1995a Cherokee XJ 4.0 paagi vahetus.

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
KristjanN
Rookie
Postitusi: 13
Liitunud: N Sept 04, 2014 12:12 pm

1995a Cherokee XJ 4.0 paagi vahetus.

Postitus Postitas KristjanN »

Tervist.

Küsimus selline, et kas keegi on XJ-ile alla pannud ZJ plastik paagi? Nimelt XJ-i paak oli läbi ussitanud ja kippus lekkima, ostsin müüja jutu peale, et ZJ paak läheb 1:1-le alla, ainult tagasivool on vaja teha, plastikapaagi ära. Kõik ilus tore, paak istub kenasti alla, tagasivool sai ka tehtud, aga tundub et sellel pumbal surve suurem. Kahjuks ei oska öelda, mis mootoriga Grandi alt paak pärit on.

Nii et teadjamatelt info oodatud, mis ohud sellise comboga kaasneda võivad, sest iseenesest auto töötab paremini, kui vana pumbaga, aga korra hakkas filtri vahelt lekkima(peale vitsa koomale keeramist jäi järgi) ja peale u 15 minutilist prooviringi oli kogu pealevoolu toru soojaks läinud.
Kasutaja avatar
Bytewize
Rock Crawler
Postitusi: 735
Liitunud: L Apr 09, 2011 1:54 pm
Asukoht: Harjumaa | Tel.5II8II4

Re: 1995a Cherokee XJ 4.0 paagi vahetus.

Postitus Postitas Bytewize »

95a cherol on kütuse surve regulaator kütuse siini peal(vaakumiga regullitud, 39psi@WOT), peaasi, et pump piisavalt välja lööb, cherodel alates 97a on regulaator paagis koos pumbaga ja annab rohkem survet(49psi konstantselt), sellistel puudub eraldi tagasivool.

Mis aasta see ZJ doonor oli muidu? Kui tal on paagil originaalis kütuse tagasivool olemas, siis on ta vanemat tüüpi, siini peal oleva regulaatoriga.

Probleem võib tekkida sellest, et regulaator ei avane piisavalt, et kütuse survet siini peal õigena hoida, kuna pealetulev kogus on liiga suur, siis hakkab mootor liiga rikkalt tööle ja surve võib kõikuma hakata.
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
KristjanN
Rookie
Postitusi: 13
Liitunud: N Sept 04, 2014 12:12 pm

Re: 1995a Cherokee XJ 4.0 paagi vahetus.

Postitus Postitas KristjanN »

ZJ aastat ei oska öelda, aga paagis tagasivoolu polnud, selle tegin ise. Murelikuks tegi see, et pealevoolu voolik läks soojaks. Segu rikkuse kohta ei oska pakkuda, suitsema ei hakanud.
Kasutaja avatar
Bytewize
Rock Crawler
Postitusi: 735
Liitunud: L Apr 09, 2011 1:54 pm
Asukoht: Harjumaa | Tel.5II8II4

Re: 1995a Cherokee XJ 4.0 paagi vahetus.

Postitus Postitas Bytewize »

Nu siis on selge, see on sisemise regulaatoriga paak. Ma ei oska seda kuumuse asja kommenteerida, et kas see võib ohtlik olla.
Vanalt pumpa ümber visata ei anna?
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
KristjanN
Rookie
Postitusi: 13
Liitunud: N Sept 04, 2014 12:12 pm

Re: 1995a Cherokee XJ 4.0 paagi vahetus.

Postitus Postitas KristjanN »

Mõtlesin ka sellele, aga kuna vana pump undas ja uuega käis tunduvalt paremini edasi, siis veel pole uurima hakanud, a tuleb vist vaadata, eriti ei taha pauku teha. Sama teemaga seoses, kui kellelgi on pakkuda ZJ-i rõhuregulaatorit(istub pumba korpuse otsas), andke teada. Mu oma muljuda saanud väljuva toru juurest ja hetkel parandatud paagi lappimise möginaga.
KristjanN
Rookie
Postitusi: 13
Liitunud: N Sept 04, 2014 12:12 pm

Re: 1995a Cherokee XJ 4.0 paagi vahetus.

Postitus Postitas KristjanN »

Tänud vastamast. Internett ütleb, et 49psi-d on 3,38 bari-i ja XJ pumpade töörõhuks on märgitud 3,5 bar-i, nii et vist pole hullu.
Kasutaja avatar
Marlai
Rock Crawler
Postitusi: 609
Liitunud: N Jaan 01, 2009 8:02 pm

Re: 1995a Cherokee XJ 4.0 paagi vahetus.

Postitus Postitas Marlai »

xj pumba rõhk on erinevate kW mootoritel erinev.
Kui probleemi on võimalik sõnastada, on seda võimalik ka lahendada.
KristjanN
Rookie
Postitusi: 13
Liitunud: N Sept 04, 2014 12:12 pm

Re: 1995a Cherokee XJ 4.0 paagi vahetus.

Postitus Postitas KristjanN »

131 kw mootoril peaks 3,5 olema.
Kasutaja avatar
Marlai
Rock Crawler
Postitusi: 609
Liitunud: N Jaan 01, 2009 8:02 pm

Re: 1995a Cherokee XJ 4.0 paagi vahetus.

Postitus Postitas Marlai »

Kui paned 3,35 pumba, siis võib käivitumine pikeneda. Ma pidin käivitama 8-10 sekundit, kui panin 136kW mootori pumba asemele 135kW mootori pumba. See ei mõjunud starterile hästi ja pidin mingi 2 kuu pärast vahetama. Ma ei tea, kas 0,12 bar on sellise mõjuga aga 0,5 oli. Sõites ei saanud erinevusest aru.
Kui probleemi on võimalik sõnastada, on seda võimalik ka lahendada.
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”