Cherokee sureb sõidu ajal ära - täpsemalt siis tühikäigul, siiani ei ole süidu ajal surnud. Ainult siis, kui gaasi peal ei hoia.
Sureb maha ja enam ei käivitu, samuti ei liigu üksgi seier (aku ega kütus) süüte sisse keeramisel.
Sai avastatud, et viga on kapoti all olevas kaitsmeplokis, kus siis põletab läbi väikese 20A kaitsme. Kaitsme nimetuseks on "AUTOMATIC SHUTDOWN RELAY - POWERTRAIN CONTROL MODULE"
Kas piisab vaid relee vahetusest või peaks viga kuskilt kaugemalt otsima?
Kaitse tapmine muutunud viimasel 10-20 kilomeetril järjest tihedamaks.
Kellegil ehk teadmisi jagada...
Jeep GC 98a 5,2 ASD relee kaitse
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 28
- Liitunud: R Dets 02, 2011 9:50 pm
- kalleo
- Rock Crawler
- Postitusi: 843
- Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
- Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval
Re: Jeep GC 98a 5,2 ASD relee kaitse
Kõige tõenäolisem, et 'kusagil' on juhtmeisolatsiooni maha hõõrunud ja viskab lühisesse. Ilmselt mootori juures, aga võib ka olla tulemüüris, salongis, isegi kaitsmeplokis eneses...
Teravat pilku!
http://www.jeepsunlimited.com/forums/sh ... ps-blowing
Teravat pilku!
http://www.jeepsunlimited.com/forums/sh ... ps-blowing
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 28
- Liitunud: R Dets 02, 2011 9:50 pm
Re: Jeep GC 98a 5,2 ASD relee kaitse
Tänud Hr. kalleo!
Hetkel tundub, et viga leitud. Pole piire minu imestusel, sest leidsin lahenduse "kalleo" lisatud USA foorumi teema viimasest postitusest - 2005 aastal olnud seal ühel härrasel sama mure.
Tagumine lamda katki ja juhe oli ripakile pääsenud - hüpanud siis kardaani peale ja hakanud oma juhtmetelt seal isolatsiooni maha kulutama. Eeldan, et sealt ka miski lühis tekkis. Eks peab pikemale tiirule minema ja kui uut häda ei teki, loen selle mure lahendatuks.
Sai ka ise eile õhtul kõiksugu muukeelsetes foorumites ringi vaadatud kuid õigesse kohta ei jõudnud.
Igaljuhul tänud veelkord kalleo'le kes õigele teele juhatas.
Hetkel tundub, et viga leitud. Pole piire minu imestusel, sest leidsin lahenduse "kalleo" lisatud USA foorumi teema viimasest postitusest - 2005 aastal olnud seal ühel härrasel sama mure.
Tagumine lamda katki ja juhe oli ripakile pääsenud - hüpanud siis kardaani peale ja hakanud oma juhtmetelt seal isolatsiooni maha kulutama. Eeldan, et sealt ka miski lühis tekkis. Eks peab pikemale tiirule minema ja kui uut häda ei teki, loen selle mure lahendatuks.
Sai ka ise eile õhtul kõiksugu muukeelsetes foorumites ringi vaadatud kuid õigesse kohta ei jõudnud.
Igaljuhul tänud veelkord kalleo'le kes õigele teele juhatas.
Kasutaja 94Flyj foorumist --jeepsunlimited.com-- kirjutas:Getting frustrated, I went back under the jeep and found my problem.
The rearmost oxygen sensor harness was dragging on the driveshaft, burning through the wiring, causing it to short out. It was barely touching, to the degree that it didn't appear to be making contact with the driveshaft at all.
Some electrical tape and a zip-tie fixed it!