Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
Moderaator: Moderators
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 45
- Liitunud: K Sept 17, 2014 7:58 pm
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
Tere,
Kuna ka suht uustulnuk maasturite alal siis sellest ka selline küsimus.Et oleks vaja töö tegemis3ks korralikumat masinat siis milline oleks neist kõige mõistlikum? Kütusekulu ja hooldused jne..
Endanägemus oleks salongiga ja pikakerega..mitte kastiga.Saaks asju normaalselt toas hoida.
Silma on jäänud : Terrano 2 3.0 td 2002-2003 aasta , Pajero 2.8 td -2000 , Discovery 2 2.5 td , cherokee 2.5 td 2000-2001 , mb G300 d on küll ka üks hea masin aga see juba tiba kallim kui teised.Kuigi oleks ilmselt kõige mõistlikum nendest..
Kuna aegajalt on ka pikemaid otsi vaja lasta siis võiks ka natuke mugavust olla.Samas on vaja ka metsa all ringi sõita nii lumes kui poris..siis peaks ikka sillad lukku ka käima.
Mis arvate?
Kuna ka suht uustulnuk maasturite alal siis sellest ka selline küsimus.Et oleks vaja töö tegemis3ks korralikumat masinat siis milline oleks neist kõige mõistlikum? Kütusekulu ja hooldused jne..
Endanägemus oleks salongiga ja pikakerega..mitte kastiga.Saaks asju normaalselt toas hoida.
Silma on jäänud : Terrano 2 3.0 td 2002-2003 aasta , Pajero 2.8 td -2000 , Discovery 2 2.5 td , cherokee 2.5 td 2000-2001 , mb G300 d on küll ka üks hea masin aga see juba tiba kallim kui teised.Kuigi oleks ilmselt kõige mõistlikum nendest..
Kuna aegajalt on ka pikemaid otsi vaja lasta siis võiks ka natuke mugavust olla.Samas on vaja ka metsa all ringi sõita nii lumes kui poris..siis peaks ikka sillad lukku ka käima.
Mis arvate?
L200 2.5 2005, Hilux 3.0 2010
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
Helista mulle 5010599 ja räägin Land Rover-ist lähemalt
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2646
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
Head tööloomad selles hinnaklassis on tlc 60 ja patrolite erinevad mudelid. Viimase
Puhul kindlasti 2.8td. 4.2d jääb hinnaklassis ilmselt valja. Lukku patrullil ees pole.
Puhul kindlasti 2.8td. 4.2d jääb hinnaklassis ilmselt valja. Lukku patrullil ees pole.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
Ise kasutan ka hooldusautoks y61 Patrolit. Taha mahub 200l tünn naftat, paar kanistrit ,tööriistad, keevitus, genekas jne. Tagumist istmeruumi ei ole seejuures vähendatud ja on endiselt 5 kohaline. Laguneb suht minimaalselt kuigi läbisõit suht suur ja saab ka maastikul igapäevast sõittu. 33 rehv läheb ilma tõstmata alla ja tagasillas lukk.
Länd rover unusta parem kohe ära need lagunevad isegi seistes ära, rääkimatta igapäevasest töötegemisest.
Länd rover unusta parem kohe ära need lagunevad isegi seistes ära, rääkimatta igapäevasest töötegemisest.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
Meil klient kes igapäevaselt parke ja haljasalasid hooldab. Kuna oli vaja mugavat ja suure veojõuga masinat, siis valituks sai Range Rover 3. Pidevalt ripub sabas 3,5 t haagis kus peal üks suurem või kaks keskmist traktorit koos lisaseadmetega, Pakiruum täis kankusidi ja muid tööriistu. Tõsi igapäevane suure haagsie vedu kulutab piduriklotse tavapärsest kiiremini, käis just neid vahetamas.heints kirjutas:Länd rover unusta parem kohe ära need lagunevad isegi seistes ära, rääkimatta igapäevasest töötegemisest.
