esikardaani liigend tuline
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
esikardaani liigend tuline
head uut aastat kõigile
tegemist 2000 a GC ga ja probleem hakkas peale originaali vahetust.esimene läks 20 km läbimisel õhtule ja uus läheb kuumaks ,isegi külavaheteel rahulikult sõites .
autole tehtud 2´´ tõste ja kui see aasta tagasi tehti ega ise alla ei vaadanud ja võibolla oli juba siis midagi valesti.lihtsalt vana liigend oli nii palju kulunud et lasi veel a10tuh km läbida.
kui vaadata küljelt kardaani siis vahekasti ühendus justkui liiga suure nurga all.(põhjus ehk 2´´tõste,aga foorumis kõik väidavad et kõik tehase settingud ok selleks).nurk selline et isegi auto normaalasendis kaitsekummi klamber käib vastu välimist kaitsekummi kinnitust.(segane lause aga teadjad saavad aru.) Kui sedasi 100km läbida ,siis tõenäoliselt kumm katki,määre väljas ja liigend õhtal.Liigend ostes ikka väga tihe et kätevahel polevõimalik liigutada.kardaan kruustangide vahele, määret kuulide vahele ja mingi jõuga hakkas liikuma.
kuumaks läheb ainult liigend,vahekast ok ja ka flants mis läheb vahekasti ok.
mida nüüd siis kontrollida?
tegemist 2000 a GC ga ja probleem hakkas peale originaali vahetust.esimene läks 20 km läbimisel õhtule ja uus läheb kuumaks ,isegi külavaheteel rahulikult sõites .
autole tehtud 2´´ tõste ja kui see aasta tagasi tehti ega ise alla ei vaadanud ja võibolla oli juba siis midagi valesti.lihtsalt vana liigend oli nii palju kulunud et lasi veel a10tuh km läbida.
kui vaadata küljelt kardaani siis vahekasti ühendus justkui liiga suure nurga all.(põhjus ehk 2´´tõste,aga foorumis kõik väidavad et kõik tehase settingud ok selleks).nurk selline et isegi auto normaalasendis kaitsekummi klamber käib vastu välimist kaitsekummi kinnitust.(segane lause aga teadjad saavad aru.) Kui sedasi 100km läbida ,siis tõenäoliselt kumm katki,määre väljas ja liigend õhtal.Liigend ostes ikka väga tihe et kätevahel polevõimalik liigutada.kardaan kruustangide vahele, määret kuulide vahele ja mingi jõuga hakkas liikuma.
kuumaks läheb ainult liigend,vahekast ok ja ka flants mis läheb vahekasti ok.
mida nüüd siis kontrollida?
Re: esikardaani liigend tuline
Kui eelmisi teemasid vaadata, siis sul siiski 2006 aasta GC mitte 2000. Konstuktsioonid esisillas erinevad
Selle mudeli tõstmise puhul esiotsas esi-reduktori ja vahekasti vahelise kardaani nugad ei tohiks muutuda, eeldades, et vedrupüstkutele adapterid vaid lisatud.
Kuidas on aga esi-differentsiaali kinnitus-kummipukside seisukord. Kinnitub see peaaegu jäikalt kere külge. Ehk midagi järgi andnud ning nugad kaugused pisut õigest asendidt mööda. Kuigi sellisel juhul peaks paigalt startides head kolksu kuulma.
Selle mudeli tõstmise puhul esiotsas esi-reduktori ja vahekasti vahelise kardaani nugad ei tohiks muutuda, eeldades, et vedrupüstkutele adapterid vaid lisatud.
Kuidas on aga esi-differentsiaali kinnitus-kummipukside seisukord. Kinnitub see peaaegu jäikalt kere külge. Ehk midagi järgi andnud ning nugad kaugused pisut õigest asendidt mööda. Kuigi sellisel juhul peaks paigalt startides head kolksu kuulma.
Grand Cherokee WH 3.0CRD: veljeadapterid 1", A/T rehvid 245/75R17 [/i]
Re: esikardaani liigend tuline
autoks ikkagai 2000a.Kuna vanas teemas olid sarnased asjad siis lisasin sinna lihtsalt küsimused.
minul algas kogu teema samuti sellest et esisillas imelik heli.peale liigendi vahetust oli 20 km ok ja edasi juba...
minul algas kogu teema samuti sellest et esisillas imelik heli.peale liigendi vahetust oli 20 km ok ja edasi juba...
Re: esikardaani liigend tuline
2" tõste teeb kardaani nurga natuke järsemaks, kuid ei tohiks oluliselt muuta liigendi ja selle katte vastupidavust. Kas esisilla puksid on korras ja vardad sirged? Kui seal midagi valesti, siis silla nurk muutub ning samuti ka kardaani nurk läheb suuremaks.
Yukon
ex: GC 2.7 CRD 2"lift
ex: GC 2.7 CRD 2"lift
Re: esikardaani liigend tuline
silla puksid justkui ok,kodusel teel muidugi 100% ei saa kindel olla aga heebliga murdes tundub ok.
silmaga vaadates tundub nagu vahekast oleks lääpas tahapoole, allpool mingit patja ega asja tal pole . kas võib olla mingi käigukasti padi üleval mis ka vahekasti peaks hoidma paralleelselt raamiga.kui vahekast sedasi lääpas siis venitab nagu kardaani ja nurk muutub ka.
silmaga vaadates tundub nagu vahekast oleks lääpas tahapoole, allpool mingit patja ega asja tal pole . kas võib olla mingi käigukasti padi üleval mis ka vahekasti peaks hoidma paralleelselt raamiga.kui vahekast sedasi lääpas siis venitab nagu kardaani ja nurk muutub ka.
