Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Moderaatorid: jr, Moderators
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Võin küll eksida aga minu meelest läkski avarii resiimi miski 1.2 -1,3bari pealt vaata kella tähised üle kas psi või bar! Mul maks rõhk miski 1,3 ja maanteesõidul miski 0,3-0,8.
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Selle näidiku järgi läheb mul 1,3 peale. Kõvema itsi korral käib 1,5 peal ära murdosa sekundist.
- Manused
-
- DSC07821.JPG (130.67 KiB) Vaadatud 3983 korda
4x4
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Mul sama kell põhimõtteliselt- arvan et su probleem on ülerõhk! Ei leidnud seda teemat üles kus oli juttu neist rõhkudest.
Kui keegi leiab ehk aitab!?
Kui keegi leiab ehk aitab!?
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Kas puhastati sul ka kollektorid seest?
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Jep puhastati sisselase, eemaldati füüsiliselt EGR ( oli töökorras) , Paigaldati õlipüüdur, ülerõhuklapp - 2 klapiga variant, üle reguleeritud rõhu ei lase minna + paigaldati see kell + timmiti paika . Mingi 10 tundi tööd tehti kokku.
4x4
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Lase veits rõhku alla ja anna teada kas oli tulemust- mul toimis!
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Kusjuures nüüd austraalia foorumis tuuseldades tundub mulle endalegi, et boost on liiga üleval mul.
Seal soovitatakse peale NADS - Nissan Anti Detonation toimingute tegemist ( EGR eemaldamine, õlipüüdur, ülerõhuklapid, jne.) hoida rõhk näiteks 100km/h sõites 12psi ( 0.8 BAR) peal ja maksimum võiks olla 14-15psi (1.0 BAR).
Mul on antudjuhul kellal kiirendades 18.8 psi ( 1,3 BAR) mis on ilmselgelt natuke palju.
Kahjuks pole autol EGT andurit paigaldatud ja ei näe palju see väljalaskegaaside temperatuuri muudab. Ilmselt rõhku maha keerates temp. tõuseb, mis on jällegi halb. Ilmselt see tiba rõhu maha keeramine seda palju ei mõjuta?!
Seal soovitatakse peale NADS - Nissan Anti Detonation toimingute tegemist ( EGR eemaldamine, õlipüüdur, ülerõhuklapid, jne.) hoida rõhk näiteks 100km/h sõites 12psi ( 0.8 BAR) peal ja maksimum võiks olla 14-15psi (1.0 BAR).
Mul on antudjuhul kellal kiirendades 18.8 psi ( 1,3 BAR) mis on ilmselgelt natuke palju.
Kahjuks pole autol EGT andurit paigaldatud ja ei näe palju see väljalaskegaaside temperatuuri muudab. Ilmselt rõhku maha keerates temp. tõuseb, mis on jällegi halb. Ilmselt see tiba rõhu maha keeramine seda palju ei mõjuta?!
4x4
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Siin oleva jutu järgi on 4000 rpm-i juures 18 PSI-d ok. Vaata sealt seda http://www.chaz.yellowfoot.org/Manual%2 ... roller.htm
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Ja nüüd teisenda 18 psi- barix!
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Keerasin maha ja timmisin ta lõpuks niimoodi, et täis gaasiga läheb maks 1,1bar , rahulikult 100km/h sõites on 0,8-0,9 BAR peal. Enam rikkesse ei läinud. Proovisin linnas rahulikult ja täis gaasiga, samuti maanteel rahulikult 100ga ja põhjagaasil 130km/h ni.Asi oligi ülerõhus.
MAF sensori ostan kapipeale valmis ikkagi, igaks juhuks...
Tänud kaasamõtlejatele!

MAF sensori ostan kapipeale valmis ikkagi, igaks juhuks...

Tänud kaasamõtlejatele!
4x4
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Ja mina oma autot ei saagi jooksma, keera kuhu tahad, ikka on avariis, kui labad päris pikki turbiini keerata siis päris kohe ei lähe avariisse, aga täiesti suva hetkkel on jälle pedaal tühi.
Musta kaa ei tule ja tundub, et kütusepump ei anna või ei saa käsku, et anda piisavat kütet. Praeguseks olen aru saanud, et aju ei näe rõhku, sest anduriga või andurita, pole vahet kas ta on juhtme otsas või mitte käitub auto täpselt samamoodi.
Kui EGR eemaldati, jääb elektriline osa juhtme pundi otsa alles või mismoodi sellega jäi?
Musta kaa ei tule ja tundub, et kütusepump ei anna või ei saa käsku, et anda piisavat kütet. Praeguseks olen aru saanud, et aju ei näe rõhku, sest anduriga või andurita, pole vahet kas ta on juhtme otsas või mitte käitub auto täpselt samamoodi.
Kui EGR eemaldati, jääb elektriline osa juhtme pundi otsa alles või mismoodi sellega jäi?
PatrolY61 3.0D 35"
viis 3363923
viis 3363923
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
EGR töö kohta oskab täpsemalt rääkida kasutaja Salmus.
Äkki Sul Allar on see MAP sensor ( boosti sensor, mis annab ECUle teada millal rõhk liiga suureks läheb, et mootorit kaitsta), õline või katki ja näitab koguaeg ajule viga?
Äkki Sul Allar on see MAP sensor ( boosti sensor, mis annab ECUle teada millal rõhk liiga suureks läheb, et mootorit kaitsta), õline või katki ja näitab koguaeg ajule viga?
4x4
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Ja nulli veakoodid ära!!! Kui näitab! Siis proovi uuesti!
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Teisendasin ära ja nüüd edasi? Ma kirjutasin palju ok on, muudan oma postituse ära nüüd 1.24 bar-ks? Kusjuures kui see töö sai tehtud, siis sai nii paika ka keeratud ja testitud igatpidi.marxkoll kirjutas:Ja nüüd teisenda 18 psi- barix!