Disco 2 on igati asine masin, mille jupid tänapäeval hea hinnaga saadaval. Salong suur ja sinna mahub kõvasti nodi, sappa võtab vabalt 3,5 t haagise. Enne ostu tuleb masin LR spetsilistide ette näidata, et mõne ära hooratud ja seejärel läikima löödud isendi otsa ei satuks. Tüüpvead on teada ja spetsialistide juures kiirelt nii tõstukil, kui diganostika kompuutriga kontrollitavad.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 45
- Liitunud: K Sept 17, 2014 7:58 pm
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
Tänud vastuste eest.
Patrolit käisin mingi aeg vaatamas ka.see hirmutas üsna ära.pildid olid kenad masinas.kuaga kohal käisin oli paras ront.eest alla vaadates oli kunde esimene ratas seest poolt õliga kaetud ja loik all.veel tilkus õli eest poolt..vb roolivõim v midagi..alt vaadates ei saanud aru.loik oli seal ka all ja tilkasi igal pool.tollel oli küll kere enam vähem.hinda küsis 5000 eur.
Kuidas nendel masinatel kütusekulud on?enam vähem sama kõigil? Patrol tundub küll paras jurakas olevat. Kas maanteel tuleb 10 kanti ja linnas nii 12-14?
Kas bensukas gaasiseadmega teeb juba sama välja..näiteks 4runner 3.0 bens.
Midagi on auto24 pakkuda ka.üks näeb ysna kobe välja usast toodud.tõstetud jne..
Patrolit käisin mingi aeg vaatamas ka.see hirmutas üsna ära.pildid olid kenad masinas.kuaga kohal käisin oli paras ront.eest alla vaadates oli kunde esimene ratas seest poolt õliga kaetud ja loik all.veel tilkus õli eest poolt..vb roolivõim v midagi..alt vaadates ei saanud aru.loik oli seal ka all ja tilkasi igal pool.tollel oli küll kere enam vähem.hinda küsis 5000 eur.
Kuidas nendel masinatel kütusekulud on?enam vähem sama kõigil? Patrol tundub küll paras jurakas olevat. Kas maanteel tuleb 10 kanti ja linnas nii 12-14?
Kas bensukas gaasiseadmega teeb juba sama välja..näiteks 4runner 3.0 bens.
Midagi on auto24 pakkuda ka.üks näeb ysna kobe välja usast toodud.tõstetud jne..
L200 2.5 2005, Hilux 3.0 2010
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
Ländakad on suht mugavad, peavad hästi vastu ka. Aga hinna poolest kipuvad olema kallid. Samas on olemas ka ameeriklasi, suht mahukad, mõned peavad ka täitsa hästi vastu ja gaasiseade hoiab kütusele kuluva raha kontrolli all.
Ise võibolla valiks selleks tööks ikkagi pika kabiiniga kastika ja kabiinikõrguse kastikattega. Kvaliteetne ''hütt'' on korralik ja tolmutihe samuti. Ei ole igasuguseid lõhnasi salongis sees ja püsib tuba puhas.
Ise võibolla valiks selleks tööks ikkagi pika kabiiniga kastika ja kabiinikõrguse kastikattega. Kvaliteetne ''hütt'' on korralik ja tolmutihe samuti. Ei ole igasuguseid lõhnasi salongis sees ja püsib tuba puhas.
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 45
- Liitunud: K Sept 17, 2014 7:58 pm
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
Kastikad nii krõbeda hindadega kõik.uuemad just.vanemad l200 ja navara..neid on siin nii palju kirutud, et ei julge nende poole vaadatagi.ja vana hilux..see on ka nagu veoauto juba.saaremaal kylateedel ja metsas ilmselt väga hea aga vahest nädalas 500 km otsi sellega panna..läheb ilmselt liiga karmiks..
L200 2.5 2005, Hilux 3.0 2010
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
No nendest masinatest valiksin mina kas terrano või ländroveri. Nood mõlemad suht normaalsed tööloomad ja nendega kannatab ka sõita. Võid kiigata ka pajerot ja pajero sporti, aga neil suht pisike hooldevälp. Mis sul ikka vaja on - enamasti köied, saed ja redelid. Põhimõtteliselt võid masinale tellida ka korraliku sisu (sae teritamiseks kruustangid, paar sahtliriiulit, kastid kola jaoks). Mina ise oma töö masina jaoks valisin uue sisustuse sortimo toodangust. Lahendusi palju, kaal kerge. Minule sai määravaks kaal.
- Roostekoll
- Fitting 38"
- Postitusi: 391
- Liitunud: K Juul 31, 2013 9:24 pm
- Asukoht: Tallinnacundimeesükskorsakov
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
Pajerodega ma nii tuttav ei ole, mis aga terranosse puutub, siis tühimass on alla 1800 ja kandevõime osadel isenditel kuni 750
See läheneb juba nende heade lego-ländroverite päkkadele. Pässi moodi temaga sõita muidugi ei anna ja rooste kipub kummitama. Kardaani ristid on nõrk koht ja salongivendi harjad kuluvad.
Osadel terraanodel kipuvad ka oma tuled lahjaks jääma. Kui vaja näha põõsas näppu suhu pista, siis peaks tulesid juurde muretsema.
Tööloomana minu arust arvestatav variant kui Landroveriga mässata ei soovi. Japs on japs

Osadel terraanodel kipuvad ka oma tuled lahjaks jääma. Kui vaja näha põõsas näppu suhu pista, siis peaks tulesid juurde muretsema.
Tööloomana minu arust arvestatav variant kui Landroveriga mässata ei soovi. Japs on japs

Trolle pole olemas
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
Mina ostaks 2 masinat. Lr nagu landy soovitas aga siis series3 , millele meie ark kirjutas 4000 kg piduritega haagist. Ta ei maksa palju ja ei kuluta ka suuresti kytet (u keskmine7 l). Ega temaga kaua s6ita ka saa.. kuigi myts maha lonkab kaua aga laguneb pidevalt. S6idumugavus on lisavarustus ja see tuli m6nikymmend aastat hiljem listi. Teiseks autoks ostaks midagi ntx toyota valikust. Hilux 3.0 automaat ntx. Mina uue puhul ei ole hiluxi ja lc mugavusel vahet teinud peale vedrustuse aga kandev6ime eeldab kompromisse.
Edu valimisel
Edu valimisel
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
Targutaks ka pühapäeva õhtusse vahele. Suur kompromisside kunst on see valik ja proovi endale põhipunktid paika panna, enne mudelite ja markide juurde sukeldumist:
Ehk mõtle välja:
1) on olulisem hea manööverdavus metsas või stressivaba sõit trassil? "Mõlemad" on vale vastus. Siin on olemuslik konflikt - metsas nikerdamiseks oleks midagi lühikest kahtlemata tore, mida hullem taburet, seda mõnusam. Nagu ntx tagapingita jimny vmt, saed-köied põrandale hunnikusse ja raginal võssa. Talvistel maanteedel õpid sa esimese 500 km otsaga ennast jälle vihkama selle puldis ilmselt, eriti kui ilmaga ikaldab. Hiluxi pöörderaadiusest räägitakse legende, see võib puude vahel häirima hakata.
2) kaal? kui pehmel pinnasel käid? Räägid lukkudest - kui põhjani sees oled, mis siis saab? Käid ühe masinaga objektidel? Topeltvintsid, ette ja taha? Või on variant masin kruusakale jätta ja tallataksoga viimane lõik võtta? Arvestama peab, et 33" alates (k.a.) enam mõistlikku talverehvi ei tehta - sellega maksad jälle maanteel talvisele sõidumugavusele lõivu (ja hoidku selle eest kui mingi jimny või wranku masti telefoniputka endale ostad ja sinna 33 või 35" AT alla kruvid - elusana koju jõuad esimesest tõsisest lumesajust siis paned puhtad riided selga ja joonelt kirikusse küünalt viima). Kui 33+ rõngaid vaja pole - siis on mõistlik uuesti üle vaadata see sopa ja lume ja lukkude jutt, 31" kipub selline softroadimise teema olema rohkem?
