Comeup DV-9 vintsi diagnostika

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Kasutaja avatar
valka
Mudder
Postitusi: 57
Liitunud: P Juul 20, 2014 2:56 pm

Comeup DV-9 vintsi diagnostika

Postitus Postitas valka »

Ehk oskavad targemad kommenteerida. Comeup DV-9 vints liigub ainult ühte pidi, sisse. Puldil (juhtmega) välja vajutades ei toimu midagi. Niipalju sain netiavarustest teada, et tuleb solenoidi klõpsu kuulata, aga seda ei toimu, täielik vaikus. Puldi toimimine on multimeetriga testitud ja puldis viga ei ole. Mida soovitate?

--
valka
One life, live it! @ LC80
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1453
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: Comeup DV-9 vintsi diagnostika

Postitus Postitas LauriJ »

Võta äkki vintsi mootori küljest F1 ja F2 juhe lahti ning ühenda vastupidi. Vaata, kas nüüd vints kerib ainult välja? Põhimõttliselt saad testriga ka proovida, kas vool tuleb peale või mitte. Võimalik, et üks vintsi releedest on läbi.
Tegija
Fitting 44"
Postitusi: 482
Liitunud: N Nov 30, 2006 8:29 pm
Asukoht: aravete
Kontakt:

Re: Comeup DV-9 vintsi diagnostika

Postitus Postitas Tegija »

Tere! Kuna sisse kerib siis mootor terve.
kõigepealt küsimus milline relee ,kas kompakt või eraldiasuvad.
Kui kompakt, siis must karp suure nelja klemmi ja kolme väikesega: seljuhul mõõta pinget kolmel väikesel klemmil. Keskmine mass, äärmised plussid- üks sisse teine välja. Kui pinged olemas siis relee peetis.
Kahe eraldiasuva alumaterjalist junni puhul teema suht sama, juhul kui üks plõksib ja teine mitte.
Mitteplõksuva solenoidil mõõta pinget külgmiste väikeste klemmide juures. Mass pidev ja läbi lüliti akupinge. Kui need nõudmised täidetud, siis solenoid pekkis. (Uusi saab näiteks minu käest).
Kui mõlemad plõksivad siis asi keerulisem ja vigane võib olla emb-kumb.
Aga sellest järgmine kord nagu järjekas. Kui on huvitatuid kirjutan kuidas koduste vahenditega kontrollida. (piisab painuvast elektrit juhtivast esemest).Nagu Leatherman.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Kasutaja avatar
valka
Mudder
Postitusi: 57
Liitunud: P Juul 20, 2014 2:56 pm

Re: Comeup DV-9 vintsi diagnostika

Postitus Postitas valka »

Kompaktrelee, must karp 4 suure ja 3 väikese klemmiga. Proovin homme F1-F2 ära vahetada, siis saab edasi aretada.
One life, live it! @ LC80
Kasutaja avatar
kalleo
Rock Crawler
Postitusi: 843
Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval

Re: Comeup DV-9 vintsi diagnostika

Postitus Postitas kalleo »

valka kirjutas:Kompaktrelee, must karp 4 suure ja 3 väikese klemmiga. Proovin homme F1-F2 ära vahetada, siis saab edasi aretada.
Kui toimib f1-f2, siis toimib ilmselt ka f2-f1. Vaheta parem relee ära. Või uuri kas kompaktrelee (äärmiste väikeste klemmide) peale pinget tuleb kui puldist lülitad.
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
Arxs
Fitting 38"
Postitusi: 355
Liitunud: K Mai 21, 2008 8:16 pm
Asukoht: Halinga

Re: Comeup DV-9 vintsi diagnostika

Postitus Postitas Arxs »

Klõpsu pole = relee pekkis.
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Tegija
Fitting 44"
Postitusi: 482
Liitunud: N Nov 30, 2006 8:29 pm
Asukoht: aravete
Kontakt:

Re: Comeup DV-9 vintsi diagnostika

Postitus Postitas Tegija »

