2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
lairer
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 105
Liitunud: E Veebr 06, 2012 9:14 am

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j

Postitus Postitas lairer »

Õli kirjutas:Keegi kuskil kunagi väitis, et see klappide jant tuli GC'l mingi 2003a. või midagi sellist, äkki koos faceliftiga.
Et algusaastate omadel pole nendega probleemi ???? On see õige jutt või mitte?
Klapid ikka samad! Õnnetult plastikust on nad kõigil. Ise remontisin 2002 aasta mudelil.
2002 grand cherokee WJ 2,7 CRD
Kasutaja avatar
lahekas
Mudder
Postitusi: 58
Liitunud: L Dets 28, 2013 1:54 pm
Asukoht: Tallinn/Rakvere

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j

Postitus Postitas lahekas »

lahekas kirjutas:Tere!

Soojendan vana teema jälle üles. Nimelt olen ise vist nüüd sarnase portsu otsas. Autoks on GC WJ 4,7 V8, 1999a. Juba eelmine talv ei puhunud auto korralikult sooja. Mingi hetk ei töötanud ventilaator ka, kuid selle vea sai parandatud pistiku vahetusega kindalaeka taga. Ei tahaks uskuda, et selle süül see sooja kadumine algas.

Hetkel olukord selline - kui alustada temperatuuri LO tasemest, hakkab ilusasti külma puhuma. Keeran 5 kraadi võrra ülespoole, läheb leigemaks. Keeran veel 5 kraadi võrra üles (23-24), läheb veel veidi soojemaks. Kuid sealt edasi sooja juurde keeramisel kuni HI-ni, ei muutu enam sisse puhutava õhu soojus. Ühesõnaga, on salongi tulev õhk alates 23-24 kraadi valikust kuni ülespoole ühtemoodi leige.

Hakkasin siis kliima veakoode otsima. Sain algul veakoodideks 46, 50, 52 ja 54. Seejärel tegin IOD trikki. Kustusid kõik veakoodid ära. Panin auto käima ja soojenema. Sain mootori töösoojaks, kuid sooja puhuma ei hakanud. Lülitasin auto välja, uuesti veakoode lugedes, sain koodiks kõigest 52. Uuesti IOD trikk, ning kadus ka see ära. Seejärel mitu korda sisse välja lülitades, puhuriga mängides, sooja reguleerides, veakood 52 ka enam tagasi ei tulnud. Nüüd näitab koguaeg 0 veakoodi, kuid sooja õhku ikkagi ei tule. Kas ongi lihtsalt mehhaaniliselt mõni klapp katki ja mootorid töötavad ilusasti ning seetõttu ka veakoodi ei näita?

Tänan, kui keegi oskab nõuga aidata.
Tänu hiljasaabunud talvele ei ole plaaniski lähiajal hakata auto armatuuri alla ronima. Kuid täheldasin sellist asja: kui kiirendada hoogsalt ja pöördeid kõrgeks ajada, kostub armatuuri alt vahel sellist vee kiiret vulisemist. Ta pole nagu mulisemine, vaid nagu kiirelt voolav jõgi. Ja siis viskab ka hea pahmaka sooja tuppa. Männikul paar tundi lumes-liivas mütates, sain salongi juba väga inimlikult palavaks. Kas see võib lõhnata juba salongiradika ummituse järgi?
Jeep Grand Cherokee 4,7 V8, 1999a.
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j

Postitus Postitas ibra »

Ma olen ka pannud tähele et kui autol roolivõim ei tööta, siis on kabiinis päris palav. On sul ikka jahutusvedelik normis ja õhku süsteemis ei ole?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Õli
Mudder
Postitusi: 87
Liitunud: L Nov 06, 2010 10:08 pm
Asukoht: Läänemaa

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j

Postitus Postitas Õli »

Mul kunagisel 5,9l Grandil oli kuulda ka kummalist mulinat-sulinat armatuuri all enne veepumba laiali lendamist.
Sama moodi, et pööretega lahmas sooja tuppa. Mäletamist mööda jahutusvedelik vaikselt kadus kuhugi, silmaga otseselt kuskilt
nire näha polnud, oli ka külm aeg ja ei viitsinud suurt tegeleda asjaga enne kui laiali läks :D
Kasutaja avatar
lahekas
Mudder
Postitusi: 58
Liitunud: L Dets 28, 2013 1:54 pm
Asukoht: Tallinn/Rakvere

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j

Postitus Postitas lahekas »

