Aga kuidas armatuur välja tuli - ühes tükis või pulkadena?lzv8q kirjutas:Tänane kogemus õhuklappide remondil. 2002 aasta 2,7 diisel mootoriga GC. Kahekesi läks 5-6 tundi koos klappide remondi ning nende mootori ja klapi vaheliste ühenduste remondiga. V8 mootoriga salongis kõik sama erinevus on ainult kapoti all.
2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Kuna ise sellist suurt tööd ise ette ei võtnud kuna olin eelnevalt vaadanud allpoolnimetatud videoklippe, mis andsid põhjalikku õppematerjali "torpeedo" eemaldamiseks ja klappide vahetamiseksricardo kirjutas:Aga kuidas armatuur välja tuli - ühes tükis või pulkadena?lzv8q kirjutas:Tänane kogemus õhuklappide remondil. 2002 aasta 2,7 diisel mootoriga GC. Kahekesi läks 5-6 tundi koos klappide remondi ning nende mootori ja klapi vaheliste ühenduste remondiga. V8 mootoriga salongis kõik sama erinevus on ainult kapoti all.

https://www.youtube.com/watch?v=JM_oGK1DVXw
https://www.youtube.com/watch?v=LF3puZU3F6c
https://www.youtube.com/watch?v=41Mvwz8JpAk
https://www.youtube.com/watch?v=X4--v8t_p-E
https://www.youtube.com/watch?v=leskZBo ... l=84924572
Viimati muutis Milo78, N Jaan 29, 2015 9:20 am, muudetud 1 kord kokku.
me oleme kõik targad tööpäeva lõpuni.
kontrolllask pähe vabastab teid probleemesetest küsimustest.
kontrolllask pähe vabastab teid probleemesetest küsimustest.
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Armatuur tuleb välja ühes tükis. Ei võtnud ära makki, kliima juhtplokki ega tuhatoosi.
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Selline küsimus kas rool tuleb eemaldada kogu kupatusega või mitte kuna samas foorumis oli juttu et saab ilma ka "torpeedo" maha võtta?lzv8q kirjutas:Armatuur tuleb välja ühes tükis. Ei võtnud ära makki, kliima juhtplokki ega tuhatoosi.
me oleme kõik targad tööpäeva lõpuni.
kontrolllask pähe vabastab teid probleemesetest küsimustest.
kontrolllask pähe vabastab teid probleemesetest küsimustest.
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Esimest korda tehes lasin rooli juhiistme peale aga mugavam on toimetada kui rool üldse ära võtta. Rooli ära võtmisel tuleks ainult rool roolisamba suhtes fikseerida. Kui rool maas ja keegi seda ringi keerutab võib lintkaabli katki teha. Kuna tegemist ei ole olnud teenuse osutamisega siis olen luugid ja need luukide mootoriga ühendujunnid remontinud nii, et kulu varuosadele 0 euri ja lahendus tugevam kui tehase oma.
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Rooli ei pea eemaldama.Milo78 kirjutas:Selline küsimus kas rool tuleb eemaldada kogu kupatusega või mitte kuna samas foorumis oli juttu et saab ilma ka "torpeedo" maha võtta?lzv8q kirjutas:Armatuur tuleb välja ühes tükis. Ei võtnud ära makki, kliima juhtplokki ega tuhatoosi.
Raadio ja kliimaplokk on soovitav eemaldada, kogu kupatus läheb kergemaks ja mugavam toimetada.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Aga kas kogu kupatus tuli "nahkkate" + muu osa ühes tükis või mitte. Huvitab selle pärast, et mul sai liiga pulkadeks ja arvan, et vale koha pealt laiali - oleks saanud lihtsamalt kui oleks kogemusi olnud. Videosid sai vaadatud, aga ei toiminud kõik nii nagu neil. Video minu arust ka bensaka oma, muidugi kui peaks vahe olema.
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Tuleb ära kogu kupatus nahkkate + muu osa ühes tükis. Rooli eemaldamine rohkem maitse asi. Mina raiskasin 2 minutit rooli eemaldamise, sest ilma roolita armatuuriga oluliselt lihtsam toimetata. Esimene kord sai ära võetud makk ja kliima juhtplokk aga enam nii ei tee, sest nendega koos oli armatuur kuidagi tugevam ja välja tõstmine lihtsam.
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Masin koos ja tuba soe. Armatuur käis ilma asjata maha, aga elu õpetab. See topeltklapi võll ei ulatugi tagumise mootorini vist. Kas nendel iseseisvatel kalibreerimistel probleeme ei teki kui tagumine mootor uhab edasi-tagasi, aga piirajat ei leia? Ja küsiks ühe täpsustava küsimuse terves tükkis armatuuri mahavõtmise kohta. Nimelt mul oli ülalpool armatuuri taga 2 väikest polti, mis kinnitusid armatuuri külge peaga mootoriruumi poolt. Loogika ütleb, et julmalt puruks tõmmata plastikust kinnitusnagad(ega pärast tagasi pannes neist puudust ka ei tunne ilmselt) või kuidas teete?
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Mina tõmbasin julmalt puruks, kuna mootori poolt ligipääs oli peavalu. Pärast läks liimiga tükk tagasi aga ilma poldita.ricardo kirjutas:Masin koos ja tuba soe. Armatuur käis ilma asjata maha, aga elu õpetab. See topeltklapi võll ei ulatugi tagumise mootorini vist. Kas nendel iseseisvatel kalibreerimistel probleeme ei teki kui tagumine mootor uhab edasi-tagasi, aga piirajat ei leia? Ja küsiks ühe täpsustava küsimuse terves tükkis armatuuri mahavõtmise kohta. Nimelt mul oli ülalpool armatuuri taga 2 väikest polti, mis kinnitusid armatuuri külge peaga mootoriruumi poolt. Loogika ütleb, et julmalt puruks tõmmata plastikust kinnitusnagad(ega pärast tagasi pannes neist puudust ka ei tunne ilmselt) või kuidas teete?
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Mina olen armatuuri maha võtnud selle põlvkonna GC-del umbes 5-6 korda (vist on kõik olnud 2.7-ed), neil olen mina näinud, et kapoti alt ahju korpuse külge on üks polt, kuumakaitsepleki taga. Mina olen selle asemel tikkpoldi pannud, tagasi on mutrit oluliselt lihtsam panna kui polti.ricardo kirjutas: Nimelt mul oli ülalpool armatuuri taga 2 väikest polti, mis kinnitusid armatuuri külge peaga mootoriruumi poolt. Loogika ütleb, et julmalt puruks tõmmata plastikust kinnitusnagad(ega pärast tagasi pannes neist puudust ka ei tunne ilmselt) või kuidas teete?
MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020