3) mootorieelistused? jookseb diisel "aitäh" eest sülle või on oluline, et ka -30ga saaks puu otsa nööridesse surnuks külmuma? kui külmaga peab masin rivis olema - kas peab ilma läkiläki ja labakuteta salongis sõita saama (kivi roveri/defekate kapsaaeda siinkohal)?
4) mis mõõtu mees oled? mina olen 193 ja "isikliku arvamusega" - defekas tuleks vasak käsi õlast amputeerida. Hiluxis oli koib sedasi keskkonsooli ja rooli vahele kiilutud (rool ja iste olid "lõpuni") et ma parem ei fantaseerigi ntx tln-võru otsast seal... (EDIT: meenus, isuzu d-max jättis parema mulje, küll aga sõitsime sel põhja all raami küljes tolkneva kütusefiltri vmt jubina normaalselt puruks täiesti lambikohas... aga no pantsrit pead nagunii panema hakkama kui raiesmikke väisama lähed)
Sellised asju peab arvestama. Eriti 500 km nühkimistest rääkides.
5) mis on max eelarve/kulueelarve kuus? v-o on töö tegemiseks mõistlik siiski kolm tilka verd pangale anda ja mingi uuem pill liisingusse võtta (ntx uus ranger? info-auto on muidugi ka nimi mida viisakas seltskonnas enne kolmandat õlut saunas suhu ei võeta, aga... või volkkari amarok? mingi tutnoi dacia junn garantii lõpuni kasutusrenti, vähemalt ei maksa neeru?)
Tahtsin siia otsa kirjutada veel, et "6) ...kui palju Sul tegelikult ja tõsiselt nelivedu vaja on? Kindel, et mingi esiveolise pisikese kaubikuga välja ei vea?" aga no kui lumi, sopp ja lukud jutuks on, siis ilmselt selle oled Sa enda jaoks paika pand.
Last, but not least - roveri ja ameeriklastega on sedasi, et võid ju fännide juttu kuulata, aga kus Sa neid pille hooldamas käid? Talnas jäi mul oma "ameeriklasega" vist 1 koht läbi käimata (ok, 2 teoreetiliselt, kui silberit ka arvestada
) ja oluliselt p...est ei tõmmatud/ei tõmmata teadaolevalt minu kogemuse põhjal 1 kohas. Hirmutavalt lühike pink... kui Sa minult küsid. Roveritega on lugu vist veel nutusem, aga roverijointidest puudub mul ülevaade. Töömasinast rääkides jätaks ma imedepõllud ja heinaküünid nimistust välja, solvutagu siin palju tahes. (Landy lihtsalt ei tea ühtegi muud lindu kui konn, talle võid telliskivi või alasti naist näidata, ta patrab ikka roverist.)
P.S: "inimesele tehtud" kaubik, kolakastiga ATV selle kuuti "viimase miili" jaoks? Täiesti tõsiselt?
Ehk mõtle välja:
1) on olulisem hea manööverdavus metsas või stressivaba sõit trassil? "Mõlemad" on vale vastus. Siin on olemuslik konflikt - metsas nikerdamiseks oleks midagi lühikest kahtlemata tore, mida hullem taburet, seda mõnusam. Nagu ntx tagapingita jimny vmt, saed-köied põrandale hunnikusse ja raginal võssa. Talvistel maanteedel õpid sa esimese 500 km otsaga ennast jälle vihkama selle puldis ilmselt, eriti kui ilmaga ikaldab. Hiluxi pöörderaadiusest räägitakse legende, see võib puude vahel häirima hakata.
