Mootori lahtivõtmisel jäi oma rumalusest märkimata võllide asend omavahel.
On küll remondimanual, aga kuna aparaat on "päris" margi koopia, siis võivad teoreetiliselt olla mingid kõrvalekalded manualist.
Seetõttu tekkis küsimus, mis ei pruugigi olla niivõrd selle mootori spetsiifiline - kas on normaalne, et ülemises surnud seisus on sisselaske klapp maksimaalselt avatud? Sellisel juhul võivad ju kolb ja klapp kokku saada. Kui just ei ole jäetud selleks piisavalt ruumi, milles ma hetkel pole kindel.
Või peaks sisselaske klapp olema avatud pigem siis, kui kolb on just hakanud alla liikuma?
Kuidas üldse vänt- ja nukkvõll omavahel klappima panna, kui näiteks juhendit selleks pole ja vastavaid märke ka ei peaks olema.
Illustratsioon ka, kus kahjuks pole näha nukkade reaalset asendit:

