
Algaja küsimused: tõstepadjad? Hi-lift? Veniv köis?
Moderaator: Moderators
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 207
- Liitunud: L Juun 25, 2011 9:01 pm
- Asukoht: Mõngaste, telefon +372567890123
Re: Algaja küsimused: tõstepadjad? Hi-lift? Veniv köis?
See kõlab ikka natuke üle võlli paatoslikult ja oleks rohkem sobilik green peace'i või muu puudekallistajate pühakirjaks. No kuulge - autoga kunagi teelt maha ei keera, isegi teeservale mitte, lillekesele liiga ei tee, jalajälgi kamarale ei talla, jõekese sisse astun vaid puhta kummikuga, istun ja kuulan linnukeselaulu ning oja vulinat, kui oksakese murran, poetan pisara... Ja siis postitame pilte ja videosid, kus 37" ratastega 4" tõstega auto on vintsi abil läbi maakera veetud kusjuures auto on akendeni uppunud olnud kõik see aeg; räägime oksapesust, tundidepikkusest kaevamisest jne. Hallooo?
:):)

Re: Algaja küsimused: tõstepadjad? Hi-lift? Veniv köis?
kus siin loogikaviga on? sõidad ikka ju seal kus tee on (olnud), kui enne sind on sealt metsa välja veetud siis kaardi peal olev "tee" on õige ilma korral lihtsalt üks suur auk
#redneckengineeringestonia
Re: Algaja küsimused: tõstepadjad? Hi-lift? Veniv köis?
Uputajal on selles osas õigus, et tagantjärgi saaks enamikke hiliftimise situatsioone vältida ettenägelikult autot ehitades ja sõites. Kes nii osav veel ei ole, sellel läheb hilifti vahest ikka vaja. Kas lasta see sõbral metsa järgi tuua, või võtta ise kaasa, on juba maitse asi.
Re: Algaja küsimused: tõstepadjad? Hi-lift? Veniv köis?
Ütlen ühekorra veel kõige olulisema teguri KAAL.
Ega me ilmaasjata iga aasta pille ringi ei sae,või uusi ei ehita.Kaal mängib rolli nii 29",kui 40" rattaga samamoodi.Eriti läheb vedrustus sitemaks koos läbivusega.
Mõne mehe autot vaadates varustuse poolest,siis tuleb naer peale.Riiulid sees jne,teisel mehel pole töökojas ka niipalju asju
Edasi arutage ise mitu lifti ja mitu ratast kaasa vedada.Ega see.et kunagi on sidur metsas läinud,ei tähenda seda,et seda kaasas veaks
Vähema varustusega ongi vaja rohkem tööd teha kahe kõrva vahel
Ega me ilmaasjata iga aasta pille ringi ei sae,või uusi ei ehita.Kaal mängib rolli nii 29",kui 40" rattaga samamoodi.Eriti läheb vedrustus sitemaks koos läbivusega.
Mõne mehe autot vaadates varustuse poolest,siis tuleb naer peale.Riiulid sees jne,teisel mehel pole töökojas ka niipalju asju

Edasi arutage ise mitu lifti ja mitu ratast kaasa vedada.Ega see.et kunagi on sidur metsas läinud,ei tähenda seda,et seda kaasas veaks

Vähema varustusega ongi vaja rohkem tööd teha kahe kõrva vahel
Proto
53951597
53951597
- beginner
- True Softroader
- Postitusi: 1503
- Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
- Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu
Re: Algaja küsimused: tõstepadjad? Hi-lift? Veniv köis?
Et siis tavapärasele 31-33" rattaga linnakale pole rauda vaja juurde panna? Siiani on suhteliselt mõistlik tundunud, et tehakse stange koos vintsialuse ja tõmbeaasadega, originaalid ju irduvad
Põhjakaitsmete kohta ei tea midagi arvata, autot madalamaks ja raskemaks teevad need kindlasti. Või on härradel nägemus, kuidas neid asju teistmoodi peaks lahendama, et kaalu niipalju juurde ei tuleks?