Jahutusvedelik on normis. Õhu kohta ei oska öelda. Kas koduste vahenditega on võimalik teda ka õhutada proovida?
Jeep Grand Cherokee 4,7 V8, 1999a.
ignar
Off Roader Wannabe
Postitusi: 24
Liitunud: P Juul 11, 2010 7:52 pm

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j

Postitus Postitas ignar »

Tere.
Minul ka oma Grandi kliimaga mure. Kõigil mure, et puhub ainult külma. Minul aga puhub ainult sooja, igas asendis ja olenemata valitud temperatuurist.
Kas võin ikkagi arvestada klappide remondiga?
Homme proovin veakoodid ära lugeda.
Kasutaja avatar
Milo78
Mudder
Postitusi: 89
Liitunud: E Mär 31, 2014 8:05 pm
Asukoht: Viimsi

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j

Postitus Postitas Milo78 »

Kuna talve tulekul avastasin siis jeep grand cherokee 2001 limited sama jama,et paremalt poolt tuleb ainult kuuma õhku ja viga näitas 16 = Right temperature door not responding. Soetasin siis Top Partsist Mopardi varuosana 158 tubrikut mõlemad klapid komplektis kusjuures tagumine ehk parempoolne klapp alumiinumsulamist ehk siis mitte enam plastikust-tubi mõttekäik Mopardi poolt. tehtud mõeldud, kuid lugu läheb edasi. Kui olin kirurgiliste instrumentidega teinud sisselõike kindalaekast avanes sootuks teine vaatepilt nimelt tagumine klapp oli täie tervise juures ülemises asendis ehk siis (HOT) asendis, mis andis mõista, et mootor on surnud. Teiseks sellises asendis tagumist klappi ilma vigastamatta kindalaeka poolt kätte saada suht võimatu- tagumine klapp siiski läks mul katki, mis teha pole proffesionaal... Samuti tuli lahendada probleem "Laredolikult" nimelt vahetasin uhke Mopardi varuosa poole odavama varuosa vastu 70 tubrikut Top Patsis maksis, ehk siis juhtimine läks ühe nupu peale ning kindalaeka poolne mootor hakkas liigutama mõlemat klappi korraga. Aga miks kirjutan nimelt foorumites kirjeldatakse 16 = Right temperature door not responding kui klapi purunemist, mina omalt poolt lisan, et kui tuleb kuuma õhku siis on pigem tegemist mootori koolemisega, kui külma võib arvestada katkise klapiga, siis peaks ka viskama vea 47 ja 52. Seega kui kellegil on sellest infost abi, siis pole ma tühja klõbistanud. Tervitades mägironijaid ja mudakolle :D
me oleme kõik targad tööpäeva lõpuni.
kontrolllask pähe vabastab teid probleemesetest küsimustest.
Kasutaja avatar
ricardo
Rock Crawler
Postitusi: 963
Liitunud: N Veebr 16, 2006 8:34 pm
Asukoht: Pärnu linn

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j

Postitus Postitas ricardo »

Aga kui kogu soojenduse korpus auto küljest ära võtta, kas lisaks salongiradikale tuleb ka kondiradikas lahti võtta?
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1168
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j

Postitus Postitas Ax »

Tuleb ka kliima torud lahti võtta. Hiljuti tegin selle nalja kõik läbi.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Kasutaja avatar
ricardo
Rock Crawler
Postitusi: 963
Liitunud: N Veebr 16, 2006 8:34 pm
Asukoht: Pärnu linn

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j

Postitus Postitas ricardo »

