.-
Ühele masinale just paigaldati.
Aga veebruari lõpust peaks mul olema samale masinale pakkuda klotse hinnaga 49.-
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Hiluxile olid Amservis tagapiduri klotsid 162,63€. Mõtlesin, et nendest kallimaid ei saa enam olla. Aga näed siis. Osatakse küsida ikka raha
.

Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Ilus pole kaikaid kodarasse visata aga Norra fordi esindus teeb seda. 60 000km hoole maksab 9000 Norra krooni ehk 1060 euri.
. Proovin uurida mis eestis maksab ja üks tuur Baltikumis teha koos hoolega.

Kui elus ei vea, siis 4x4 iks veab!
+47 40726287
+47 40726287
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Eestis peaks 60000 hooldus olema suurusjärgus 400€sitikass kirjutas:Ilus pole kaikaid kodarasse visata aga Norra fordi esindus teeb seda. 60 000km hoole maksab 9000 Norra krooni ehk 1060 euri.. Proovin uurida mis eestis maksab ja üks tuur Baltikumis teha koos hoolega.
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Olen ka soetamas oma esimest kastikat ja Ranger tundub nagu parim,mida proovinud olen.Mis hooldusse puutub,siis sain sellise tabeli mida ,ei õnnestu siia kopida,aga seal on 60000 hoolduse hinnaks 410,60 koos käibega.Kogukulu kuni 210000 3437,51€.
Samas ka küsimus juba selle auto kasutajatele,küttekulu kohta.Kas see kompu näit peab ka enam vähem paika?
Ma sõitsin selle prooviautoga(3,2, wildtrack läbisõit 3600km) terve päeva ja sain keskmiseks kuluks 8,6 kompu järgi.Sõitsin pea 300 km ajades lihtsalt oma tööasju linnavahel ja pärast lõunat tegin sellise erinevate teedega ringi .
Tallinn-Harutee-Vana-Pärnu mnt(alustasin 4 veoga)-Kernu(kruusatee)-Riisipere-Vasalemma(4 vedu välja)-Rummu-Paldiski-Laulasmaa-Tallinn.Sõitsin seal kus kannatas spido järgi 100-ga,mis GPS-i järgi oli 96.Tegin mitmeid möödasõite vajutades ikka põhimõtteliselt põhja.Sõidustiil on mul selline,et kohapealt pauguga minema,kuni soovitud kiirus käes ja siis ühtlaselt oma kiirusega edasi.Kasutasin ka üsna palju pilooti,kus see oli võimalik.Sõitsin nagu ma ikka tavaliselt sõidan,olen ikka pigem kiire liikuja kui uimerdaja.Praegu mul XC90 ja sellega ma saan ka talvel alla selle nö tehase kulu sõidetud(hetkel näitab 8,0 keskmiseks),suvel kui kiirused suuremad,siis on umbes 9.Mul koduteel 110 alaga osa ja seal lasen ikka sellise 120-125ga.Kasutaksin ka edaspidi seda autot põhiliselt maanteel ja linnas ,nii 60/40.Tahan endale lihtsalt nö "maksuameti vabat" N kategooria autot.
Samas ka küsimus juba selle auto kasutajatele,küttekulu kohta.Kas see kompu näit peab ka enam vähem paika?
Ma sõitsin selle prooviautoga(3,2, wildtrack läbisõit 3600km) terve päeva ja sain keskmiseks kuluks 8,6 kompu järgi.Sõitsin pea 300 km ajades lihtsalt oma tööasju linnavahel ja pärast lõunat tegin sellise erinevate teedega ringi .
Tallinn-Harutee-Vana-Pärnu mnt(alustasin 4 veoga)-Kernu(kruusatee)-Riisipere-Vasalemma(4 vedu välja)-Rummu-Paldiski-Laulasmaa-Tallinn.Sõitsin seal kus kannatas spido järgi 100-ga,mis GPS-i järgi oli 96.Tegin mitmeid möödasõite vajutades ikka põhimõtteliselt põhja.Sõidustiil on mul selline,et kohapealt pauguga minema,kuni soovitud kiirus käes ja siis ühtlaselt oma kiirusega edasi.Kasutasin ka üsna palju pilooti,kus see oli võimalik.Sõitsin nagu ma ikka tavaliselt sõidan,olen ikka pigem kiire liikuja kui uimerdaja.Praegu mul XC90 ja sellega ma saan ka talvel alla selle nö tehase kulu sõidetud(hetkel näitab 8,0 keskmiseks),suvel kui kiirused suuremad,siis on umbes 9.Mul koduteel 110 alaga osa ja seal lasen ikka sellise 120-125ga.Kasutaksin ka edaspidi seda autot põhiliselt maanteel ja linnas ,nii 60/40.Tahan endale lihtsalt nö "maksuameti vabat" N kategooria autot.
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Üks juba maha kantud http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=70849991
- Bytewize
- Rock Crawler
- Postitusi: 735
- Liitunud: L Apr 09, 2011 1:54 pm
- Asukoht: Harjumaa | Tel.5II8II4
Re: Uus Ranger Wildtrak 3,2
Karm. Tüüp kindlasti ootas oma autot üle aasta ja nüüd on mahakandmiselesndr81 kirjutas:Üks juba maha kantud http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=70849991

Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.