Re: Algaja küsimused: tõstepadjad? Hi-lift? Veniv köis?
raud nagu iga teine asi........nii palju kui vaja, nii vähe kui võimalik......ma rohelisel vean küll hilifti, 35" tagavararatast ja tööriistakohvrit kaasas aga ei pannud ei katuseraami, küljeraudu ega tagavararatta hoidjat, seest kõik võimalik väljas ja kaalujaotusega mängisin ka võimaluste piires
Samas paljudel on maasturid ikkagi ka igapäevasõidukid, eks tuleb trajektoori hoolikalt valida ja mõelda paar korda kas tasub nina ees mülkasse paugutada
Samas paljudel on maasturid ikkagi ka igapäevasõidukid, eks tuleb trajektoori hoolikalt valida ja mõelda paar korda kas tasub nina ees mülkasse paugutada
#redneckengineeringestonia
Re: Algaja küsimused: tõstepadjad? Hi-lift? Veniv köis?
Oma sendid:
- Hilifti 8 a jooksul vaja ei läinud, kaasas oli. Tõste paigaldamisel kulus ära.
Aga hea tunne oli et kaasa loksus, tagataskus oli teadmine, et "kui" siis on võimalik auto p...tpidi tsivilisatsiooni tagasi kiskuda. Labidat näe ka ei läind vaja, olla teine aga ikka võiks.
- Rauad - soo peale "luike püüdma minnes" peab väga täpselt dieeti pidama, pool-dailydriveri, softroadimise ja kerge safari kontekstis pole see IMO primaarne. Linnaliikluses ja poe parklas on rauaring ütlemata mõnus asi, asja sest paarikümnest lisakilost. Trügimise peale ei liiguta kulmugi ja ma olen korduvalt ja mõnuga üle joonte parkinud tegelasi nii 5 cm vahega kinni parkinud (ise rangelt oma boksi jäädes) - minu poolest pangu telk üles, tehku suitsu või tagugu oma uks kapsarauaks vastu minu kuuti. Lisab sellise mõnusa pohuismimomendi, kokkuvõtvalt.
- Seroile kirjutan kahe käega alla, v.a. 1. punkt oli see viidatud Vaarmanni postitus vaimuhaigla seinalehte või kuhugi avanejate veebisaiti sobiv. Veekogu läbimine teelt välja sõitmata? Tõsiselt? Ma ei propageeri jõmlust, aga selline kirjatükk siia foorumisse on umbes sama mis õllesummeri vm oksefestivali kontekstis targutada õllekultuurist, metsikutest lambic-pärmidest, erinevate humalate mõjust ale-tüüpi õlledele jmt verbaalset onanismi viljeleda, omal 8. alekokk peos. Räägime asjadest otse ja õigete nimedega, siin saidil ei käi käpaliste huvilised ja näkivaatlejad.
- Kui juba tõsisemalt metsa minna, siis võiks kalavinskitesse või kummikutega asisesse vintsmani "investeerida" kes paljuks ei pea mülgastesse luurele minna. Jääb hunnik lolli lotot ära, et "tea kas meite rehvitollidest piisab ja on siin huvitav 50 või 150 cm".
P.S: uputaja, kui kade pole, räägi lähemalt oma trikist (tungita rehvivahetus)
Mul ei ühendagi ära praegu...
- Hilifti 8 a jooksul vaja ei läinud, kaasas oli. Tõste paigaldamisel kulus ära.

