Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Moderaatorid: jr, Moderators
Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Mure selline.
Hommikul käivitub koheselt. Kui aga tiba sõita 5 minutit või täitsa soojaks, siis vahepeal peab pikalt ketrama ennem kui käima läheb. Käivitusel lööb korraks ka pöörded kõikuma. EI tossa, sõidab ilusti , jõudu on. Samas enamus ajast käivitub nagu peab.
Autol lasin teha hiljuti egr eemalduse, sisselaske puhastamise, pluss õli püüdur ja turbo ülerõhuklapp - JR Motorsis. Kas võib mingi seos olla ?
Kas on ideid?
Läheks diagnosti, aga kuhu ?
PS! Palun liigutage teema Hooldus/remondi alla, sealt võib rohkem abistavat infot tulla ( rohkem nägijaid, analoogset situatsiooni ?!)
Hommikul käivitub koheselt. Kui aga tiba sõita 5 minutit või täitsa soojaks, siis vahepeal peab pikalt ketrama ennem kui käima läheb. Käivitusel lööb korraks ka pöörded kõikuma. EI tossa, sõidab ilusti , jõudu on. Samas enamus ajast käivitub nagu peab.
Autol lasin teha hiljuti egr eemalduse, sisselaske puhastamise, pluss õli püüdur ja turbo ülerõhuklapp - JR Motorsis. Kas võib mingi seos olla ?
Kas on ideid?
Läheks diagnosti, aga kuhu ?
PS! Palun liigutage teema Hooldus/remondi alla, sealt võib rohkem abistavat infot tulla ( rohkem nägijaid, analoogset situatsiooni ?!)
4x4
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Monoloogi jätkuks lisan diislikeskuse meistri kommentaari. Ilmselt võib asi olla lisaõhu võtmisega lekkivast paagist ( paak lekib , uut pole veel saanud). Võtab õhu lekke kohast sisse.
Kuna mootorituld/ muid märgutulesid ei põle, siis diagnostika ei pidavat vigu näitama, ehk mõttetu vigu lugeda arvas tema.
Paagi saaga jätkuks: ( meenutan, et tellisin ja maksin uue paagi eest ära, tuli vastus, et ikkagi ei ole uut paaki neil laos olemas. Teine samm oli et leedus üks firma pidi keevitama paagi, sealt poolt ka vaikus juba 2 kuud)
Nüüd üks remondimees arvas, et ta võiks mingi muu auto plastikpaagi sinna alla aretada ( kuna mul pole vahet kas on 60-80 liitrit, siis peaks valikut olema romulates, peaasi et ei mädane ja toimib! )
Seoses sellega on küsimus, et äkki keegi oskab soovitada, milline paak sinna alternatiivina kõige paremini võiks istuda ?
Kuna mootorituld/ muid märgutulesid ei põle, siis diagnostika ei pidavat vigu näitama, ehk mõttetu vigu lugeda arvas tema.
Paagi saaga jätkuks: ( meenutan, et tellisin ja maksin uue paagi eest ära, tuli vastus, et ikkagi ei ole uut paaki neil laos olemas. Teine samm oli et leedus üks firma pidi keevitama paagi, sealt poolt ka vaikus juba 2 kuud)
Nüüd üks remondimees arvas, et ta võiks mingi muu auto plastikpaagi sinna alla aretada ( kuna mul pole vahet kas on 60-80 liitrit, siis peaks valikut olema romulates, peaasi et ei mädane ja toimib! )
Seoses sellega on küsimus, et äkki keegi oskab soovitada, milline paak sinna alternatiivina kõige paremini võiks istuda ?
4x4
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Vähemalt 2,8 mootoril oli soojalt käivituse probleem tingitud mädanenud kütusevõtturist.
Proto
53951597
53951597
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Vaheta võtturi torud ja asi mutt-ussitavad paagikesta juurest kõige kiiremini! Omal tehtud!!!
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Tänud härrased!
Homme läheb tegemisse, kas oskab keegi soovitada mis sinna vanade torude asemele võiks panna ? Kas vasnk toru, või plastik või saab hoopis autopoest mingi remontkomplekti ?
Homme läheb tegemisse, kas oskab keegi soovitada mis sinna vanade torude asemele võiks panna ? Kas vasnk toru, või plastik või saab hoopis autopoest mingi remontkomplekti ?
4x4
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Omale jootsin 10mm vasktorud sinna- siiani töötab!!!
