Pajero Pinin 2,0 GDI 2001 TAGUMISED PIDURID VÕTAVAD KEHVALT
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Pajero Pinin 2,0 GDI 2001 TAGUMISED PIDURID VÕTAVAD KEHVALT
Tere.
Juba algusest peale on pidurid nagu nõrgad ja ülevaatusel öeldi, et tagapidurid ei ole head. Äkkpidurdamisel peab kõvasti tallama. Vahetasin pidurikettad ja klotsid. Suportid ja silindrid hooldatud ja korras. Esimesed olid kinni, sai korda tehtud. Pidurivedelik uus sees ja õhutatud ka. Pidurivõimendi konna vaakumi otsa võtsin lahti - OK, vaakum oli poole tunni pärast veel. Visuaalselt näha, et esimesed kettad on läikivad ja haljad, tagumised vastupidi tuhmid ja pisut roostesed.
Kas keegi oskab nõu anda milles viga?
Juba algusest peale on pidurid nagu nõrgad ja ülevaatusel öeldi, et tagapidurid ei ole head. Äkkpidurdamisel peab kõvasti tallama. Vahetasin pidurikettad ja klotsid. Suportid ja silindrid hooldatud ja korras. Esimesed olid kinni, sai korda tehtud. Pidurivedelik uus sees ja õhutatud ka. Pidurivõimendi konna vaakumi otsa võtsin lahti - OK, vaakum oli poole tunni pärast veel. Visuaalselt näha, et esimesed kettad on läikivad ja haljad, tagumised vastupidi tuhmid ja pisut roostesed.
Kas keegi oskab nõu anda milles viga?
Kiilakas
Re: Pajero Pinin 2,0 GDI 2001 TAGUMISED PIDURID VÕTAVAD KEHV
No nii, sai teeninduses käidud ja vaakumiga pidurid "läbi imetud, et ehk on süsteemis kusagil õhumull sees.
Tulemus: 0
Pedaal on pisut vetruv. Pumbates paremaks ei lähe.
Tulemus: 0

Pedaal on pisut vetruv. Pumbates paremaks ei lähe.
Kiilakas
Re: Pajero Pinin 2,0 GDI 2001 TAGUMISED PIDURID VÕTAVAD KEHV
Jah, point ongi selles, et tagapidurid on pisut karused ja nagu tumedad ja oksüdeerunud,esimesed seevastu metalselt läikivad.
Tõstsin tagaotsa tungiga üles ja käiasin mõlemat poolt 1. käiguga pidur peal. Ka siis oli tunda, et pidur hakkas võtma alles peale keskmise tugevusega vajutamist. Selline tunne oli nagu pidurdaks ilma võimendita. Pedaal on pisut vetruv. Kui õhk sees siis peaks peale 2 - 3 tallamist võtma hakkama ja pedaal tõuseks ülespoole. Seda ei. Kas peasilinder ehk?
Tõstsin tagaotsa tungiga üles ja käiasin mõlemat poolt 1. käiguga pidur peal. Ka siis oli tunda, et pidur hakkas võtma alles peale keskmise tugevusega vajutamist. Selline tunne oli nagu pidurdaks ilma võimendita. Pedaal on pisut vetruv. Kui õhk sees siis peaks peale 2 - 3 tallamist võtma hakkama ja pedaal tõuseks ülespoole. Seda ei. Kas peasilinder ehk?
Kiilakas
Re: Pajero Pinin 2,0 GDI 2001 TAGUMISED PIDURID VÕTAVAD KEHV
Kas sel pininal mingit tagapidurite automaatregulaatorit ei ole? Midagi mis otsustaks, et tagaots on jube kerge >> pidurdada tuleb väikese jõuga >> kraan kinni >> tagarattad ei pidurda eriti. Osadel autodel on regulaatoril ka õhutusnippel ja sealt tuleb ka õhutada.
Re: Pajero Pinin 2,0 GDI 2001 TAGUMISED PIDURID VÕTAVAD KEHV
ABS-st jookseb iga ratta juurde eraldi toru.
Kiilakas
Re: Pajero Pinin 2,0 GDI 2001 TAGUMISED PIDURID VÕTAVAD KEHV
Sarnane viga oli Hyundai Pony tagapiduritega. See ka praktiliselt Mitsu. Käisin mitmes teeninduses aga abi ei saanud. Lõpuks leidsin ise vea üles. Pidurivõimendi küljes olev jagur oli kinni roostetanud ja mansetid läbi. Uue eest küsiti 250EUR. Ostsin romulast, käisin kaltsuga üle ja OK.
