Nüüd, aga küss, et see wastegate klapi liigutav varras peaks ju mingitel pööretel liikuma?
Nimetan juurde, et ei mingit suitsu/tossu, lisahelisi paarutamisel.
P.S pilt netist, kuid saate vast aru, mida mõtlen?

Moderaatorid: jr, Moderators

Proovisin mitmeid kordi käega liigutada (ka samal ajal, kui poiss roolitaga 2...3000 rpm-i andis), no mitte grammigi ei liikunud.laurz kirjutas:Proovi käega liigutada seda hooba.
Lõppkiirus mind eriti ei huvitagi, pigem see, et kui metsast välja keeran, jään kohe liiklusele jalgu. Huvitav, et samalaadse motoga Pajero (kusjuures automaat) oli kui "püss" praeguse Terrano kõrvaluputaja kirjutas:Ta ongi uimane. Üle 140-150 ei lähe. Veab okilt kuskil 2,7-3,5krpm vahemikus. WG liigutas ikka boosti rõhk.
Suht mõttetu nui. Sõidan igapäevaselt sellisega.Lihtsam harjuda.
Kas õhukululugeja poolsurnud pole? Kui õhukululugeja parameetrid jäävad lubatud piiridesse, siis diagnost veateadet ei näita, aga jõudu ka pole. Tüüpiline probleem Terranodel.TiitR kirjutas: Lõppkiirus mind eriti ei huvitagi, pigem see, et kui metsast välja keeran, jään kohe liiklusele jalgu. Huvitav, et samalaadse motoga Pajero (kusjuures automaat) oli kui "püss" praeguse Terrano kõrval![]()
Korra olen lasknud talle selle lihtsama versiooni veakoodide lugemist teha (sillatakse 2 klemmi) ja näitaski vaid 2-te viga. Aga jah, kui õhulugeja päris otsas pole, siis seda viga ei näita kah.raulex kirjutas:Kas õhukululugeja poolsurnud pole? Kui õhukululugeja parameetrid jäävad lubatud piiridesse, siis diagnost veateadet ei näita, aga jõudu ka pole. Tüüpiline probleem Terranodel.TiitR kirjutas: Lõppkiirus mind eriti ei huvitagi, pigem see, et kui metsast välja keeran, jään kohe liiklusele jalgu. Huvitav, et samalaadse motoga Pajero (kusjuures automaat) oli kui "püss" praeguse Terrano kõrval![]()
Nojah, mul on Tartus ka 1 normaalne kutt, kes igasugu autode diagnostikaga hakkama kuni päris uuteni välja (seadmed olemas), kuid jah Terranoga jäi hättaraulex kirjutas:Juhe lahti võib sõita küll, kui kiirendus sellest ei muutu, siis on õhukululugeja 100% surnud. Ka sel juhul ei näita alati veakoodi.
Pärast sõitu on vaja veakood ( lahtivõetud juhtmest) ka ära kustutada. Seda saab teha ka klemmide sildamisega.
Hullem lugu on siis kui lugeja pisut rohkem töötab, siis läheb ilma lugejata sõitmisel kiirendus veel viletsamaks.
100 % kindlusega aitab logidega diagnostika, see näitab ära kõik mootori parameetrid korraga.
Mul on selline seade olemas, aga Harjumaal ja kõiki Terranosid ei loe.
Kuidas see hetkel asjasse puutub?Uko kirjutas:Sellele Terranovale tuleb tavaline pump sättida,keegi siin tegi seda kah juba.
Õhtust,TiitR kirjutas:......uputaja kirjutas:Ta ongi uimane. Üle 140-150 ei lähe. Veab okilt kuskil 2,7-3,5krpm vahemikus. WG liigutas ikka boosti rõhk.
Suht mõttetu nui. Sõidan igapäevaselt sellisega.Lihtsam harjuda.
Tartu kandis pole kedagi 2,7tdi Terrano omanikku, kes mind kõrvale istuma lubaks ja võrdleks masinat?