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Enda paagi tegin nii korda, et lõikasinkogu mäda välja, keevitasin lapid peale, siis risti paagiga 4mm leht raua mille lõikasin sama suureks nagu valsitud serv ennemalt oli, augud sisse liivapritsiga üle, pärast oli nagu tutikas, aga kui torud korras juhtuvad olema siis paagi lekkest se jukerdamine küll ei tule.
PatrolY61 3.0D 35"
viis 3363923
viis 3363923
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Teema jätkuks:
Asi lahenes paagi vahetusega. Alla läks 2007a paak, mis on roostevabast. Vana paak oli pealt ära ussitanud. Veel vahetati kütusevõtutorud ja käivitub nüüd nagu muiste.
Nüüd tuli uus probleem, millega tuleb homme tegelema hakata. Nimelt lõi mootoritule põlema ühtlasel maantesõidul ja jõud kadunud. Gaasiga restart ja jälle toimib. Ilmselt on seotud vana paagiga ( soga sees ja lõi filtri kinni?!) või MAF sensor tahab puhastamist?!.
Muud asjad lasin ka üle vaadata. Puksid, kardaanid, eelsüüteküünlad jne.. Kõik ok, va. roolikarp võeti lahti ja määriti. Nüüd rool kerge ja täpne. ennem oli nagu raske ja ujus kohati..
EDIT: Puhastasin MAF sensori ära. Mootorituld enam põlema ei saanud mistahes koormuse või kiirusega ( 4 vedu, aeglane metsas turnides, 4vedu kiire maantee 130km/h, tagavedu). Vahepeal tõmbab hingest kinni ikkagi ja kui gaas lahti lasta siis lippab edasi. Tankisin uut kütust peale paagitäie. Eile tangitud 30liitrit sõitsin ära.
Kas kütusefilter võib sellist jama teha, et vahepeal tõmbab hingest kinni? Ise mõtlen, et ennem pole seda jama olnud ja ilmnes peale paagi vahetust. Ehk tõmbas mingi sita liikuma, või vee? Samas tean, et kui filter kinni oleks, siis ei liigu auto üldjuhul üldse üle 70km/h vms. Mitte nii, et vahest liigub ja vahest mitte.
Vägev kui diagnostikat teha ei saa ja arvamise peale peab remontima.
Asi lahenes paagi vahetusega. Alla läks 2007a paak, mis on roostevabast. Vana paak oli pealt ära ussitanud. Veel vahetati kütusevõtutorud ja käivitub nüüd nagu muiste.
Nüüd tuli uus probleem, millega tuleb homme tegelema hakata. Nimelt lõi mootoritule põlema ühtlasel maantesõidul ja jõud kadunud. Gaasiga restart ja jälle toimib. Ilmselt on seotud vana paagiga ( soga sees ja lõi filtri kinni?!) või MAF sensor tahab puhastamist?!.
Muud asjad lasin ka üle vaadata. Puksid, kardaanid, eelsüüteküünlad jne.. Kõik ok, va. roolikarp võeti lahti ja määriti. Nüüd rool kerge ja täpne. ennem oli nagu raske ja ujus kohati..
EDIT: Puhastasin MAF sensori ära. Mootorituld enam põlema ei saanud mistahes koormuse või kiirusega ( 4 vedu, aeglane metsas turnides, 4vedu kiire maantee 130km/h, tagavedu). Vahepeal tõmbab hingest kinni ikkagi ja kui gaas lahti lasta siis lippab edasi. Tankisin uut kütust peale paagitäie. Eile tangitud 30liitrit sõitsin ära.
Kas kütusefilter võib sellist jama teha, et vahepeal tõmbab hingest kinni? Ise mõtlen, et ennem pole seda jama olnud ja ilmnes peale paagi vahetust. Ehk tõmbas mingi sita liikuma, või vee? Samas tean, et kui filter kinni oleks, siis ei liigu auto üldjuhul üldse üle 70km/h vms. Mitte nii, et vahest liigub ja vahest mitte.
Vägev kui diagnostikat teha ei saa ja arvamise peale peab remontima.
4x4
- rommi@rommi
- Fitting 44"
- Postitusi: 439
- Liitunud: T Veebr 06, 2007 3:40 pm
- Kontakt:
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Minu patrol tegi täpselt sama jama peale egr-i pimedaks panemist
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Kuidas Sul see EGR nullimine tehti?rommi@rommi kirjutas:Minu patrol tegi täpselt sama jama peale egr-i pimedaks panemist
Mul tehti JR Motorsis nö täielik eemaldamine, sisselaske puhastamine, õlipüüduri paigaldus ja ülerõhuklapi paigaldus, et isegi kui turbo tahaks nö. lõhkuma minna, siis üle 1,3 bar see klapp ei lase tõusta rõhul.