2) kaal? kui pehmel pinnasel käid? Räägid lukkudest - kui põhjani sees oled, mis siis saab? Käid ühe masinaga objektidel? Topeltvintsid, ette ja taha? Või on variant masin kruusakale jätta ja tallataksoga viimane lõik võtta? Arvestama peab, et 33" alates (k.a.) enam mõistlikku talverehvi ei tehta - sellega maksad jälle maanteel talvisele sõidumugavusele lõivu (ja hoidku selle eest kui mingi jimny või wranku masti telefoniputka endale ostad ja sinna 33 või 35" AT alla kruvid - elusana koju jõuad esimesest tõsisest lumesajust siis paned puhtad riided selga ja joonelt kirikusse küünalt viima). Kui 33+ rõngaid vaja pole - siis on mõistlik uuesti üle vaadata see sopa ja lume ja lukkude jutt, 31" kipub selline softroadimise teema olema rohkem?
3) mootorieelistused? jookseb diisel "aitäh" eest sülle või on oluline, et ka -30ga saaks puu otsa nööridesse surnuks külmuma? kui külmaga peab masin rivis olema - kas peab ilma läkiläki ja labakuteta salongis sõita saama (kivi roveri/defekate kapsaaeda siinkohal)?
4) mis mõõtu mees oled? mina olen 193 ja "isikliku arvamusega" - defekas tuleks vasak käsi õlast amputeerida. Hiluxis oli koib sedasi keskkonsooli ja rooli vahele kiilutud (rool ja iste olid "lõpuni") et ma parem ei fantaseerigi ntx tln-võru otsast seal... (EDIT: meenus, isuzu d-max jättis parema mulje, küll aga sõitsime sel põhja all raami küljes tolkneva kütusefiltri vmt jubina normaalselt puruks täiesti lambikohas... aga no pantsrit pead nagunii panema hakkama kui raiesmikke väisama lähed)
Sellised asju peab arvestama. Eriti 500 km nühkimistest rääkides.
5) mis on max eelarve/kulueelarve kuus? v-o on töö tegemiseks mõistlik siiski kolm tilka verd pangale anda ja mingi uuem pill liisingusse võtta (ntx uus ranger? info-auto on muidugi ka nimi mida viisakas seltskonnas enne kolmandat õlut saunas suhu ei võeta, aga... või volkkari amarok? mingi tutnoi dacia junn garantii lõpuni kasutusrenti, vähemalt ei maksa neeru?)
Tahtsin siia otsa kirjutada veel, et "6) ...kui palju Sul tegelikult ja tõsiselt nelivedu vaja on? Kindel, et mingi esiveolise pisikese kaubikuga välja ei vea?" aga no kui lumi, sopp ja lukud jutuks on, siis ilmselt selle oled Sa enda jaoks paika pand.
Last, but not least - roveri ja ameeriklastega on sedasi, et võid ju fännide juttu kuulata, aga kus Sa neid pille hooldamas käid? Talnas jäi mul oma "ameeriklasega" vist 1 koht läbi käimata (ok, 2 teoreetiliselt, kui silberit ka arvestada

P.S: "inimesele tehtud" kaubik, kolakastiga ATV selle kuuti "viimase miili" jaoks? Täiesti tõsiselt?
