mitsubishi pajero 3.2 2002.a töötab tühikäigul või 2000 pöör
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
mitsubishi pajero 3.2 2002.a töötab tühikäigul või 2000 pöör
Mitsu töötab siis tühikäigul või 2000 pöördel. Mingit muud kiirust pole. jube tahm lendab summutist. Leppisin autoelektrikuga kokku,garaaži sõites hakkas tööle ja arvuti ei näidanud viga. Nüüd tuli viga tagasi.see masin ajab hulluks. Töötab,nagu ise tahab. Sama oli pidurivõimendiga. Töötas ja ei, enne kui vaakummootor ära vahetati. Veenäidik peksis ka segast,näitas vahetevahel punast,kuigi vesi oli normis. peale vea kõrvaldamist ei näita spidomeeter üle üheksakümne. Aga kõigepealt andke palun nõu,kes oskab. Turbo töötab. filtrid vahetatud. EGR sai puhastatud, korra töötas. EGR sai pimeda ette, korra töötas. EGRi tagant said juhtmed lahti võetud,korra töötas, umbes 10 km. Esimest korda,kui viga üldse tekkis,siis sõitsin pea tühja paagiga,punane põles.
Viimati muutis vanemmees, T Nov 11, 2014 10:08 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: mitsubishi pajero 3.2 2002.a töötab tühikäigul või 2000
Kontrolli EGR klappi, vôib olla on lahtises asendis kinni jàànud.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: mitsubishi pajero 3.2 2002.a töötab tühikäigul või 2000
Oli sama probleem ja viga oli kõrgsurvepumbas, mingi tihend vist ja sai õhku. Täpsemalt võib kasutaja jaan mmc käest küsida.
Re: mitsubishi pajero 3.2 2002.a töötab tühikäigul või 2000
Diagnostika näitas,et mingisugune andur on vigane ,mitte kaugel egr kapist. Aga see nii üldine. Sõites parema Tagaratta juures kolksub midagi täiega. pidurdades aga parem esiratas vibreerib nii,et pedaal peksab potase jalast. Tagaluuk kesklukust kinni ei lähe. Võtmega ainult. Konditsioneer jooksis paari kuuga salongi kuhugi tühjaks. Kui keegi tahab teada,kuidas see auto sai paar aastat tagasi soetatud ropkapoest,siis naerate pooleks
üks suur vale ja pettus

Re: mitsubishi pajero 3.2 2002.a töötab tühikäigul või 2000
EGR klapp oli täitsa tahma täis. Masin käib jälle nagu kell
,väljaarvatud ülejäänud tüüpvead 


Re: mitsubishi pajero 3.2 2002.a töötab tühikäigul või 2000
Arvata oli.vanemmees kirjutas:EGR klapp oli täitsa tahma täis. Masin käib jälle nagu kell,väljaarvatud ülejäänud tüüpvead
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: mitsubishi pajero 3.2 2002.a töötab tühikäigul või 2000
See auto ongi üks suur pettus, ma vahetasin enda oma küttepuude vastu.
Müü maha - elad kauem.
Müü maha - elad kauem.
Re: mitsubishi pajero 3.2 2002.a töötab tühikäigul või 2000
Peale 30 km sõitu on viga jälle tagasi
üle mõistuse :O

Re: mitsubishi pajero 3.2 2002.a töötab tühikäigul või 2000
Pane EGR-ile pime ette.vanemmees kirjutas:Peale 30 km sõitu on viga jälle tagasiüle mõistuse :O
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: mitsubishi pajero 3.2 2002.a töötab tühikäigul või 2000
Nii, sai EGRile pime ette. Sõitis lühikesi otsi. max 30 km ja viga tuli tagasi . Tossab ja hüppab ; ( ; ( hüppab sellepärast,et mootor töötab siis ainult tühikäigul või 2000. Pöördel. Nagu elektrimootor. Käigud tuleb kiiresti kuni viiendana vahetada,et enam vähem oksendamata koju jõuaks,kui viga külge hakkab.
Re: mitsubishi pajero 3.2 2002.a töötab tühikäigul või 2000
Tere!
Hoian kätt antud teema pulsil. Mul siis 2007 a pajero. Mootoriga vahelduva eduga sama teema. Mul siis selline teema, et täitsa välja surema hakkab. Kastiga D ja N vahel möllates on õnnestunud liikluses jalust minna. Ise olen siis korra ka silberisse pöördunud. Kokkuvõttes olevat viga olnud täis tahmatanud sisselaske kollektoris. 6 tundi tööaega ja olevat tehtud. Jutu järgi hullult pa...ka täis. Aastajagu suht rahulikke kilomeetreid. Mõned kuud tagasi algasid samad jamad. Kuna tutvusringkonnas tuttavaid lukkseppi kah, palusin abi neilt. Rääkisin sama jutu ära, mis kunagi silberis ja ütlesin, et mis nemad tegid. Remondimees hakkas siis muust otsast pihta, tegi diagnosti kah. Tema avastatud viga ilmnes siis mootori käimise ajal, kui arvuti oli taga, hakkas mingi moment EGR-i viga näitama. Puhastas ära, ning mingi väike kummist rõngastihend oli ka natuke räbal. Paar nädalat muretu, ning täna sama jama.
Konkreetselt ilmnes viga siis, kui auto kohapeal ca 7-8 minti käis. Õnneks olin parklas. D sisse ja hakkab koolema, meelitasin uuesti normaalselt käima Neutrali peal, nii kui käik sisse, sama jama. Meelitasin pilli pöördesse, üle 3000 ei tahtnud sugugi minna. Süüde välja, suits auto kõrval, uuesti käima. Hakkasin sõitma, ikka natuke jebis, meelitasin siis parklast välja, liiklusesse ja järsku........nagu sitatükk oleks kuskilt eest ära tulnud, pill korras ja toimetab. Täna päev läbi lihtsalt ringi uhanud, et vaadata kas toimib.....no toimib kurat taas......ei võta pea enam, mis viga võib olla. Ühesõnaga pikalt kohapeal mina teda käia lasta enam ei julge.
Kui mõnel targemal on ideid....andke tulla
Lisaksin veel....et mul ta ei tossa ega midagi.....kuigi imeliku haisu nagu viskas....aga vbla lihtsalt tundus.....muuseas hommikul käisin ülevaatusel ja sumpast näidud korras.
Hoian kätt antud teema pulsil. Mul siis 2007 a pajero. Mootoriga vahelduva eduga sama teema. Mul siis selline teema, et täitsa välja surema hakkab. Kastiga D ja N vahel möllates on õnnestunud liikluses jalust minna. Ise olen siis korra ka silberisse pöördunud. Kokkuvõttes olevat viga olnud täis tahmatanud sisselaske kollektoris. 6 tundi tööaega ja olevat tehtud. Jutu järgi hullult pa...ka täis. Aastajagu suht rahulikke kilomeetreid. Mõned kuud tagasi algasid samad jamad. Kuna tutvusringkonnas tuttavaid lukkseppi kah, palusin abi neilt. Rääkisin sama jutu ära, mis kunagi silberis ja ütlesin, et mis nemad tegid. Remondimees hakkas siis muust otsast pihta, tegi diagnosti kah. Tema avastatud viga ilmnes siis mootori käimise ajal, kui arvuti oli taga, hakkas mingi moment EGR-i viga näitama. Puhastas ära, ning mingi väike kummist rõngastihend oli ka natuke räbal. Paar nädalat muretu, ning täna sama jama.
Konkreetselt ilmnes viga siis, kui auto kohapeal ca 7-8 minti käis. Õnneks olin parklas. D sisse ja hakkab koolema, meelitasin uuesti normaalselt käima Neutrali peal, nii kui käik sisse, sama jama. Meelitasin pilli pöördesse, üle 3000 ei tahtnud sugugi minna. Süüde välja, suits auto kõrval, uuesti käima. Hakkasin sõitma, ikka natuke jebis, meelitasin siis parklast välja, liiklusesse ja järsku........nagu sitatükk oleks kuskilt eest ära tulnud, pill korras ja toimetab. Täna päev läbi lihtsalt ringi uhanud, et vaadata kas toimib.....no toimib kurat taas......ei võta pea enam, mis viga võib olla. Ühesõnaga pikalt kohapeal mina teda käia lasta enam ei julge.
Kui mõnel targemal on ideid....andke tulla
Lisaksin veel....et mul ta ei tossa ega midagi.....kuigi imeliku haisu nagu viskas....aga vbla lihtsalt tundus.....muuseas hommikul käisin ülevaatusel ja sumpast näidud korras.
Pajero, 2007 a. 3,2D , 125kw.....punane püss 

Re: mitsubishi pajero 3.2 2002.a töötab tühikäigul või 2000
See ,mis see auto mul välja ajab, ei ole lihtsalt suits,vaid suur paks üliränk, haisev tahm. Ja kui veab ,siis järsku kargab,nagu puutagant välja ja töötab mingiaeg korralikult.
Re: mitsubishi pajero 3.2 2002.a töötab tühikäigul või 2000
Läbitud teema ja viga oli pumbas.