
nissan patrol gr 2,8
Moderaatorid: jr, Moderators
nissan patrol gr 2,8

- sambla-aadu
- Rock Crawler
- Postitusi: 528
- Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
- Asukoht: Tartumaa/Võrumaa
Re: nissan patrol gr 2,8
selle vea kõrvaldamiseks pead vahetama vähemalt pooltelje simmeri,mis asub sillatala sees munaka poolses otsas. hea oleks lisaks vahetada ka munaka tihend. hetke hindasid ei oska kommentaarida,kuid ca 2aastat tagasi maksis munaka simmer esinduses pea 650 vana raha ja pooltelje simmer oli mingi 300 raha. kui ringi kalkuleerida,siis kokku ehk ca 60 eurtsi. ära vahetamisega saad ise hakkama kenasti. kui tahad täpsemalt teada,siis number on profiilis olemas.
terv, Aadu
terv, Aadu

51963080
Re: nissan patrol gr 2,8
Suured tänud,sain täna samasugust infi...ja üks mure vähem....esialgu vist ise kohe päris auto alla minema ei hakka aga mul üks tegelane siin lubas selle asjaga tegeleda ja eks ma lähen talle siis õpipoisiks ja võtmeid kätte andma.
Re: nissan patrol gr 2,8
vaata,sealt immitseb nii vähe välja, lihtsam on aeg ajalt kontrollida õli taset,kui vanas vääringus tuhaneid lehvitada,omal oli kunagi sama jama,käis serv. ära aga tolku vähe
patrol y61 2,8 99a
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: nissan patrol gr 2,8
vaata, sealt immitseb nii palju vett ja muud soga sisse, lihtsam on asi korda teha õigel ajal ...nissan kirjutas:vaata,sealt immitseb nii vähe välja, lihtsam on aeg ajalt kontrollida õli taset,kui vanas vääringus tuhaneid lehvitada,omal oli kunagi sama jama,käis serv. ära aga tolku vähe
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: nissan patrol gr 2,8
see on siis kui jätad auto kuhugi muda mülkasse ööbima,norm sõiduga seda ei teki,järele proovitud asi , toimib aastaid ja ei mingit vett ega soga kuskil
patrol y61 2,8 99a
Re: nissan patrol gr 2,8 Y61 2000a.
Mulle ikka soovitati kah see asi kohe ära teha ja ega ta väga kalliks lähegi-Simmerling 42 eurtsi ja tihend 16.58...homme hakkan siis spetsialistiga vahetama...
Re: nissan patrol gr 2,8
sambla-aadu kirjutas:selle vea kõrvaldamiseks pead vahetama vähemalt pooltelje simmeri,mis asub sillatala sees munaka poolses otsas. hea oleks lisaks vahetada ka munaka tihend. hetke hindasid ei oska kommentaarida,kuid ca 2aastat tagasi maksis munaka simmer esinduses pea 650 vana raha ja pooltelje simmer oli mingi 300 raha. kui ringi kalkuleerida,siis kokku ehk ca 60 eurtsi. ära vahetamisega saad ise hakkama kenasti. kui tahad täpsemalt teada,siis number on profiilis olemas.
terv, Aadu

Kas keegi sellepeale ka mõtleb mix kurdi pärast see simmer üldse lekima hakab ?
Vastus-Käändmiku laagrid on surnud ja ei hoia rummu ja veovõlli enam seal kus ta olema peab.
Olles ise Nissani maaletooja poolt aksepteeritud töökoja meister siis tean vähemalt 8t juhtumit kus inimene on lasknud või vahetanud vaatamata korduvatest soovitustes vahetada ka käändmiku laagrid ainult simmerid ja pärast mõne aja möödumist tulnud tagasi halama et jälle õli lekib. Kindlasti kontrolli enne lahti katkumist ka käändmiku laagreid.
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: nissan patrol gr 2,8
Jaet käändmiku laagrid õnneks ei maksa suurt miskit - saab suva laagripoest mõõdu järgiKodutu kirjutas:sambla-aadu kirjutas:selle vea kõrvaldamiseks pead vahetama vähemalt pooltelje simmeri,mis asub sillatala sees munaka poolses otsas. hea oleks lisaks vahetada ka munaka tihend. hetke hindasid ei oska kommentaarida,kuid ca 2aastat tagasi maksis munaka simmer esinduses pea 650 vana raha ja pooltelje simmer oli mingi 300 raha. kui ringi kalkuleerida,siis kokku ehk ca 60 eurtsi. ära vahetamisega saad ise hakkama kenasti. kui tahad täpsemalt teada,siis number on profiilis olemas.
terv, Aadu![]()
Kas keegi sellepeale ka mõtleb mix kurdi pärast see simmer üldse lekima hakab ?
Vastus-Käändmiku laagrid on surnud ja ei hoia rummu ja veovõlli enam seal kus ta olema peab.
Olles ise Nissani maaletooja poolt aksepteeritud töökoja meister siis tean vähemalt 8t juhtumit kus inimene on lasknud või vahetanud vaatamata korduvatest soovitustes vahetada ka käändmiku laagrid ainult simmerid ja pärast mõne aja möödumist tulnud tagasi halama et jälle õli lekib. Kindlasti kontrolli enne lahti katkumist ka käändmiku laagreid.
Tihti peale ei ole nad mudugist läbi vaid piisab lihtsalt reguleerimisest - ja seetõttu ei saa ma sellest jutust ka päris hästi aru, et kudamoodi neid asju siis kokku pannakse peale simmeka vahetust nii, et laagrite vahele jäetakse miski pohh lõtk