- Rauad - soo peale "luike püüdma minnes" peab väga täpselt dieeti pidama, pool-dailydriveri, softroadimise ja kerge safari kontekstis pole see IMO primaarne. Linnaliikluses ja poe parklas on rauaring ütlemata mõnus asi, asja sest paarikümnest lisakilost. Trügimise peale ei liiguta kulmugi ja ma olen korduvalt ja mõnuga üle joonte parkinud tegelasi nii 5 cm vahega kinni parkinud (ise rangelt oma boksi jäädes) - minu poolest pangu telk üles, tehku suitsu või tagugu oma uks kapsarauaks vastu minu kuuti. Lisab sellise mõnusa pohuismimomendi, kokkuvõtvalt.
- Seroile kirjutan kahe käega alla, v.a. 1. punkt oli see viidatud Vaarmanni postitus vaimuhaigla seinalehte või kuhugi avanejate veebisaiti sobiv. Veekogu läbimine teelt välja sõitmata? Tõsiselt? Ma ei propageeri jõmlust, aga selline kirjatükk siia foorumisse on umbes sama mis õllesummeri vm oksefestivali kontekstis targutada õllekultuurist, metsikutest lambic-pärmidest, erinevate humalate mõjust ale-tüüpi õlledele jmt verbaalset onanismi viljeleda, omal 8. alekokk peos. Räägime asjadest otse ja õigete nimedega, siin saidil ei käi käpaliste huvilised ja näkivaatlejad.
- Kui juba tõsisemalt metsa minna, siis võiks kalavinskitesse või kummikutega asisesse vintsmani "investeerida" kes paljuks ei pea mülgastesse luurele minna. Jääb hunnik lolli lotot ära, et "tea kas meite rehvitollidest piisab ja on siin huvitav 50 või 150 cm".
P.S: uputaja, kui kade pole, räägi lähemalt oma trikist (tungita rehvivahetus)

tegime pulli, aitab
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: Algaja küsimused: tõstepadjad? Hi-lift? Veniv köis?
Ega´s miskit keerulist polnud- plokk puusse ja valmis.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: Algaja küsimused: tõstepadjad? Hi-lift? Veniv köis?
[quote="uputaja"]Ega´s miskit keerulist polnud- plokk puusse ja valmis.[/quo
aga tagumise ratta vahetus esimese vintsiga? Tõstad kogu auto nagu tordikarbi üles?
aga tagumise ratta vahetus esimese vintsiga? Tõstad kogu auto nagu tordikarbi üles?
D4D+R6+V6
Re: Algaja küsimused: tõstepadjad? Hi-lift? Veniv köis?
Jah nagu MünhausenTarviR kirjutas:uputaja kirjutas:Ega´s miskit keerulist polnud- plokk puusse ja valmis.[/quo
aga tagumise ratta vahetus esimese vintsiga? Tõstad kogu auto nagu tordikarbi üles?

Re: Algaja küsimused: tõstepadjad? Hi-lift? Veniv köis?
Räägi sellest "Põhimõte sama nagu tahapoole vintsides ees oleva vintsiga" lähemalt.Maaks kirjutas:Jah nagu MünhausenTarviR kirjutas:uputaja kirjutas:Ega´s miskit keerulist polnud- plokk puusse ja valmis.[/quo
aga tagumise ratta vahetus esimese vintsiga? Tõstad kogu auto nagu tordikarbi üles?Tegelikult kah saab tõsta, isegi kui vints on ees. Põhimõte sama nagu tahapoole vintsides ees oleva vintsiga ainult tross võiks joosta ülevalt.
Re: Algaja küsimused: tõstepadjad? Hi-lift? Veniv köis?
Kui on 1 vints ja see asub juhuslikult taga siis eestpoolt tõmbad nagu tavaliselt ja tagapool kasutad plokiratast ehk vintsid läbi ploki.
Kui see 1 vints asub aga ees siis on soovitav ära lõhkuda ainult esisillal asuv rehv kuna tagumise vahetus läheb keeruliseks.
Nii lihtne see ongi.
Kui see 1 vints asub aga ees siis on soovitav ära lõhkuda ainult esisillal asuv rehv kuna tagumise vahetus läheb keeruliseks.
Nii lihtne see ongi.

HM Racing Team
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2652
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Algaja küsimused: tõstepadjad? Hi-lift? Veniv köis?
..Või auto näiteks kraavi nõnda ära parkida, et katkine rehv lendu jääb. Ja peale vahetust edasi iproviseerida auto kätte saamisega.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Algaja küsimused: tõstepadjad? Hi-lift? Veniv köis?
Neid õpetlikke videoid on päris paljuraunoh kirjutas:Räägi sellest "Põhimõte sama nagu tahapoole vintsides ees oleva vintsiga" lähemalt.Maaks kirjutas: Jah nagu MünhausenTegelikult kah saab tõsta, isegi kui vints on ees. Põhimõte sama nagu tahapoole vintsides ees oleva vintsiga ainult tross võiks joosta ülevalt.
http://youtu.be/FxP-Mjk23HA
http://youtu.be/_4tI3HtgdCY