Mure GC 2,7 CRD-ga
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Endal tegin augu sisse , kuid siis peab kojamehe kinnituse ära lõikama ja pärast tagasi keevitama . Midagi kontimurdvat ei ole
Jeep
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Mõni mõistlik koht Tartus kuhu pihustid remonti viia?
Jeep GrandCherokee WJ 2,7CRD
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Pihusti tõmmitsat kellelgi sümboolse summa eest laenata?
Jeep GrandCherokee WJ 2,7CRD
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2479
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Mõtle nüüd ise, milline element selles ahelas KSP-ühisanum(kütuselatt)-surveklapp tegelikult töösurve määrab? Eeldusel, et pump ikka vajalikku survet anda suudab...jeeps kirjutas:Ei ole lihtsalt anum! Jeebil on radika poolses otsas rõhuandur ja salongipoolses otsas rõhuklapp mis reguleerib survet! Ja kui see klapp kinni on siis ei tule pihusti torru ühtegi tilka kütet!
Mure ongi selles, et pihusteid ei avata enne, kui anumasurve on piisav. Ning ma ei tea, kuidas on Jeepi tarkvaras, kuid MB puhul on ka ajakontroll - kui rõhk ei tõuse etteantud sekundite jooksul, siis pihusteid ei avatagi. Aga juhile seda ka ei öelda (ning isegi veakoodi ei jää) Ning õnnetu sohver muudkui kerib, kuniks aku kooleb.
Peamised rõhulanguse põhjused on tagasivoolu lekkivad pihustid ja läbi laskev rõhuklapp. Pump nöögib harvem, kuid on ka täitsa kahtlusaluste nimekirjas. Ning alati jääb võimalus, et tegelikult on rõhku küll, lihtsalt auto ei tea seda vigase anduri tõttu.
Iseenesest on mõõta lihtne, kuid mõningad vidinad peavad olema. Ning kindlasti tuleb mõõtes meeles pidada, et kõrgsurveline diislikütus tungib nahka ja hiljem ON valus.
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
v6sa kirjutas:Mõtle nüüd ise, milline element selles ahelas KSP-ühisanum(kütuselatt)-surveklapp tegelikult töösurve määrab? Eeldusel, et pump ikka vajalikku survet anda suudab...
Töösurve määrab:
1. Lati otsas asuv PRESSURE REGULATOR VALVE
Peale käivitust kuni 30 sekundit ja kütuse temperatuur kuni 20 kraadi.
2. KSP küljes asuv QUANTITY CONTROL VALVE
Peale käivitust 30 sekundit ja kütuse temp alates 20 kraadi
Esimesel juhul on kütus soojendatakse rõhu reguleerimisega. Seejärel lülitatakse ümber, et parandada KSP efektiivsust ja alandada kütuse temperatuuri tagasivoolus. Kuna ei ole üleliigset kütust ei tõuse ka kütuse temp liigselt.
SEE EI KEHTI ESIMESE PÕLVKONNA CDI KOHTA, ka 2.7
2.7 puhul reguleeritakse rõhku ainult lati küljes asuva regulaatoriga.
MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020


KAWASAKI Z900 2020


Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Oota aga nii saaks ju testida surveanduri tööd kui lasta anduri juurest veits soojemaks? See ehk seletab minu probleemi puhul ka asja. Proovin kohe midagi ära, tänud hüva info eest.laf1247 kirjutas:v6sa kirjutas:Mõtle nüüd ise, milline element selles ahelas KSP-ühisanum(kütuselatt)-surveklapp tegelikult töösurve määrab? Eeldusel, et pump ikka vajalikku survet anda suudab...
Töösurve määrab:
1. Lati otsas asuv PRESSURE REGULATOR VALVE
Peale käivitust kuni 30 sekundit ja kütuse temperatuur kuni 20 kraadi.
2. KSP küljes asuv QUANTITY CONTROL VALVE
Peale käivitust 30 sekundit ja kütuse temp alates 20 kraadi
Esimesel juhul on kütus soojendatakse rõhu reguleerimisega. Seejärel lülitatakse ümber, et parandada KSP efektiivsust ja alandada kütuse temperatuuri tagasivoolus. Kuna ei ole üleliigset kütust ei tõuse ka kütuse temp liigselt.
SEE EI KEHTI ESIMESE PÕLVKONNA CDI KOHTA, ka 2.7
2.7 puhul reguleeritakse rõhku ainult lati küljes asuva regulaatoriga.
EDIT: Järgi mõeldes doesnt make sense... Kus grandil kütte tempi mõõdetakse?
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2479
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Nii, hädalised: pange ülalolevat juttu nüüd tähele! Kui siia saaks juurde ka pritsekoguste kaardi, oleks juba hulk algmaterjali olemas diagnostikaks.laf1247 kirjutas:v6sa kirjutas:Mõtle nüüd ise, milline element selles ahelas KSP-ühisanum(kütuselatt)-surveklapp tegelikult töösurve määrab? Eeldusel, et pump ikka vajalikku survet anda suudab...
Töösurve määrab:
1. Lati otsas asuv PRESSURE REGULATOR VALVE
Peale käivitust kuni 30 sekundit ja kütuse temperatuur kuni 20 kraadi.
2. KSP küljes asuv QUANTITY CONTROL VALVE
Peale käivitust 30 sekundit ja kütuse temp alates 20 kraadi
Esimesel juhul on kütus soojendatakse rõhu reguleerimisega. Seejärel lülitatakse ümber, et parandada KSP efektiivsust ja alandada kütuse temperatuuri tagasivoolus. Kuna ei ole üleliigset kütust ei tõuse ka kütuse temp liigselt.
SEE EI KEHTI ESIMESE PÕLVKONNA CDI KOHTA, ka 2.7
2.7 puhul reguleeritakse rõhku ainult lati küljes asuva regulaatoriga.
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Lisaks:v6sa kirjutas:Nii, hädalised: pange ülalolevat juttu nüüd tähele! Kui siia saaks juurde ka pritsekoguste kaardi, oleks juba hulk algmaterjali olemas diagnostikaks.laf1247 kirjutas:v6sa kirjutas:Mõtle nüüd ise, milline element selles ahelas KSP-ühisanum(kütuselatt)-surveklapp tegelikult töösurve määrab? Eeldusel, et pump ikka vajalikku survet anda suudab...
Töösurve määrab:
1. Lati otsas asuv PRESSURE REGULATOR VALVE
Peale käivitust kuni 30 sekundit ja kütuse temperatuur kuni 20 kraadi.
2. KSP küljes asuv QUANTITY CONTROL VALVE
Peale käivitust 30 sekundit ja kütuse temp alates 20 kraadi
Esimesel juhul on kütus soojendatakse rõhu reguleerimisega. Seejärel lülitatakse ümber, et parandada KSP efektiivsust ja alandada kütuse temperatuuri tagasivoolus. Kuna ei ole üleliigset kütust ei tõuse ka kütuse temp liigselt.
SEE EI KEHTI ESIMESE PÕLVKONNA CDI KOHTA, ka 2.7
2.7 puhul reguleeritakse rõhku ainult lati küljes asuva regulaatoriga.
OM 612 mootor ehk 2.7
käivitumiseks vaja min. 200bar
tühikäik 200-350bar
max. 1350bar
OM642 ehk 3.0 V6
käivitumiseks vaja min. 300bar
tühikäik 200-380bar
max. 1600bar
Pritse kohta ma olen üritanud otsida nii MB kui FCA manualidest, igal pool on kirjas ainult, mis andurite põhjal pritsekogus kalkuleeritakse, aga ei midagi sellest, mis saab siis kui rõhku ei teki....
MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020


KAWASAKI Z900 2020


Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Symptom:GregorP kirjutas:Lisandunud veakood P1685
P1685-WRONG OR INVALID KEY MESSAGE RECEIVED FROM SKIM
When Monitored and Set Condition:
P1685-WRONG OR INVALID KEY MESSAGE RECEIVED FROM SKIM
When Monitored: With the ignition on.
Set Condition: The PCM does not receive a Valid Key message from the SKIM.
POSSIBLE CAUSES:
NO COMMUNICATION WITH SKIM
SKIM TROUBLE CODES SET
NO VIN PROGRAMMED IN THE PCM
INCORRECT VIN IN PCM
INVALID SKIM KEY NOT PRESENT
PCM
TEST ACTION
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Kas aku maas olek võib sellel masinal immo sassi lüüa?
Jeep GrandCherokee WJ 2,7CRD
Re: Mure GC 2,7 CRD-ga
Ei oska öelda AGA...
Teed resa immole.
Juhi uks jäta lahti, pane kesklukk puldist peale.
Lükka uks kinni. Oota kuni signa tuli armatuuril lõpetab kiire vilkumise... umbes 16sek. Hakkab aeglaselt vilkuma.
Teed ukse lahti puldist ja peaks olema immo resa tehtud.
Teed resa immole.
Juhi uks jäta lahti, pane kesklukk puldist peale.
Lükka uks kinni. Oota kuni signa tuli armatuuril lõpetab kiire vilkumise... umbes 16sek. Hakkab aeglaselt vilkuma.
Teed ukse lahti puldist ja peaks olema immo resa tehtud.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535