tegime pulli, aitab
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
Taneli kurvastuseks võin öelda, et Hr. Arboristiga sai pikem telefoni vestlus peetud ja jõutud järeldusele, et plusside ja miinuste summa võiks olla LC80. Sai räägitud ka Roverist, kuid kuna kliendi soov on seaduseks, siis jõudsime kiirelt nimetatud jaapanlaseni.tanel kirjutas: Last, but not least - roveri ja ameeriklastega on sedasi, et võid ju fännide juttu kuulata, aga kus Sa neid pille hooldamas käid? Talnas jäi mul oma "ameeriklasega" vist 1 koht läbi käimata (ok, 2 teoreetiliselt, kui silberit ka arvestada) ja oluliselt p...est ei tõmmatud/ei tõmmata teadaolevalt minu kogemuse põhjal 1 kohas. Hirmutavalt lühike pink... kui Sa minult küsid. Roveritega on lugu vist veel nutusem, aga roverijointidest puudub mul ülevaade. Töömasinast rääkides jätaks ma imedepõllud ja heinaküünid nimistust välja, solvutagu siin palju tahes. (Landy lihtsalt ei tea ühtegi muud lindu kui konn, talle võid telliskivi või alasti naist näidata, ta patrab ikka roverist.)
Teisisõnu masin, mis kestab (veel järgmised miljon kilomeetrit), ei vaja igapäevast remonti (kuid samas tehniliselt lihtne ja loogiline), on mahukas ja evib kõiki edukaks maastikusõiduks vajalike eeldusi ning on end tõestanud nii põrgukuumuses, kui lõikavas pakases.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
ei ole võimalikLandy kirjutas:... jõutud järeldusele, et plusside ja miinuste summa võiks olla LC80. Sai räägitud ka Roverist, kuid kuna kliendi soov on seaduseks, siis jõudsime kiirelt nimetatud jaapanlaseni .... .


Töömasinaks valiks ikka liisingupilli või muu uue/uuema masina, mingi 100 000 on hooletu sõita ja töötada, vaid korra 15-20 000 km tagant hooldusest läbi ja saab tööd teha pidevalt, iga vana masinaga tuleb rohkem või vähem ette ootamatusi ja seda kõige ebasobivamal ajal. Hobimasinaks on need vanad LC ja Patrolid igavesti hääd küll.
Tanel tõi mu arust kõik olulise välja, v.a. Hiluxi mahutavus (mul üks jahikaaslane, kes läheneb 2 meetrile ja 150 kg ning sõidab juba mitmenda hiluxiga). Mis kastika mugavusse puutub siis ise olen Isuzu D-maxiga Venemaad sõitnud, nii 1500 km/18 tundi jutti roolis ja probleemideta, mu arust ikka parem sõita kui madalal istudes sõidukaga, ruumi rohkem, augud ei vaeva ja kõrgemalt ka parem ülevaade toimuvast.
Kastika puhul ikka hea, et kola pole salongis, ei mingit mustust ega haisu. Metsavahel pole nagu midagi karta kah, see pikanäpumeeste teema vist rohkem pealinna mure, mul ka Tartus seisnud lahtise kasti ja kolaga päevi ning ei kasvanud asjadele jalad alla

Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: Sobilik masin Arboristile..metsamehele.
No arboristile ei ole küll vajalik meeletut mudasõitu ja hulle teeolusid. Arborist töötab ikka asustatud piirkonnas.
Metsamees ja tema masin on vaks vahet. Mul on mehed käinud metsas nii Rangeriga, mis on 4 ukseline ja kuudiga. Arboristitöid tehakse Toyota Hiacega, mis 4wd. Piisavalt suur ruum igasuguste redelite ja saagide jaoks. Lisaks on sul vajlik ka järelhaagise olemasolu, sest arboristikaga tegeledes pead sa enamal juhul ka oksad ära vedama...
Edu!
Metsamees ja tema masin on vaks vahet. Mul on mehed käinud metsas nii Rangeriga, mis on 4 ukseline ja kuudiga. Arboristitöid tehakse Toyota Hiacega, mis 4wd. Piisavalt suur ruum igasuguste redelite ja saagide jaoks. Lisaks on sul vajlik ka järelhaagise olemasolu, sest arboristikaga tegeledes pead sa enamal juhul ka oksad ära vedama...
Edu!
CanAm 1000XXC´21, Polaris Sportsman 1000 XP S`20,
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia