Y61 - jõudu pole - vana nali!?
Moderaatorid: jr, Moderators
Re: Y61 - jõudu pole - vana nali!?
Mul algas kah see jama järgmisel hommikul ,eelmisel päeval sai kimatud mööda teeremonte! Restaureerisin torustiku vahetasin lugeja jne!
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834
Re: Y61 - jõudu pole - vana nali!?
Mul esines jõu nälg, kui sõitsin madalatel pööretel ja järsult pedaali põhja lükkasin. Poos hinge täitsa kinni. Viga tuli välja lõpuks, kui päris teepeale jäin
Käisin Akukeskuses, poisid äratasid aku ellu ja kõik mured lahenesid sellega
Ennem muidugi jõudsin paljuid tüüdata ja kõik kehitasid õlgu.
Käisin Akukeskuses, poisid äratasid aku ellu ja kõik mured lahenesid sellega
Ennem muidugi jõudsin paljuid tüüdata ja kõik kehitasid õlgu.
Uued rehvid ja veljed Rehviparadiis.eu 
Re: Y61 - jõudu pole - vana nali!?
kus kurat siin loogika on?
---------------------------------------------------------
2003 aasta automaat Y61 juppideks!
2003 aasta automaat Y61 juppideks!
- Roostekoll
- Fitting 38"
- Postitusi: 391
- Liitunud: K Juul 31, 2013 9:24 pm
- Asukoht: Tallinnacundimeesükskorsakov
Re: Y61 - jõudu pole - vana nali!?
No kui akus nii palju pauku sees, et raadio ka vait jääb, siis peabki ta lihtsalt tee peale välja koolema. Sellisel juhul ei aitagi ei pedaali litsumine ega serbiakeelne sõim.
Mul aitas selle vea vastu geneka remont.
Samas kui starterit jaksab ringi vedada, siis pole asi selles. Korrektsem oleks ikka juurdetekitatud veakoodid sirgeks triikida ja siis edasi hakata vaatama, nagu juba mainiti.
Mul aitas selle vea vastu geneka remont.
Samas kui starterit jaksab ringi vedada, siis pole asi selles. Korrektsem oleks ikka juurdetekitatud veakoodid sirgeks triikida ja siis edasi hakata vaatama, nagu juba mainiti.
Trolle pole olemas
Re: Y61 - jõudu pole - vana nali!?
Loogika oli ilmselt kuskil seal, kus pedaali põhja litsudes elektrit rohkem vaja oli. Pold elektrit piisavalt ja mootor ei osand kiirendada? Aku oli pika seismisega tiba pekkis, ehk ei talletanud piisavalt voolu.
See kõik on järeldus... Sain nii sõidetud ca kuu ja keegi ei suutnud kinni võtta milles asi võix olla, kuni peale mitmendat käivitust aku nõrgaks jäi ja oodata tuli sõpra juhtmetega. Peale aku remonti on kõik anomaaliad kadunud.
See kõik on järeldus... Sain nii sõidetud ca kuu ja keegi ei suutnud kinni võtta milles asi võix olla, kuni peale mitmendat käivitust aku nõrgaks jäi ja oodata tuli sõpra juhtmetega. Peale aku remonti on kõik anomaaliad kadunud.
Uued rehvid ja veljed Rehviparadiis.eu 
Re: Y61 - jõudu pole - vana nali!?
Sain aega lähemalt uurida. Panin kütusele kapoti alla lisapaagi. Uued sümptomid - kliima võtab kenasti taha aga kui paned käigu sisse, siis mootor pöördesse ei lähe. Tagurpidi käik veel töötab kuidagi aga edasi ei taha liikuda. Kas see võiks olla seotud hoopis käigukastiga? Nüüd meenub veel, et viimasel ajal sõites hakkas turbiini lukusti vaikselt otsi andma. Kas on võimalik, et miski käigukasti kamm ei luba käik sees pöördeid üles võtta?
Kes oleks parim diagnostik sellele probleemile kui Fakto kõrvale jätta?
Kes oleks parim diagnostik sellele probleemile kui Fakto kõrvale jätta?
---------------------------------------------------------
2003 aasta automaat Y61 juppideks!
2003 aasta automaat Y61 juppideks!
-
maksipoiss
- Rock Crawler
- Postitusi: 750
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: Y61 - jõudu pole - vana nali!?
Lätis Cesises (oli vist) selline asutus nagu Recro on võtnud automaatkastide remondi kohe suuremalt ette. Neil olemas ka eestikeelne netileht, sealt võimalik oma kasti kohta juba lähemalt uurida.sirr kirjutas:Sain aega lähemalt uurida. Panin kütusele kapoti alla lisapaagi. Uued sümptomid - kliima võtab kenasti taha aga kui paned käigu sisse, siis mootor pöördesse ei lähe. Tagurpidi käik veel töötab kuidagi aga edasi ei taha liikuda. Kas see võiks olla seotud hoopis käigukastiga? Nüüd meenub veel, et viimasel ajal sõites hakkas turbiini lukusti vaikselt otsi andma. Kas on võimalik, et miski käigukasti kamm ei luba käik sees pöördeid üles võtta?
Kes oleks parim diagnostik sellele probleemile kui Fakto kõrvale jätta?
Re: Y61 - jõudu pole - vana nali!?
Sain aega lõpuks auto Faktosse viia - kiirelt tuvastati, et õhulugeja on tummahammas. uus õhulugeja (kahjuks originaal - B-d ei sootitatud mingil juhul) ja auto sõidab mis kulda.
---------------------------------------------------------
2003 aasta automaat Y61 juppideks!
2003 aasta automaat Y61 juppideks!
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Y61 - jõudu pole - vana nali!?
Ja samas kirjutasid enne sellist juttu?sirr kirjutas:Sain aega lõpuks auto Faktosse viia - kiirelt tuvastati, et õhulugeja on tummahammas. uus õhulugeja (kahjuks originaal - B-d ei sootitatud mingil juhul) ja auto sõidab mis kulda.
sirr kirjutas: 2) Kui kahtlustada õhulugejat, siis kas see mitte ei hakka mootorile infot andma alles mootori soojenedes ehk kui külmalt mootor koormuse tekkides välja sureb, on kala siiski mujal kui lugejas? Samas pole vahet kas lugeja juhe on ühendatud või mitte...
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2652
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Y61 - jõudu pole - vana nali!?
Tiit , mis seal vahet on ?
Kõik said targemaks. Ja selleks see foorum ongi.
Kõik said targemaks. Ja selleks see foorum ongi.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Y61 - jõudu pole - vana nali!?
Kõik õige! Kuid imestama pani, et enne prooviti ju lahtiühendatud lugejaga ja siis selgus majja ei tulnud?helar kirjutas:Tiit , mis seal vahet on ?
Kõik said targemaks. Ja selleks see foorum ongi.