On ikka vana C200 sild selles mõttes palju etem, et seal on simmerid kohe difri kõrval - täiega savi kui läbi on miskid laagrid silla otstes - simmereid ei lammuta sellega kuidagi ära

tartuoffroad.ee
5581340
5581340
-
- Rookie
- Postitusi: 6
- Liitunud: K Nov 26, 2014 4:14 pm
Re: nissan patrol gr 2,8
Tere.
Mul sama mure Patroliga 3.0 y61-ga, et käändmiku munaka juurest hakkas lekkima. Esinduse ainuke pakkumine praegu telefoni teel oli remontkomplekt, mis sisaldab siis arvatavasti kõiki laagreid ja simmereid 250euri. Kas see ongi ainuke võimalus või saab siis ka eraldi kuskilt vajalikke juppe soetada?
Mul sama mure Patroliga 3.0 y61-ga, et käändmiku munaka juurest hakkas lekkima. Esinduse ainuke pakkumine praegu telefoni teel oli remontkomplekt, mis sisaldab siis arvatavasti kõiki laagreid ja simmereid 250euri. Kas see ongi ainuke võimalus või saab siis ka eraldi kuskilt vajalikke juppe soetada?
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: nissan patrol gr 2,8
See on esinduse poolt nüüd küll na veider jutt.tttrrr1985 kirjutas:Tere.
Mul sama mure Patroliga 3.0 y61-ga, et käändmiku munaka juurest hakkas lekkima. Esinduse ainuke pakkumine praegu telefoni teel oli remontkomplekt, mis sisaldab siis arvatavasti kõiki laagreid ja simmereid 250euri. Kas see ongi ainuke võimalus või saab siis ka eraldi kuskilt vajalikke juppe soetada?

Siiani olen esindusest kõik asjad esisillale vajadusel ühekaupa tellitud saanud, kasvõi kõige väiksema seibini. Erandiks on hub, see on komplektne, ainult liugseibe saab eraldi.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2646
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: nissan patrol gr 2,8
Aga milleks eraldi tahad vahetada? Kodutu eelpool kirjutas ilusasti välja miks see tegevus ei ole mõistlik.tttrrr1985 kirjutas:Tere.
Mul sama mure Patroliga 3.0 y61-ga, et käändmiku munaka juurest hakkas lekkima. Esinduse ainuke pakkumine praegu telefoni teel oli remontkomplekt, mis sisaldab siis arvatavasti kõiki laagreid ja simmereid 250euri. Kas see ongi ainuke võimalus või saab siis ka eraldi kuskilt vajalikke juppe soetada?
Aga kui hirmus huvi on poolkõva asja teha siis vastus on lihtne- igat pulka saab sinna vajadusel eraldi.
Lihtsam kõik uus sisse ja veerand milkut jälle hooleta.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: nissan patrol gr 2,8
Mulle näiteks meeldib mõnikümmend euri sellega kokku hoida, et tellin laagrid Koyo, Timkeni, FAG või muult maaletoojalt ja võtan esindusest ainult tihendid.helar kirjutas:Aga milleks eraldi tahad vahetada? Kodutu eelpool kirjutas ilusasti välja miks see tegevus ei ole mõistlik.
Aga kui hirmus huvi on poolkõva asja teha siis vastus on lihtne- igat pulka saab sinna vajadusel eraldi.
Lihtsam kõik uus sisse ja veerand milkut jälle hooleta.
Vanast peast hakkab patrol näiteks alumist käändmikulaagrit tihedamini sööma tänu sellele, et käändmiku munakas läheb rooste ning roostes pinna vahelt hakkab sodi käändmiku sisse ronima. Ja veel sada muud põhjust, mille pärast vahest mõni laager või tihend tuleb üksikult ära vahetada. Ei ole see eluke nii mustvalge.

Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2646
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: nissan patrol gr 2,8
nääh, mitte seda ei pidanud silmas.
Mõte oli see , et kui juba silla kallal ,siis kõik uued asjad sisse ja pikaks ajaks unustatud. Kes mis tootjat eelistab on eelistuse ja harjumuse küsimus. Sinna silda saab laagrite ja tihendite näol kõike ka järelturu osana. Millede kasutamine on loomultvõetavalt mõistlik. Norm käändmiku laagrid ka niiviisi simmerdatud , et sodi sinna sisse ei satu.
Ainus mida mina pole sinna silda järeturult leidnud , on pooltelje otsa nõellaager.
Mõte oli see , et kui juba silla kallal ,siis kõik uued asjad sisse ja pikaks ajaks unustatud. Kes mis tootjat eelistab on eelistuse ja harjumuse küsimus. Sinna silda saab laagrite ja tihendite näol kõike ka järelturu osana. Millede kasutamine on loomultvõetavalt mõistlik. Norm käändmiku laagrid ka niiviisi simmerdatud , et sodi sinna sisse ei satu.
Ainus mida mina pole sinna silda järeturult leidnud , on pooltelje otsa nõellaager.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: nissan patrol gr 2,8
160 seeriale on küll olemas. Kui sul mõni ots juhtub laiali olema, anna mõõdud, ma vaatan, mida minu allikad välja pakuvad.helar kirjutas:Ainus mida mina pole sinna silda järeturult leidnud , on pooltelje otsa nõellaager.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com