Ega mul omal polekski väga vahet, selle mootori vahetuse legaalsusega.
Ülevaatusel oleksin ära rääkinud
Korra on õnnestunud, kui 79a bmw e21-le, (see oli 318. 1,8 r4 ) sai paigaldatud
e18 2.0 r6 karpa mootor.
auto kontrolliti ära ja kui paberite vormistamiseks läks, vaatas ülevaataja kaugelt
lolli näoga veel lahtise kapotiga bemmi mootori suunas ja küsis, et see oli ikka
1,8 mootor? Mina tegin lolli näo, kehitasin õlgu ja vastasin, et nii nad räägivad
Seega oli see asi Korras, tempel ja allkiri passi ja olemas.
aga ok see selleks. eelmine aasta suutsin ise turbotatud transiti
kah saaremaa kõige karmimast ülevaatuspunktist läbi suruda, kuigi ulgumist oli.
Tegelt point oli selles, et nagu mainisin, siis see masin peaks jääma naisele igapäeva liikuriks
ja iseenesest oleks hea, kui ta ei peaks tee peal meie uudishimulikele korravalvuritele
seletama hakkama, miks see frondu selline välja näeb.
seega kui passis kiri ÜMBEREHITUS, peaks asi lihtsamalt läbi minema.
Ma vähemalt loodan seda. nagu juba õnnetu trooperi teemas kirjutasin, et sellelgi oli passis
ümberehitus ja selle kood kirjas, aga kui tollasel ajal meie ARK-st uurimas käisin, siis nad
ei suutnud mitte kuidagi kohe reaalselt selget ja ühest vastust anda, et mis seal siis ümber ehitatud oli.
nad ainult ennustasid, et äkki on istmeid juurde pandud,

aga ei olnud ju.
Jahutuse kohapealt on tegelt väike muudatus veel see, et ennem oli õli vahejahutisse mineval
trassil kah väike termostaat vahel, mille nüüd ära jätsin, lootes, et soojenev õli hakkab
kiiremini mootorit soojendama. äkki selles on kala, samas venna trooperil jätsin
kohe alguses selle vahelt ära ja muresid ei olnud.
Samas 2,2d mootor on väiksem ja orig. radikas paksem kui 2,8 oma.
