Gaz 704 hankimine

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2479
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Gaz 704 hankimine

Postitus Postitas v6sa »

maksipoiss kirjutas:Mul maal metsast puude toomiseks mingi raibe mida vana nimetab "mossehaagiseks", sellel ka päris korralikud vedrupakid ja plekk võrreldes selle zubrjonokiga :roll: .
Just-just: mälu järgi.

Palju neid lappimata-täendamata nõukaaegseid haagiseid enam järgi ikka on...

Subrikulised (täitsa sõltumata tootnud tehasest) on sisuliselt raamita haagised. Too painutatud profiil, mis seob tiislit sillaga, ei ole ju Raam. Teisipidi võttes: lubatud 400 kilo kannab maanteel kenasti ära;)

Võrdluseks: palju UAZhaagse tühimass on?
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Kasutaja avatar
uljanov
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: E Veebr 26, 2007 4:01 pm

Re: Gaz 704 hankimine

Postitus Postitas uljanov »

v6sa kirjutas:
maksipoiss kirjutas:Mul maal metsast puude toomiseks mingi raibe mida vana nimetab "mossehaagiseks", sellel ka päris korralikud vedrupakid ja plekk võrreldes selle zubrjonokiga :roll: .
Just-just: mälu järgi.

Palju neid lappimata-täendamata nõukaaegseid haagiseid enam järgi ikka on...

Subrikulised (täitsa sõltumata tootnud tehasest) on sisuliselt raamita haagised. Too painutatud profiil, mis seob tiislit sillaga, ei ole ju Raam. Teisipidi võttes: lubatud 400 kilo kannab maanteel kenasti ära;)

Võrdluseks: palju UAZhaagse tühimass on?
Minul on passi märgitud UAZ8109 tühimassiks 300kg ja täismass 800kg
Mahno
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 188
Liitunud: R Sept 09, 2005 2:48 pm
Asukoht: Tallinn-Harju

Re: Gaz 704 hankimine

Postitus Postitas Mahno »

Mul on see MMZ käru. Veidi suurem kui zubrik, aga samamoodi suht õrna raamiga. Raam on tal igatahes enne mind sujuvaks banaaniks ülekoorma all väänatud. Aga kui arvestada, mis tehas passi kirjutas, on sellel õrnal plekil varu rohkem kui küll inseneri poolt antud.

Igatahes kui tahta asfaldi peal asju vedada, siis 10x ennem respo-tiki käru, kui venelane. Metsas teine jutt.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17417
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Gaz 704 hankimine

Postitus Postitas Landy »

GAZ-704 ja UAZ-8109 haagiste võrdlus ning tehnilised andmed:
http://www.uaz.rustina.cz/GAZ704.htm

Peate arvestama, et NSVL-is toodeti asju kahehle erinevale sihtrühmale:
1. Armee - Sõjatööstus sai alati kõige kvaliteetsema terase ja muud materajalid. Kõik asjad projekteeritija toodeti väga suure tugevus varuga, et loll soldat seda niisama lihtslat katki ei teeks.
2. Tsiviilaksutus - see töötsus oli teisejärguline kõrvalharu e. kõik see, mis armee vajadustest ja tootmisest üle jäi.

UAZ /GAZ haagised on militaarhaagised ja on juba eos projekteeritud nii, et ka kahekordsel ülekoormamisel midagi ei juhtusk.
Sõjaolukorras ei loe keegi kilogramme, laoatkse tavaari (näiteks laskemoona kastid) peal nii palju,kui mahub ja väike kuhi ka veel otsa.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Gaz 704 hankimine

Postitus Postitas tarmo »

Zubrikud on õrna raamiga küll, see on tõsi. Küll aga on nad heaks toorikuks käru ehitamisel, kui on soov või vajadus midagi erilist saada. Seda eeldusel, et käru on juba arvel (jääb ära kallis registreerimise tasu) ja et VIN koodi kandev raamikonstruktsioon säilib.

Näiteks ise tegin zubrikust sellise:

Pilt
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: Gaz 704 hankimine

Postitus Postitas ibra »

UAZ /GAZ haagised on militaarhaagised ja on juba eos projekteeritud nii, et ka kahekordsel ülekoormamisel midagi ei juhtusk.
Sõjaolukorras ei loe keegi kilogramme, laoatkse tavaari (näiteks laskemoona kastid) peal nii palju,kui mahub ja väike kuhi ka veel otsa.
See polnud mitte ainult militaarhaagistel, vaid ka teistel. Näiteks tegi nõuka ajal Kohtla Järve Autokummide Remonditehas kallurpoolhaagiseid 12-07 ja Tallinna Autoremondi Katsetehas lafetthaagiseid TA-04-17B, ning nende kokkupanemisel tekkis kaheteljeline poolhaagis, mida vedasid enamus Maz ja Kamaz veokid. See haagis oli paberite järgi 8 tonnine, aga me panime igapäevaselt sinna haagisele 20 tonni kruusa või asfalti peale ja midagi ei juhtunud. Kõrgendustega haagisele sai ka rohkem peale panna, aga siis pidi ka vedrulehti lisama ja suuremaid rehve ning rehvirõhku tõstma. See oli siis sel heal ajal, kui võmmidel kaale polnud ja koormaid tee peal ei kaalutud.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Mahno
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 188
Liitunud: R Sept 09, 2005 2:48 pm
Asukoht: Tallinn-Harju

Re: Gaz 704 hankimine

Postitus Postitas Mahno »

No see paadikäru....sama hästi oleks võinud isetehtud paadikärule zubriku birka külge neetida :)

Aga käisid registris, lasid pikkused-laiused passis korrigeerida ja kanti uued väärtused passi? Kui jah, siis sa oled küll osav mees :)

Mis puutub pideva ülekoormaga sõitmisesse - kui miilitsal kaale pole ja sa saad palka tonn-kilomeetrite eest, siis on ülekoorem ju no-brainer, kas pole :)
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Gaz 704 hankimine

Postitus Postitas tarmo »

Mahno kirjutas:No see paadikäru....sama hästi oleks võinud isetehtud paadikärule zubriku birka külge neetida :)
Sellega oleks rohkem tööd ju olnud - antud juhul oli sild, vedrud, amordid juba paigas ju.
Ja zubrikul ei ole ainult birka, vaid tiisli peal on löödud numbrid ka (no jah, kõike annab ümber tõsta või uuesti lüüa, aga ikkagi - milleks rohkem vaeva näha?)
Mahno kirjutas: Aga käisid registris, lasid pikkused-laiused passis korrigeerida ja kanti uued väärtused passi? Kui jah, siis sa oled küll osav mees :)
Nii jah. Igaüks saab seda teha, pole seal midagi osavusega pistmist.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”