Arxs kirjutas:Klõpsu pole = relee pekkis.
Aga kui toide puudub releele.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
KeegiVeel
Fitting 38"
Postitusi: 331
Liitunud: R Nov 14, 2008 1:34 am
Asukoht: harjumaa

Re: Comeup DV-9 vintsi diagnostika

Postitus Postitas KeegiVeel »

Mõõda nüüd relee voolud - toide, lülitus ja mass.
Kasutaja avatar
valka
Mudder
Postitusi: 57
Liitunud: P Juul 20, 2014 2:56 pm

Re: Comeup DV-9 vintsi diagnostika

Postitus Postitas valka »

F1-F2 vahetamisega jäi ikka tööle ainult sissekerimise nupp. Äärmiste väikeste klemmide peale pinge tuleb kui nuppe vajutada. Tundub, et relee viga ikkagi. Mis sellisest releest arvata? link
One life, live it! @ LC80
Kasutaja avatar
Bill
Rock Crawler
Postitusi: 981
Liitunud: E Sept 08, 2008 10:57 pm
Asukoht: Pääsküla

Re: Comeup DV-9 vintsi diagnostika

Postitus Postitas Bill »

Miks nii kaugelt vaadata...see peaks ka kõlbama ju http://shop.jrmotors.ee/esilehe/12v-vin ... relee.html .
Kasutaja avatar
valka
Mudder
Postitusi: 57
Liitunud: P Juul 20, 2014 2:56 pm

Re: Comeup DV-9 vintsi diagnostika

Postitus Postitas valka »

Bill kirjutas:Miks nii kaugelt vaadata...see peaks ka kõlbama ju http://shop.jrmotors.ee/esilehe/12v-vin ... relee.html .
Vaatasin ka seda, aga ma ei loe kusagilt tootja nime ja muid andmeid peale 450A välja. See winchmax oma tundub vähe usaldusväärsem...
One life, live it! @ LC80
Tegija
Fitting 44"
Postitusi: 482
Liitunud: N Nov 30, 2006 8:29 pm
Asukoht: aravete
Kontakt:

Re: Comeup DV-9 vintsi diagnostika

Postitus Postitas Tegija »

valka kirjutas:F1-F2 vahetamisega jäi ikka tööle ainult sissekerimise nupp. Äärmiste väikeste klemmide peale pinge tuleb kui nuppe vajutada. Tundub, et relee viga ikkagi. Mis sellisest releest arvata? link
Kas siis hakkas kerima vastupidi? Pidi hakkama. Vaheta Väikestel klemmidel äärmised juhtmed. Kui hakkab vastupidi tööle siis hoopis pult pekkis. Mis pult, juhtimine üldse?
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Kasutaja avatar
valka
Mudder
Postitusi: 57
Liitunud: P Juul 20, 2014 2:56 pm

Re: Comeup DV-9 vintsi diagnostika

Postitus Postitas valka »

Väikeste klemmide vahetamisega hakkas ainult välja kerima. Pult peaks tehase oma olema, pika jämeda kaabli otsas. Proovisin ka sisse talle piiluda, aga ei taha teine väga lahti käia :twisted: On seda võimalik remontida üldse või peab uut hakkama otsima?

Pult selline nagu pildil all vasakul:
Pilt
One life, live it! @ LC80
Kasutaja avatar
runn
Rock Crawler
Postitusi: 622
Liitunud: R Aug 18, 2006 8:48 pm
Asukoht: Maakera
Kontakt:

Re: Comeup DV-9 vintsi diagnostika

Postitus Postitas runn »

Kas on 5 või 3 klemmi.
Et vintsi lülitada kasutatakse ikkagi 3 klemmi(millest üks on +) , teised 2 märgutulede jaoks.

Aga üsna tõenäoliselt on sul kuttu pistik mis vintsi küljes.
Need klemmid, ilma määrimiseta, kestavad tavaliselt 2 Eesti talve igapäeva autodel.
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Tegija
Fitting 44"
Postitusi: 482
Liitunud: N Nov 30, 2006 8:29 pm
Asukoht: aravete
Kontakt:

Re: Comeup DV-9 vintsi diagnostika

Postitus Postitas Tegija »

Kas lahendus olemas?
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”