Kas sul lööb mootoritule põlema ?
4x4
- rommi@rommi
- Fitting 44"
- Postitusi: 439
- Liitunud: T Veebr 06, 2007 3:40 pm
- Kontakt:
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
rak-kim kirjutas:Kuidas Sul see EGR nullimine tehti?rommi@rommi kirjutas:Minu patrol tegi täpselt sama jama peale egr-i pimedaks panemist
Mul tehti JR Motorsis nö täielik eemaldamine, sisselaske puhastamine, õlipüüduri paigaldus ja ülerõhuklapi paigaldus, et isegi kui turbo tahaks nö. lõhkuma minna, siis üle 1,3 bar see klapp ei lase tõusta rõhul.
Kas sul lööb mootoritule põlema ?
samamoodi ja mootori tuld põlema ei löönud
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Vahetasin kütusefiltri ja erilist muutust pole.
Nüüd rohkem süvenedes, käitub auto selliselt, et kui gaasi vajutan ( pool pedaali või rohkem), siis umbes 5 sekki kiirendab ( ajaliselt koguaeg niimoodi, lugesin mitu korda sekundeid
) ja seejärel võtab hinge kinni ja rõhk kukub 0,9-1.0 peale. Kui gaas lahti võtta siis lippab jälle edasi, (järgmised 5 sekki...) Rahuliku kiirenduse-kulgemise juures üldiselt ei tee seda üldse.
Remondimees pakkus puusalt, et äkki on küte paks, aga peale filtri vahetust muutusi ei ole ( tangin 100% statoilist ja viimane tankimine oli laupäeval, ehk talve küte peaks ikka sees olema..)
Edasi peaks tellima MAF sensori ?!
Internetis Googeldades jäi silma ka MAP sensor, ehk rõhusensor ? Kas see võib analoogselt käituma panna? Peaks ta olema intercooleri toru küljes kuskil. Siinkohal ütlen ära, et intercooler on ka õline nagu patrolitel ikka ( ei nirise aga ikkagi näha, et õline)..
Tegin video ka: https://www.youtube.com/watch?v=BDcAYx3 ... e=youtu.be
EDIT: Tellisin uue MAF sensori ära igaksjuhuks (Japanparts 192eur)
... Australia foorumites kirjutavad, et vahetatakse iga 100 000km tagant neid.
MAP sensor maksab 160 EURi aga neid ei pidavat olema.
Nüüd rohkem süvenedes, käitub auto selliselt, et kui gaasi vajutan ( pool pedaali või rohkem), siis umbes 5 sekki kiirendab ( ajaliselt koguaeg niimoodi, lugesin mitu korda sekundeid

Remondimees pakkus puusalt, et äkki on küte paks, aga peale filtri vahetust muutusi ei ole ( tangin 100% statoilist ja viimane tankimine oli laupäeval, ehk talve küte peaks ikka sees olema..)
Edasi peaks tellima MAF sensori ?!
Internetis Googeldades jäi silma ka MAP sensor, ehk rõhusensor ? Kas see võib analoogselt käituma panna? Peaks ta olema intercooleri toru küljes kuskil. Siinkohal ütlen ära, et intercooler on ka õline nagu patrolitel ikka ( ei nirise aga ikkagi näha, et õline)..
Tegin video ka: https://www.youtube.com/watch?v=BDcAYx3 ... e=youtu.be
EDIT: Tellisin uue MAF sensori ära igaksjuhuks (Japanparts 192eur)

MAP sensor maksab 160 EURi aga neid ei pidavat olema.
4x4
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Pakun et turbo surve suur ja peksab avariiresiimi- vaja veits langetada ja siis proovida!
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
Kunagi kui langetasin enda masinal veits sain hoogu juurde! Nüüd pandi soomes stendis paika ja plommiti-kõik toimib!
Isehakanud loodusesõber!!! Mees kes ei karda väljakutseid!!!
Margus +37256633834
Margus +37256633834
Re: Patrol 3.0 - vahepeal soojalt pikk käivitus
marxkoll kirjutas:Pakun et turbo surve suur ja peksab avariiresiimi- vaja veits langetada ja siis proovida!
Tänud, proovin järele.
Mõtlen, et mul ainult 1.3BAR, teised patrolid sõidavad 1,7 -2,0 BAR, sellepärast ise ei osanud sellele tähelepanu pöörata.
4x4