Milo78 kirjutas:Kuna talve tulekul avastasin siis jeep grand cherokee 2001 limited sama jama,et paremalt poolt tuleb ainult kuuma õhku ja viga näitas 16 = Right temperature door not responding. Soetasin siis Top Partsist Mopardi varuosana 158 tubrikut mõlemad klapid komplektis kusjuures tagumine ehk parempoolne klapp alumiinumsulamist ehk siis mitte enam plastikust-tubi mõttekäik Mopardi poolt. tehtud mõeldud, kuid lugu läheb edasi. Kui olin kirurgiliste instrumentidega teinud sisselõike kindalaekast avanes sootuks teine vaatepilt nimelt tagumine klapp oli täie tervise juures ülemises asendis ehk siis (HOT) asendis, mis andis mõista, et mootor on surnud. Teiseks sellises asendis tagumist klappi ilma vigastamatta kindalaeka poolt kätte saada suht võimatu- tagumine klapp siiski läks mul katki, mis teha pole proffesionaal... Samuti tuli lahendada probleem "Laredolikult" nimelt vahetasin uhke Mopardi varuosa poole odavama varuosa vastu 70 tubrikut Top Patsis maksis, ehk siis juhtimine läks ühe nupu peale ning kindalaeka poolne mootor hakkas liigutama mõlemat klappi korraga. Aga miks kirjutan nimelt foorumites kirjeldatakse 16 = Right temperature door not responding kui klapi purunemist, mina omalt poolt lisan, et kui tuleb kuuma õhku siis on pigem tegemist mootori koolemisega, kui külma võib arvestada katkise klapiga, siis peaks ka viskama vea 47 ja 52. Seega kui kellegil on sellest infost abi, siis pole ma tühja klõbistanud. Tervitades mägironijaid ja mudakolle :D
Tere
Saan aru et Top Partsist ja 70 euri eest? Oskad äkki öelda, mille järgi toode üles leiti ja kas letikaup või kuidas?. Ja kuidas sa selle topeltklapi paika said? Kas läbi "lukuaugu" või kogu kupatus auto küljest lauale võetud? Oli plaan võtta romulast klapid, aga nüüd loobusin kaheldes asja mõttekuses. Aga et auto sai eile töökojas laiali lammutatud, siis nüüd läks asjaga kiireks.
Kasutaja avatar
Milo78
Mudder
Postitusi: 89
Liitunud: E Mär 31, 2014 8:05 pm
Asukoht: Viimsi

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j

Postitus Postitas Milo78 »

ricardo kirjutas:
Milo78 kirjutas:Kuna talve tulekul avastasin siis jeep grand cherokee 2001 limited sama jama,et paremalt poolt tuleb ainult kuuma õhku ja viga näitas 16 = Right temperature door not responding. Soetasin siis Top Partsist Mopardi varuosana 158 tubrikut mõlemad klapid komplektis kusjuures tagumine ehk parempoolne klapp alumiinumsulamist ehk siis mitte enam plastikust-tubi mõttekäik Mopardi poolt. tehtud mõeldud, kuid lugu läheb edasi. Kui olin kirurgiliste instrumentidega teinud sisselõike kindalaekast avanes sootuks teine vaatepilt nimelt tagumine klapp oli täie tervise juures ülemises asendis ehk siis (HOT) asendis, mis andis mõista, et mootor on surnud. Teiseks sellises asendis tagumist klappi ilma vigastamatta kindalaeka poolt kätte saada suht võimatu- tagumine klapp siiski läks mul katki, mis teha pole proffesionaal... Samuti tuli lahendada probleem "Laredolikult" nimelt vahetasin uhke Mopardi varuosa poole odavama varuosa vastu 70 tubrikut Top Patsis maksis, ehk siis juhtimine läks ühe nupu peale ning kindalaeka poolne mootor hakkas liigutama mõlemat klappi korraga. Aga miks kirjutan nimelt foorumites kirjeldatakse 16 = Right temperature door not responding kui klapi purunemist, mina omalt poolt lisan, et kui tuleb kuuma õhku siis on pigem tegemist mootori koolemisega, kui külma võib arvestada katkise klapiga, siis peaks ka viskama vea 47 ja 52. Seega kui kellegil on sellest infost abi, siis pole ma tühja klõbistanud. Tervitades mägironijaid ja mudakolle :D
Tere
Saan aru et Top Partsist ja 70 euri eest? Oskad äkki öelda, mille järgi toode üles leiti ja kas letikaup või kuidas?. Ja kuidas sa selle topeltklapi paika said? Kas läbi "lukuaugu" või kogu kupatus auto küljest lauale võetud? Oli plaan võtta romulast klapid, aga nüüd loobusin kaheldes asja mõttekuses. Aga et auto sai eile töökojas laiali lammutatud, siis nüüd läks asjaga kiireks.
Mina vahetasin klapid kindalaeka kaudu uristades sinna augu. Topeltklapp on nii öelda ühe pika võlli peal, kahe klapivahelise vaheseina lõikad väiksemaks,(minu kompletil oli karbis olemas joonis juhistega kus ,kuipalju ja mida lõigata), kui lähened kindalaeka poolt et võtad karbist välja tõmbad ühe klapi otsast ära ja asetad esialgu võlli koos tagumise klapiga sisse hiljem lükkad teise klapi otsa ja ongi korras-töötab ainult esimese mootoriga-reguleerib juhipoolne "rubilnik" mõlemat klappi. Midagi keerulist ei olnud. Kohapeal oli Top Partsis kolm erinevat varianti 1. mopar originaal (klapid töötavad eraldi, 2.odav variant nagu mul ühe võllipeal kaks klappi töötavad koos tootekood DOR-902320 , 3. klapid koos korpusega-töötavad eraldi- aga tuleb kiskuda kogu süsteem laiali. Kui sa kiskusid täiesti laiali torpeedo maha ja kõik lahti siis sulle sobib 1 ja 3 variant, kui sisenesid kindalaekast ja tagumine mootor on töökorras siis kui tahad kahetsoonilist siis mopar, kui lahendad nagu mina, siis 2. Kui kaupa kohal ei ole võtab tellimine 10 päeva. Hinnad 1-158, 2- 70 ja 3- korpusega umbes 100 tubrikud-kui oled püsiklient -10%-need on püsikliendi hinnad mida kirjutasin siia. Käisin eelmine aasta oli kõik kolm laos olemas.
https://www.youtube.com/watch?v=8Pkw-bPSQCw
Tegin täpselt samamoodi väljaarvatud klappide parandus!
Viimati muutis Milo78, K Jaan 28, 2015 2:27 pm, muudetud 2 korda kokku.
me oleme kõik targad tööpäeva lõpuni.
kontrolllask pähe vabastab teid probleemesetest küsimustest.
Kasutaja avatar
ricardo
Rock Crawler
Postitusi: 963
Liitunud: N Veebr 16, 2006 8:34 pm
Asukoht: Pärnu linn

