v6sa kirjutas:Huvitav, kas Tanel reageerib sama ägedalt ja resoluutselt ka siis, kui ametnik juhtub tõlgendama kodaniku kasuks?

Riigistruktuuridel-asutustel ja kodanikel on üks põhimõtteline vahe - esimeste olemus on määratletud ja sätestatud lubatud tegevuste ja kohustustega (põhimäärus ja seadusandlikud aktid), nö. whitelist, kõik muu taidlus on keelatud. Teised teevad kõike mis pähe tuleb, v.a. mis on otsesõnu keelatud. Blacklist tüüpi regulatsioon.
ARK tehnoülevaataja, riigivõimu teostajana, EI TOHI tulla kontrollima, ega sul aias (mittekultuur)kanepit kasva. Sina kui kodanik TOHID oma aias kasvatada praktiliselt kõike peale joovastava kanepi. V-o mingid võõrliikide teemad ka mida ma ei valda. Aga rukis, kaer ja kultuurselt peenrasse külvatud malts ei ole isegi aedlinnaosas ette nähtud naabrite kõõrdpilkudest enamat tähelepanu teenima. Mõistad?
Juhul kui selgelt, põhjendatult ja üheselt arusaadavalt keelatud pole, tulebki kodaniku kasuks tõlgendada. Kõik.
v6sa kirjutas:Kas Tanel on püstist rooli nupust kruttinud? Paksus talvejopes ka? Mina olen, Hiluxil ja pean toonase kogemuse alusel kaunikesti ebamugavaks igapäevaliikluses. Käru tagurdada oli muidugi hea. Aga käru ma tagurdasin vaid 10% roolisistutud ajast... Ning see nupp oskas küll jopehõlma taha hakata...

Kaheksa aastat sai wrankut peetud. Sai isegi maanteel nupuga roolitud vahel, käsi süles ja näpuotstega miniatuursed suunakorrigeerimised siis.
Minu pakkumine mõistliku piletiraha suhtes on jõus, ka Sinule.
v6sa kirjutas:Aga võrrelda liikuvalt roolilt väljaturritavat roolinuppu rooli taga paiknevate kangidega - selle peale annab ikka tulla... No ei ole kusagilt võrdselt kättesaadavad ju.

Minu arvates on see vidin:
üsna 1:1 samal pulgal roolinupuga igasuguse ehete ja varrukate koha pealt.
Ne panimõmm, sõnaga. Ärge tegelege pseudoprobleemidega ja hakake näiteks parema käe reegli eirajaid ja talvel "laskeavadega" sõitvaid tankiste kottima, ei jõua seda raha riigieelarvesse ära panna... Selle asemel vahitakse silm pulkas tulede referentsarve ja kustuti kleepse.
Ma ei tea kas see puhub pilli või ei, mul isiklikult oli nupp "poole viie" peal umbes. Leidsin nii mugavaima olema. Lappamiseks läks siis oli paremal käel kohe võtta, tavaliikluses/ülevalt rooli haaramise kontekstis ei tehta reeglina ju isegi veerandit pööret. Loomulikult peab klambri raadius rooli omale vastama ja sellele sobima... ja no taha a la 3 cm polti turritama jättes - ma ei tea tõesti. Sõrmi ei veristanud selle setupiga ära omal?
Teatud poindi sain ma siit vestlusest kätte - ju siis tõesti on võimalik nuppu nii installida et hiljem häda majas. Samas, endale jamad kaela on võimalik ka rattavahetusega saada. Ära keelamine pole universaalne lahendus - mootorsõiduki kui kõrgema ohuallika valdajal lihtsalt ei ole õigust lõpuni loll olla, ise peab ka oma tegevust kontrollima ja endale aru andma.
P.S: Viidet seadusandlikule aktile ootan endiselt.