Pajerol seda ei ole, tal on ABS. See ei ole mul ainus auto. Teistega võrreldes on pidur üsna tuim. Nii esi kui tagapidurid sai tehtud maikuus, tänaseks peaks nad olema juba sisse töötanud. Valetasin, kettad said treitud mitte vahetatud. Hyundaile ostsin uued. Või peaks korra veel rattad üles tõstma ja koha peal "käiama"?
Saadan fotod. Ehk oskate sealt midagi välja lugeda.
Pajerol seda ei ole, tal on ABS. See ei ole mul ainus auto. Teistega võrreldes on pidur üsna tuim. Nii esi kui tagapidurid sai tehtud maikuus, tänaseks peaks nad olema juba sisse töötanud. Valetasin, kettad said treitud mitte vahetatud. Hyundaile ostsin uued. Või peaks korra veel rattad üles tõstma ja koha peal "käiama"?
Saadan fotod. Ehk oskate sealt midagi välja lugeda.
- Manused
-
- Pinin esiketas.JPG (229.38 KiB) Vaadatud 4345 korda
-
- Pinin tagaketas.JPG (232.55 KiB) Vaadatud 4345 korda
Kiilakas
- CaveMan
- True Off Roader!
- Postitusi: 1059
- Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
- Asukoht: Tallinn ja Peetri
- Kontakt:
Re: Pajero Pinin 2,0 GDI 2001 TAGUMISED PIDURID VÕTAVAD KEHV
Kus Tallinnas saab piduriketta ära lihvida? Nii, et hommikul viid ja õhtul saab kätte ning mis umbes maksab?
Land Cruiser 100 2005, 4,2TD Aut - 33'' Cooper Discoverer STT PRO - Come Up DV-9
Re: Pajero Pinin 2,0 GDI 2001 TAGUMISED PIDURID VÕTAVAD KEHV
Telliskivi 57D BCA Autoexpert Tallinnas treitakse auto peal eelregistreerimisega, kui ketas maha ei käi. 19.-tk
Kadaka tee 131, 12915 Tallinn ABC Autoteenindus Piduriketta treimine, 8,95 € Viisin kettad kohale, tehti ootetööna 1 tund.
Kadaka tee 131, 12915 Tallinn ABC Autoteenindus Piduriketta treimine, 8,95 € Viisin kettad kohale, tehti ootetööna 1 tund.
Kiilakas
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Pajero Pinin 2,0 GDI 2001 TAGUMISED PIDURID VÕTAVAD KEHV
Ta ju panigi võrdluseks esiketas vs. tagaketas?jaan mmc kirjutas:Üks ratas tundub ideaalne olevat, kui selle sisekülg on sama ilus, keskendu sellele millel on roostet, see võtab (või vähemalt on võtnud) kehvemalt ja sellest ka rooste.

Re: Pajero Pinin 2,0 GDI 2001 TAGUMISED PIDURID VÕTAVAD KEHV
Seda tean, et kui pedaal vetruma hakkab on suppordi liugpuksid kinni. Kuid siis on kohe näha, et üks klots kulub , teine aga mitte. Mul on piduritega juba kõik tehtud, enam ei ole midagi vahetada. Kas ABS ei või seda teha?
Kiilakas
Re: Pajero Pinin 2,0 GDI 2001 TAGUMISED PIDURID VÕTAVAD KEHV
Sul on õigus, et tagapidurid on nõrgemad. See on hüdromehhaanika põhireegel sest taga on ka väiksemad silindrid. Kuid samal põhjusel rakenduvad nad ka varem. Võimendiga pidurite puhul juba pisut pedaali vajutades hakkab auto pidurdama kuigi nõrgalt aga ikka. Minu omal aga alles kerge survega. Talvel kurvis pidurdades kipub pigem esiots ära minema kui tagaots.jaan mmc kirjutas:Krt üks on pildil jahutusega jah![]()
ABSi hingeelu ma väga täpselt ei tea. Aga kui viga peitub ABSis, võiks teha piduristendil katsed töötava ja ka mittetöötava mootoriga. Viimast siis vahetult peale mootori seiskamist, et vaakum oleks piisav. Kui tagapidurite efektiivsus seisvana paraneb, pole põhjust ka peasilindrit kahtlustada ja pigem siis tõesti ABSi. Kuigi see peaks probleemi korral ka armatuuris ikooni näitama.
Kui ABS-l lihtsalt mõni klapp lõdvalt tagasi laseb ehk?
Kiilakas
Re: Pajero Pinin 2,0 GDI 2001 TAGUMISED PIDURID VÕTAVAD KEHV
Nende treitud karvaste ketastega sa tagumisi pidureid ei saa. Vaheta kettad uute vastu ja sa saad ka pidurid.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.