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j

Postitus Postitas ricardo »

Soojenduse korpus veel küljes, sest kliima sai alles sügisel täidetud ja ei tahaks tühjaks lasta. Sai Topist sama koodi, seega toode sobib. Armatuur kõik maha kistud, sest algul oli teine plaan. Arvestada tuleb sellega, et internetivideo mille link siin oli, on bensiinimootori oma ja variant et kõigega koos maha minul ei toiminud. Üleval esiakna pool olid lisaks neljale mutrile veel miskid mutrid/poldid mille jaoks tuli nahk maha võtta.
Kasutaja avatar
ricardo
Rock Crawler
Postitusi: 963
Liitunud: N Veebr 16, 2006 8:34 pm
Asukoht: Pärnu linn

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j

Postitus Postitas ricardo »

Veel küsimus. Kui tagumine mootor ok ja mõlemad klapid katki. Kas siis variant 2 puhul tuleb tagumise mootoriga midagi teha või jääb omasoodu toimetama?
Kasutaja avatar
Milo78
Mudder
Postitusi: 89
Liitunud: E Mär 31, 2014 8:05 pm
Asukoht: Viimsi

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j

Postitus Postitas Milo78 »

ricardo kirjutas:Veel küsimus. Kui tagumine mootor ok ja mõlemad klapid katki. Kas siis variant 2 puhul tuleb tagumise mootoriga midagi teha või jääb omasoodu toimetama?
Nr.2 variandil, mis mul on nii et tagumisele mootrile ei ole vaja midagi teha isegi valge plastikotsik jääb ilusti sinna alles- seda ei saagi otsast ära enne kui kõike laiali ei lammuta. Põhjus lihtne selle võlliots on tehtud parajalt suur, et ta liigub vabalt seal otsas ringi. Kui sul teine mootor toimetab, siis midagi hullu ei ole kui keerad nuppu siis lihtsalt peaks selle võlli sees tühjalt ringi käima.

NB! lisan veel et sobrasin natuke ajusopis ja leidsin ,et variant 2-es siiski paigaldus nägi nii välja, et (karbis klapid on võllipeal) vedasin mõlemad klapid võlli pealt maha ning siis lükkasin eest võlli august natuke sisse ning asetasin esimese klapi kohale ning lükkasin võlli kuni olin jõudnud teise klapi algusesse ning asetasin teise (tagumise klapi) oma kohale ning liigutasin niikaua võlli kun leidsin täpselt sama asendi nagu esimesel klapil ja lükkasin lõpuni(mõlemad klapid ühel kõrgusel).
Võlli otsast vaadatuna on viiskant kui ma ei eksi-nii et teise klapi õige asendi leidmine eriti raske olla ei saa.
me oleme kõik targad tööpäeva lõpuni.
kontrolllask pähe vabastab teid probleemesetest küsimustest.
lzv8q
Mudder
Postitusi: 79
Liitunud: T Aug 12, 2008 4:03 pm
Asukoht: Tartu

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j

Postitus Postitas lzv8q »

Tänane kogemus õhuklappide remondil. 2002 aasta 2,7 diisel mootoriga GC. Kahekesi läks 5-6 tundi koos klappide remondi ning nende mootori ja klapi vaheliste ühenduste remondiga. V8 mootoriga salongis kõik sama erinevus on ainult kapoti all.
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”