AINIONU kirjutas:Hardo on küll tõlgendamise küsimus, kuid vaevalt Lätlased ja Venelased oma peletistega kes on tulnud TR-1e sõitma ilma kiunuta lepivad, et nad Turist+ sõitma peavad ja NEZ punktidest ilma jäetakse.
Miks ei peaks saama venelased oma peletisega sõita NEZ punktide peale kui masin vastab NEZ tehnilistele reeglitele?
ASMV kuulub kolme erineva sarja ja võistlusel osalemiseks peab võistlussõiduk vastama ühe sarja tehnilistele reeglitele. Ja punkte saab samamoodi selle sarja eest, millises sõita. Kui võistlussõiduk mahub nii Eesti 4x4KV kui NEZ sarja tehniliste reeglite alla, siis saab punkte ka vastavalt mõlemas sarjas. Ja kui mahub veel ka Läti sarja tehniliste reeglite piiridesse, saab lisaks ka veel Läti sarja punktid kätte...
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Tia kas peale tehnilist pannakse autodele ka miskid märked külge, või siis vähemalt miski nimekiri üles, et kes mis sarjas või klassis osaleb ?
Ma saan sellest kõigest aru, et lihtsalt eemalt vaadates ei ole muidu kuiski võimalik kindlaks teha, et kas on konkurent või sõidab hoopis miskis muus sarjas
Keegi võiks kusagil hästi ilusti välja tuua need asjad, et mille poolest teh reeglid täpselt erinevad
Kahju kuulda, et need tehnilised reeglid üksteisest erinevad. See annab ju klassi üldvõidu koha pealt eelise nendele võistlejatele kes sõidavad sarja kus teh. reeglid lubavad enamat kui meie Maarjamaa omad.
AINIONU kirjutas:Kuid lähtudes EAL-i tehnilistest reeglitest ei saa need autod ka Vabas osaleda sest-
3.5.17.1.Turvakaarte ja-karkasside paigaldamine on kohustuslik sportautona registreeritud sõidukitele ja pehme katusega-ning katuseta sõidukitele.Vastavalt punktile 3.5.11.8 paigaldatud kaitseplaat ei asenda katust.
3.5.17.2.
Metallkatusega võistlussõidukitele peab olema paigaldatud vähemalt neljast punktist kerele kinnituv, terasest põhikaar, esimese istmerea taha. Kui võistlussõidukis on rohkem kui 2 istekohta on nõutud turvakarkass.
Võistlusklassis VABA saab sõita ka mitte sportautoga, ehk siis tavalise tänavalegaalse autoga.
MahviaDeTyrk kirjutas:Tia kas peale tehnilist pannakse autodele ka miskid märked külge, või siis vähemalt miski nimekiri üles, et kes mis sarjas või klassis osaleb ?
Ma saan sellest kõigest aru, et lihtsalt eemalt vaadates ei ole muidu kuiski võimalik kindlaks teha, et kas on konkurent või sõidab hoopis miskis muus sarjas
Keegi võiks kusagil hästi ilusti välja tuua need asjad, et mille poolest teh reeglid täpselt erinevad
Täpset 100%-list kodutööd pole teinud kuid üheks põhilisemaks erisuseks TR-1 klassis on rehvi laius, meil 292mm NEZ 320mm
Las tehniline komisjon otsustab, kes võib sõitma minna. Seda on alles kohapeal näha, millised autod kohale tulevad. Loodetavasti on tehniline komisjon kõikide sarjade tehnilised reeglid omale selgeks teinud ja oskava nende järgi juhinduda. Kui tehnilise arust mingisse klassi ei mahu, siis sõidavad Vaba (TUR+ klassi siis).
Ärge laske ennast ärritada sotsiaalmeedias levivatest fotodest.
Tean mehi, kes praegu Venemaal lõikavad rellakaga turvapuure oma autodelt, tellivad originaal stangesid ning muud... Ühesõnaga tehakse tööd selle nimel, et autod vastaksid tehnilistele nõuetele. Saadetakse fotosid, küsitakse täpsustavaid küsimusi, protesteeritakse jne. Töö käib
Oliver Sults
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Infoks neile, kelle auto ei vasta TR-1 nõuetele ning kes leiavad, et TUR+ ei ole huvitav: Klassi OPEN ehk VABA+ rada on 100% sama, mis TR-1 klassil. Igav ei hakka kindlasti!
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Kas lähduses on mõnd ööbimiskohta, mida soovitate? Kodulehel vene keeles viidatud Meresuu Spa on Narva-Jõesuus. Kas see pisut kaugel pole võistluskeskusest?
Ja sooviks samuti infot lisakütuse kohta (eelmine postitus).
Võistlusklasside (TR-1, TR-3, VABA, ATV) ning klassi TUR+ registreerimine internetikeskkonnas lõppes vastavalt juhendile 14.novembril 2014 kell 24:00.
Hetkel lisandub nimekirja veel nimesid.
Võistlusklasside ja TUR+ esindajad, kes esitasid ankeedi peale 14.nov.2014 kell 24:00, teie ankeet on küll vastu võetud, kuid ametlikult kinnitamata. Teie võistlustele registreerumine ehk registreermisankeedi kinnitamine toimub mandaadis paberankeedi allkirjastamisega. Registreerumise ajaks loetakse mandaadi läbimise aeg.
asko4x4 kirjutas:Kas lähduses on mõnd ööbimiskohta, mida soovitate? Kodulehel vene keeles viidatud Meresuu Spa on Narva-Jõesuus. Kas see pisut kaugel pole võistluskeskusest?
Ja sooviks samuti infot lisakütuse kohta (eelmine postitus).
asko4x4 kirjutas:Kas lähduses on mõnd ööbimiskohta, mida soovitate? Kodulehel vene keeles viidatud Meresuu Spa on Narva-Jõesuus. Kas see pisut kaugel pole võistluskeskusest?
Ja sooviks samuti infot lisakütuse kohta (eelmine postitus).
asko4x4 kirjutas:Kas lähduses on mõnd ööbimiskohta, mida soovitate? Kodulehel vene keeles viidatud Meresuu Spa on Narva-Jõesuus. Kas see pisut kaugel pole võistluskeskusest?
Ja sooviks samuti infot lisakütuse kohta (eelmine postitus).