Re: esikardaani liigend tuline
Mul 1999 aasta GC 4,7 mootoriga ja sellel on käigukasti all padi olemas( käigukasti tagumise otsa ja tala vahel). Sai ka tehtud 2 tolli tõste sõidetud umbes 5000 km peale seda ja midagi laiali pole läinid. Samas pole ka seda risti peale sõitu katsunud nii, et kuumenemists ei oska kommenteerida.
Re: esikardaani liigend tuline
viisin auto just ühe tuttava juurde kes lubas uurida asja. hetkel ei saa kontrollida ka kas see padi seal alles,äkki olen midagi alt ära kaotanud... ja sellest kogu jama.
Re: esikardaani liigend tuline
no nii,uuritud ja puuritud ja viga justkui polekski.
silla puksid üle kontrollitud (ülevatuspunktis kõigutatud ja venitatud),ainuke mis näitas vigast on tagasilla ülemine puks mis on horisontaal asendis.vasakpoolne sumbutaja püti taga tundus ok.
küsitud veel remondimehelt kes arvas et tõstepuksid liiast ja sellepärast justkui kardaan lühike ja nurk samuti vale.väike võimalus on ,et kui auto eelmine omanik on vahetanud esivedrud millegi mitteoriginaali vastu ja sellest 2´´ tõste liiast.
hetkel mõistus otsas, mootori padjad justkui ok.käigukasti padi on nagu venitatud mootori poole kaldu ülevalt.
silla puksid üle kontrollitud (ülevatuspunktis kõigutatud ja venitatud),ainuke mis näitas vigast on tagasilla ülemine puks mis on horisontaal asendis.vasakpoolne sumbutaja püti taga tundus ok.
küsitud veel remondimehelt kes arvas et tõstepuksid liiast ja sellepärast justkui kardaan lühike ja nurk samuti vale.väike võimalus on ,et kui auto eelmine omanik on vahetanud esivedrud millegi mitteoriginaali vastu ja sellest 2´´ tõste liiast.
hetkel mõistus otsas, mootori padjad justkui ok.käigukasti padi on nagu venitatud mootori poole kaldu ülevalt.
- saaremaaendel
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 100
- Liitunud: R Nov 28, 2014 8:40 pm
Re: esikardaani liigend tuline
kui õieti aru sain läeb kardaani rist kuumaks.rist on persses lihtsalt.olenemata nurgast ei tohiks sellist hõõrdumist olla et tulitab.Pane uus rist ja korralikult.Soovitav on neid ka määrida vahest.
5230678
Re: esikardaani liigend tuline
Sa mõtled niimoodi või? http://www.upload.ee/image/4451070/picture_027.jpg Liiga tihedad püsikad kuumenevadki, ära põe, peaasi et määre sees püsib. Eks see jälle mingi odav hiina püsikas ole.Korralikku peab saama kardaani otsas käega liigutada.käigukasti padi on nagu venitatud mootori poole kaldu ülevalt.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: esikardaani liigend tuline
sedamoodi ta paistab jah. saarlasele niipalju et pole ristid vaid liigendid ja uued koos määrdega paigaldatud.
proovin homme valges vahekastist pildi teha.minu arust lligalt lääpas tagasilla poole ja kui kardaan külge panna siis ongi nurk liiga suur.hetkel maastur tagaveoline
proovin homme valges vahekastist pildi teha.minu arust lligalt lääpas tagasilla poole ja kui kardaan külge panna siis ongi nurk liiga suur.hetkel maastur tagaveoline
Re: esikardaani liigend tuline
Kuskilt kõrva jäänud, et kui liialt määret toppida sinna siis hakkab ka kuumenema.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535
Re: esikardaani liigend tuline
Ära usu külajutte.agent007 kirjutas:Kuskilt kõrva jäänud, et kui liialt määret toppida sinna siis hakkab ka kuumenema.

Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: esikardaani liigend tuline
ok!ibra kirjutas:Ära usu külajutte.agent007 kirjutas:Kuskilt kõrva jäänud, et kui liialt määret toppida sinna siis hakkab ka kuumenema.

Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535
Re: esikardaani liigend tuline
kuna ülevaatusel ja muudel vaatlustel mingit vigast kohta ei tuvastatud siis oli mõte ete teeks neid tõstepukse lühemaks. igaks juhuks vaatasin crownpartsi lehelt veelkord paigaldusjuhendit ja seal näitab et tagumised lähevad alla silla peale ja esimesed üles.meister kes minu autole paigaldas pani tagumised üles,kuigi ega vist suurt vahet pole. täna siis sai auto üles tõstetud ja esisilla tõstepuksidele olid paigaldaja poolt jäetud ka originaal puksid.seega tõste mitte 2´´ vaid 3 sai need vahelt väljakistud ja natuke läks kardaani nurk paremaks.peale 25km läbimist siiski liigend tuline.kuna paigaldatud sai mitte originaal siis võibolla sellest.
paigaldan ette veel vintsi et raskust juurde ja sellega peaks kardaani nurk veelgi paremaks minema.
paigaldan ette veel vintsi et raskust juurde ja sellega peaks kardaani nurk veelgi paremaks minema.