KAWASAKI Z900 2020


Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Mul oli ka 1 polt.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Kalibreerimine toimub nüüd sul ainult esimese mootori pealt, teine toimetab tühja. Mina peale kalibreerimist kontrolli ei teinud kuid võimalik, et kui teed testiricardo kirjutas:Masin koos ja tuba soe. Armatuur käis ilma asjata maha, aga elu õpetab. See topeltklapi võll ei ulatugi tagumise mootorini vist. Kas nendel iseseisvatel kalibreerimistel probleeme ei teki kui tagumine mootor uhab edasi-tagasi, aga piirajat ei leia? Ja küsiks ühe täpsustava küsimuse terves tükkis armatuuri mahavõtmise kohta. Nimelt mul oli ülalpool armatuuri taga 2 väikest polti, mis kinnitusid armatuuri külge peaga mootoriruumi poolt. Loogika ütleb, et julmalt puruks tõmmata plastikust kinnitusnagad(ega pärast tagasi pannes neist puudust ka ei tunne ilmselt) või kuidas teete?
http://www.wjjeeps.com/climate.htm siis võib mingeid vigu näidata kuna teine mootor toimetab tühjalt.
me oleme kõik targad tööpäeva lõpuni.
kontrolllask pähe vabastab teid probleemesetest küsimustest.
kontrolllask pähe vabastab teid probleemesetest küsimustest.
-
- Rookie
- Postitusi: 17
- Liitunud: K Aug 17, 2016 7:08 pm
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.
Tere. Mul siis lugu selline, paremalt poolt puhub sooja. Vasakult aga Aind õrnalt sooja õhku.(õhuvool vaike). 52/54 viga näitas. Kui klapp oleks katki kas siis peaks külma tulema Aind või kuidas? Ilmad lähevad jahedaks.
-
- Rookie
- Postitusi: 17
- Liitunud: K Aug 17, 2016 7:08 pm
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.
Võtsin laeka eest. Klapid on terved. Mootor ka töötab. Kalibreerisin ära. Ehk peabki siis nii lahjat õhku puhuma. Veakoodid muidugi olid olemas.