Tere,
Kuna olen noor huviline metsa teemal, siis küsiks siin abi ja nõu
Kuna on soov muretseda endale metsa auto , siis mida arvaksid siin olijad cherokeest.Kumb on rohkem metsasuutlik.Kuidas peab metsas vastu atm kast.
Väga suurt vahet nüüd otseselt pole.
Grandi plussideks 4xkeerverdud ja limided varustuse puhul ka 4xketaspidurid. Miinuseks - suuremal jaol grandidel on NP249 vahekast, kus visco tihtilugu oma elupäevade viimases osas. Võimalik muidugi vahekasti vahetada teistsuguste vastu 242 või 231 vastu.
Cherokeel siis eesolevad plussid miinusteks ja vastupidi.
Grand on raskem ja mitte vähe. Kuna alla mahuvad suhteliselt samas mõõdus rehvid, lihtsalt paigaldatavad ca 33'' max ja ka sillad on sama vastupidavusega, siis see 400-450 kg kaalu erinevust tähendab seda, et grand upub ära ammu enne väikest cherot.
Vahekasti tüüp ei oma metsa auto jaoks ilmselt erilist tähtsust, nii ehk naa sõidad metsas ju aeglase neliveoga ja keskdiffer lukus. Metsa ja koju saab ka poova 249 kastiga edukalt.
Saan aru, et metsa parem vahekast on 242 aga ,kuidas see atm kast metsa vastu peab? Kas on palju jama sellega? Isa arust on metsas vaja tavalist kasti, et kui kinni , siis lihtsam välja saada Või on cherokee liiga vilets metsas ning peaks mõtlema midagi muud? Aga endale meeldib Cherokee
atm on täiesti ok lahendus. Isegi TR3-e sõidetakse automaatkastiga. Mõnes kohas on isegi manuaalist parem, näiteks vintsides rattaga kaasa aitamiseks või kivide otsas turnimiseks ja kestavad küll. Aga vesi tapab kasti, näiteks grand cherol tuleb kindlasti tuulutus teise kohta viia.
Väikesel ja suurel cherokeel on erinevad käigukastid. Väikesel (ja mõnel väga varajasel grandil) on Aisin-Warneri AW4 kast, minuteada suht surematu kast, grandi kastid on sõltuvalt mootorist ja aastakäigust RE/RH seeriast ja neid on võimalik ka ära lõhkuda.
Eeldusel kui räägitakse nüüd ikka XJ/ZJ masinatest.
NV249 pidavat paremini lukustama jah. Ja minumeelest isegi ilma aeglustita liikus uuem metsas hästi, kuigi seal ei tohiks mingit loogikat olla. NP249 vs NV249.