2 mure mootoriga!
Moderaatorid: jr, Moderators
2 mure mootoriga!
mure selline, et kui patroli käima panan, siis käib ca 3-5 s väga hästi(olenemata kui külm väljas on) aga siis järsku hakkab mootor turtsuma ja käib ebaühtlaselt. samal ajal hakkab sumbutist tulema ka valget suitsu. nii käib umbes 3-5 min ja siis on kõik jälle normaalne. kas viga võib olla küttesüsteemis, et äkki si saa lihtsalt piisavalt kütust kätte või tõmbab õhku vahele? millest peaks hakkama üldse viga otsima?
teine mure on ka. peale viiamst pihustite kontrolli(Tartu Karla autos) jäid mootoril pöörded pikemaks ajaks peale. ehk kui gaasi anda ja siis lahti lasta, siis pöörded langevad aeglaselt ning mitte täiesti tühikäigule. tühikäigule langemise probleem on suure tõenäosusega gaasitrossist tingitud, kuna see on hädine. nemad selgitasid seda sellega, et pumbas on mingi asi kulunud või veits kinni jäänud, ning selle lahti saamiseks peab kasutama küttelisandit. kasutasin ka ja muutus paremaks küll aga siiski natukene aeglaselt langevad pöörded. oskab keeg äkki mõnda lahenust pakkuda? äkki on mõlemad probleemid omavahel seotud?
ette tänades,
Kaarel
teine mure on ka. peale viiamst pihustite kontrolli(Tartu Karla autos) jäid mootoril pöörded pikemaks ajaks peale. ehk kui gaasi anda ja siis lahti lasta, siis pöörded langevad aeglaselt ning mitte täiesti tühikäigule. tühikäigule langemise probleem on suure tõenäosusega gaasitrossist tingitud, kuna see on hädine. nemad selgitasid seda sellega, et pumbas on mingi asi kulunud või veits kinni jäänud, ning selle lahti saamiseks peab kasutama küttelisandit. kasutasin ka ja muutus paremaks küll aga siiski natukene aeglaselt langevad pöörded. oskab keeg äkki mõnda lahenust pakkuda? äkki on mõlemad probleemid omavahel seotud?
ette tänades,
Kaarel
Offroadiga tegelnud alates 2006.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4499
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
mure selline, et kui patroli käima panan, siis käib ca 3-5 s väga hästi(olenemata kui külm väljas on) aga siis järsku hakkab mootor turtsuma ja käib ebaühtlaselt. samal ajal hakkab sumbutist tulema ka valget suitsu. nii käib umbes 3-5 min ja siis on kõik jälle normaalne.
Miu oma käitub täpselt samamoodi
Miu oma käitub täpselt samamoodi
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Valge suits : 1) Külm mootor (päris külmalt ja väga suurte mootoritega on see jah..), vesi kütuses, Vahejahuti lekib (ehk vesi põletusõhus).
Minu Patrull sellist nalja ei teinud, kui käivitus, siis tiksus ilusti. Rohkem oli häda selllega, et alla -15 tahtis pikemat käiamist, enne kui käima jäi
Minu Patrull sellist nalja ei teinud, kui käivitus, siis tiksus ilusti. Rohkem oli häda selllega, et alla -15 tahtis pikemat käiamist, enne kui käima jäi
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4499
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Jahutusvedeliku tase on ikka ja alati normis? Vähemaks ei lähe? Jah, tegelikult külma ilmaga on raske valget suitsu eristada, kas ta on vesi silindris või kondens summutis.
Aga et pihustid tehti korda? Ja peale seda jamab ... ehk on pump lihtsalt kulunud ja külmast peast on raske läbi pihustite NÜÜD õige surve juures kütet suruda.
Aga et pihustid tehti korda? Ja peale seda jamab ... ehk on pump lihtsalt kulunud ja külmast peast on raske läbi pihustite NÜÜD õige surve juures kütet suruda.
+372 5028488
Jahutusvedeliku peaks saama kindlaks teha maitse järgi. Kui paned käe (töötava mootoriga) sumpsi taha ja käele jäänud vedelik on maitstes magus, siis on tegu jahutusvedelikuga.
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: 2 mure mootoriga!
