Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.
Kindlasti on keegi seda juba ennemgi klikanud!
Põhiküsimus, mis tekkis, et kui palju ta ikkagi 4x4 on ehk siis maastikusuutlikkus? Või on see pigem selline "paberi peal 4x4"?
Ideaalne oleks kellegi otsene kogemus sellise tegelasega! Äkki joppab?
Peab tunnistama, et (uuematest) vene masinatest ma suurt ei tea, aga konkreetne isend tekitas palju küsimusi ja neile ei leidnud kiiret vastust isegi guuglist.
Tundub, et see isend on piisavalt haruldane (kompott), et garanteerida probleeme kasutamises ja remondis.
See kabiin, diiselmootor ja nelivedu ei klapi sugugi kokku. Guugel arvab, et 138A peaks olema tavakabiini, tagaveo ja gaasile seadistatud mootoriga. Esisilla rumm tundub üldse mitte Zil/nõuk päritolu olema. Raam tava Zil-i oma (st mitte tugevam 6x6 oma)
80.-keskel tulid esimesed sellise kabiiniga Zilid, Kamazi diisliga, kuid enamus 3 teljelised, 6x4, mudelinumbrid algasid 43xx jne.
Isiklikult sellist kompotti pole kohanud.