Kui see jutt teemasse ei sobi siis tõstke/suunake õigesse kohta (loodan et päris lollide maale ei saadeta)
Massin mis mulle muret tekitab on siis Gas 53 veobagi, vast paljud olite viimane laupäeval Hinsa rajaääres ja nägid ka mes massinad need on. Olgugi et sellel aastal sai veobagide hooaeg läbi on mõtted juba järgmises aastas ning ihaldaks paremat tulemust. Näha on ja arugi saada et masinal minekut on aga kõige suuremat muret tekitab et kuidas saada see mootori jõud maapinnale ja eks üks oluline lüli on kindlasti vedrustus.
Auto kaalub 1780kg ja reeglite järgi kasutame lehtvedrusi. Ees ja taga on kasutusel tagumised Gaz 51 vedrulehed, algul oli neli lehte pakis aga kuna hakkas läbipainduma lisasin ette Gaz 51 esimesi lehti (neli oli, järgi jäi 3 paksemat/tagumist lehte ja juurde panin 3 õhemat lehte) ja taha soovitati panna hoopis Gaz 24 lehti (alles jäi 2 paksemat ja juurde lisasin 4 volga lehte). Amordid on vabad ja praegalt on all Unimogi omad. On räägitud et pidi olema liiga jäik ja noh autogi hüppab aukudes kui konn. Olen mõelnud õhk või gaazi amortidele mille jäikust saaks reguleerida, on räägitud BumpStop silindrite kasutusele võttu ja keegi mainis veel et Tartus pidi mingi sell tegema pehmemast materjaalist vedrulehti.
Millist nõu ja soovitust annaksite, mismoodi saaks välja arvestada milliseid vedrusi; amorte; bumpstoppe ja võibolla midagi veel peaks muretsema/kasutama??
Nii et ideed ja küsimused teretulnud


Tervitades Eino