Esimene viga jah kas küünaldes (ühenda kontroll-lamp küünalde ahelasse, peale mootori käivitumist peab lamp mõnekümneks sekundiks hõõguma jääma) või siis saab masin seistes õhku. Kontrolli etteandevoolikute ühendusi, etteandepumba tutside ja filtri kinnitust.casca kirjutas:mure selline, et kui patroli käima panan, siis käib ca 3-5 s väga hästi(olenemata kui külm väljas on) aga siis järsku hakkab mootor turtsuma ja käib ebaühtlaselt. samal ajal hakkab sumbutist tulema ka valget suitsu. nii käib umbes 3-5 min ja siis on kõik jälle normaalne. kas viga võib olla küttesüsteemis, et äkki si saa lihtsalt piisavalt kütust kätte või tõmbab õhku vahele? millest peaks hakkama üldse viga otsima?
teine mure on ka. peale viiamst pihustite kontrolli(Tartu Karla autos) jäid mootoril pöörded pikemaks ajaks peale. ehk kui gaasi anda ja siis lahti lasta, siis pöörded langevad aeglaselt ning mitte täiesti tühikäigule. tühikäigule langemise probleem on suure tõenäosusega gaasitrossist tingitud, kuna see on hädine. nemad selgitasid seda sellega, et pumbas on mingi asi kulunud või veits kinni jäänud, ning selle lahti saamiseks peab kasutama küttelisandit. kasutasin ka ja muutus paremaks küll aga siiski natukene aeglaselt langevad pöörded. oskab keeg äkki mõnda lahenust pakkuda? äkki on mõlemad probleemid omavahel seotud?
ette tänades,
Kaarel
Ja karla auto võib persse minna oma jutuga, nad oskavad alati lihtsale asjale keerulise lahenduse leida
Re: 2 mure mootoriga!
[quote="casca"]mure selline, et kui patroli käima panan, siis käib ca 3-5 s väga hästi(olenemata kui külm väljas on) aga siis järsku hakkab mootor turtsuma ja käib ebaühtlaselt. samal ajal hakkab sumbutist tulema ka valget suitsu. nii käib umbes 3-5 min ja siis on kõik jälle normaalne. kas viga võib olla küttesüsteemis, et äkki si saa lihtsalt piisavalt kütust kätte või tõmbab õhku vahele? millest peaks hakkama üldse viga otsima?
isakese jutt õige, vaata eelsüüte releed , selle väljalülimise aega. Aga kontrolllida saad ka nii, et kui mootori siis uuesti seisma jätad ja kohe uuesti käivitad ja asi on normis uuesti ca 5 sek? Kui nii, siis ilmselt stabiilne kuni eelsüüte küünlad töös.
Valge suits on süttimata diiselküte, tavaliselt väiksem pihusti viga külma mootoriga, veidi soojenedes kaob, sest siis surve suureneb ja põlemine paraneb. Vahel võib aidata.. krt oli üks küttelisand, nimi ei tule meelde, USA värk oli.
isakese jutt õige, vaata eelsüüte releed , selle väljalülimise aega. Aga kontrolllida saad ka nii, et kui mootori siis uuesti seisma jätad ja kohe uuesti käivitad ja asi on normis uuesti ca 5 sek? Kui nii, siis ilmselt stabiilne kuni eelsüüte küünlad töös.
Valge suits on süttimata diiselküte, tavaliselt väiksem pihusti viga külma mootoriga, veidi soojenedes kaob, sest siis surve suureneb ja põlemine paraneb. Vahel võib aidata.. krt oli üks küttelisand, nimi ei tule meelde, USA värk oli.
Mõtlesin survet silindris. Pumbas asi muidugi soojenedes võib langeda, aga kui juba sealt viga, siis ei tohiks paari minutiga asi paraneda.jr kirjutas:Soojast peast võib surve pumbas hoopis väheneda, kuna pump on hõre ja kütus läheb soojaga vedelamaks. See on näiteks üheks põhjuseks 6.2 diislite juures, miks mootor ei käivitu soojast peast koheselt vaid tahab meeletut käiamist ja head pööret käivitamisel.
Re: 2 mure mootoriga!
Suured tänud vastuste eest. Pöörete probleem laheneski selle vooliku otste pingutamisega ja siin ei olnudki Karla auto süüdi, vaid ise, kuna kunagi sai mootorit lammutatud ja kokkupanemisel ei keeranud piisavalt tugevalt kinni. Küünalde releed ei ole kahjuks jõudnud veel kontrollida.isakene kirjutas: Ja karla auto võib persse minna oma jutuga, nad oskavad alati lihtsale asjale keerulise lahenduse leidaGaasitrossi saad lihtsalt kontrollida, selleks on vaja õhupuhasti maha võtta ja vaadata, kas gaasitrossi liigutatav siiber sisselaskekollektoris sulgub korralikult. Kui ei, siis on järgmine töö vaakumvoolikute ja nende kinnituste kontroll (vabalthingaval mootoril paarisvoolikud kollektorist kõrgsurvepumpa, turbol üks voolik) võib juhtuda et karla auto kärss on lihtsalt jätnud mõne kinnituse lahti. Edasi tuleb juba kütusepumba otsas asuvate regulaatorite kallale minna, see on keerulisem lugu, aga tehtav. Aga kütuselisand siin küll kuidagimoodi aidata ei saa, sest pöörete reguleerimine käib kütusest nüüd küll kaugelt eraldi.
Offroadiga tegelnud alates 2006.