XADO ja automaatkast?
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Hondal näiteks on automaatkast, õli on mootoris ja automaatkastis ühine ja kasutusel sama õli, mis märgsiduriga mootorratastel. Sellel mootoril mina erilist vajadust Xado järgi ei näe, kuna õli vähesuse korral kaob vedamine enne ära kui õlituli põlema hakkab ja Xado ei pane automaatkasti ilma õlita vedama...
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Re: XADO ja automaatkast?
Leidsin selle vana teema siit ja mõtlesin et kirjutan ka oma kogemustest Xadoga. Sai kunagi kui Xado välja tuli, pandud seda ühte VW manuaalkasti, millel üks käik läks iga kord kerge raksuga sisse. Selle ta tegi igatahes korda. Aga olen ka proovinud kahes ulguvas käigukastis ja neid ta korda ei teinud. Samuti olen proovinud roolivõimendi geeli üsna tugevalt inisevas roolivõimendi pumbas. Seal oli paki peal küll kirjas üsna pikk töötlusaeg aga ei jäänud see pump vait. Ehk siis kokkuvõttes kergete sümptomite puhul ta võib aidata küll ja kui mingi vea algtunnused ilmnevad aga kui asi juba täitsa läbi on, siis ei aita muud kui remont või vahetus.
Re: XADO ja automaatkast?
Kui vana teema juba surnus äratatud, siis lisaks oma kogemuse kah. Ei olnud mina kah varem igasuguste imeliste õlilisandite uskuja, kuid nüüd julgen Xado't küll soovitada. Oli mul Mitsubishi Galat 2.4 gdi mootoriga, millel tüüpveaks klõbisevad hüdrotõukurid. Klõbises ta mul suht ilusti - nagu õmblusmasin, ei aidanud STP spets vahend (kingiti tasuta), ega ka õlid. Vahetasin, siis tõukurid ära ning pool aastat oli ilusti vaikus, aga siis hakkas jälle õmblusmasin tööle. Vihastasin korralikult ja mõtlesin, et rohkem ma küll seda autot ei remondi ning pigistasin Xado vastavalt juhendile sisse ning juba peale esimest tuubi oli vaikus majas. Ausalt, olin ise ka üllatunud.
Yukon
ex: GC 2.7 CRD 2"lift
ex: GC 2.7 CRD 2"lift
Re: XADO ja automaatkast?
Minu VW 1.9tdi pd mootoris, 96kw, ei aidanud see xado midagi. Tegj isegi asja hullemaks vist. Probleem oli karterisurves ja õli kadumises. Mootoril oli ls üle 400k km ja lihtsalt väsinud juba. Kuna xado maksis vähe, siis tasus proovida. Kardan et kolvirõngad olid liiga kulunud juba ning see jumalaime xado lõpetas nende liikumise ehk rõngad jäid rohkem kinni. Avaldus selles et õlivahetusvälba jooksul hakkas 3 liitri asemel 5-6 liitrit nõudma. Enam ise ei katseta ühelgi auto peal vist sellega )
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen